https://yle.fi/a/74-20139549
"– Meillä on joukkueessa influenssaepidemia, mutta onneksi urheilijat ovat hienosti rokotettuja. "
Rokotetut urheilijat sairastuu joukolla infulenssaan, ja on poissa kilpailuista. Rokotetta kiitellään "hienosti".
Jos rokote olisi toiminut, niin eikös noiden urheiljioiden pitäisi olla terveinä killpailemassa? Mutta kun ei toimi, niin ei toimi.
Influenssa-aalto hiihtäjillä (on rokotettu)
5
528
Vastaukset
- Anonyymi
Ota rokote, immuniteetti romahtaa. Sairastutte laajaan joukkoinfluenssaan. Urhelijoiden kisoja peruuntuu.
Lääkärin kommentti: "Onneksi kaikki on hienosti rokotettu".
En pysy ihan perässä, miten määritellään rokotteen toimivuus ja suojavaikutus. - Anonyymi
Hyvinhän se toimii kun on kaikki sairaana, sehän on rokotteiden tarkoituskin.
- Anonyymi
Joukko rokotettuja hiihtäjiä infulenssassa...
... Rokotteelle luvattu laumasuoja toteutuu tavallaan täysin käänteisesti 🤣 - Anonyymi
Kuka on, kuka ei... Terveystiedon eivät julkisia.
- Anonyymi
Kieltämättä outoa logiikkaa laittaa se rokotteen positiiviseksi ominaisuudeksi, että piikitettyjen keskuudessa leviää influenssapandemia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831236
Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121699- 25645
Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin
joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-88454- 3341
Puuilo pittäis tulla Haapaveelle
Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä38326Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090