Lähtisitkö nainen saarelle miehen kanssa

Anonyymi-ap

Mies on pakannut autoon eväät ja tarpeet ja naiselle toteaa, että nyt lähdetään saarelle viettämään mukavaa viikonloppu iltaa.
Saavutaan merenrantaan ja mies ei aiokaan pysähtyä rannalle, vaan kohti meren jäätä auton nokka suuntaa.
Nainen oletti, että saareen mennään veneellä ja talvella jäät kestävällä laivalla, jolle jäänmurtaja on tehnyt kulkuväylän.

Miten nainen reagoi, kun mies ajaa autonsa merenjäälle ja saari on 20km päässä ja sinne mies autollaan suuntaa.
Matkalla vesi sohjo lentää, auto välillä vähän putoaa pintajään läpi ja mies painaa kaasua ja toteaa, etä turvavöitä ei jäällä ajossa tule käyttää, jos jää pettää, niin turvavyöt hidastavat pelastautumista.
Miehen valitsemalle sarelle ei mitään virallista jäätietä mene, vaan tuurilla mennään.

Huutaako nainen ranan läheällä "STOP mies, ei jäälle autolla ajeta!"
Minä en jäälle auton kyydissä lähde.
Avaako nainen auton oven ja hyppää pois kyydistä, kun mies ei pysähdy.
Kysyykö nainen ennen lähtöä, millä vehkeellä sinne saareen mennään ja jos
mies sanoo autolla, niin nainen sanoo, minä en sitten lähde!

16

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuollainen mies pistetään jo rannalla atraimella hengettömäksi.

• Anonyymi

Nyrkillä isken sivulasin säpäleiksi, koska huomaan, että mies käyttää lapsilukkoa ovissa. Sen jälkeen vedän käsijarrusta ja hyppään rikkinäisestä ikkunasta ulos ja huudan perään, pidä p.skasi, älä yritä mulle syöttää pajunköyttä?

• Anonyymi

Joo. Ei ihan järkevä retki. Jäätävä mantereen puolelle.
      Tuuri ei auta, jos on railoja, suvanto ja virtaamispaikkoja ohuine jäinen.
      Jos noin riskeeraa naisen ja oman henkensä, mitä myöhemmin.
      Kiivetään voimajohto telineeseen ihailemaan maisemia.
      Vilma
      Onhan niitä jääteitä, mutta niitä kait valvotaan virallisesti.
      Eikö joka vuosi, joku traktori uporåteta vakuutusrahojen toivossako?

• Anonyymi

Naisen tehtävä on työntää autoa, jos auton rengas uppoaa railoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen auttanut tiellä hankeen jymähtäneitä autoilijoita. Yleensä on tullut useampi auttaja.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Periaatteessa typerä työnjako, ellei kyseessä sitten oke poikkeuksellisen suuri naishenkilö ja poikkeuksellisen pieni mieshenkilö. Yleensä järkevämpää on, että mies työntää autoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Periaatteessa typerä työnjako, ellei kyseessä sitten oke poikkeuksellisen suuri naishenkilö ja poikkeuksellisen pieni mieshenkilö. Yleensä järkevämpää on, että mies työntää autoa.

Eihän tuossa ole logiikkaa.
        Usein pienellä miehellä on iso hyökkäysvaununkokoinen auto samoin iso koira.
        Naisia pitäisi tällöin jäällä olla tusina. Ja kaikki uppoaisi. Silirimpsis.
        Vilma

• Anonyymi

En lähtisi kanssasi edes samaan lentokoneeseen saati ulkomaille. Parempi kun pysytään erossa vaan

• Anonyymi

En lähtisi! Koska en halua tehdä mitään toisen ihmisen kanssa. Tykkään liikkua aina yksin!

• Anonyymi

En tietenkään lähtisi, älytön ehdotus taas kerran.

Kun mennään saareen, mennään sovitusti kesällä (kumpainenkin tietää minne mennään, miten, mitä otetaan mukaan), ja siellä on oltava "mökki" (mökki on huvila tai söpö/kaunis/hieno talo) jonne mennään. Paikalle ajetaan autolla ja tuodaan yhdessä ostetut ruuat mukana mikäli saarella ei ole kauppaa. Auto jätetään parkkiin ja lyhyt matka kuljetaan veneellä.

- Sheena

• Anonyymi

En lähtisi. En ole mökki-ihminen ja vielä vähemmän talvella.

P.S. Eipä tuolla kuule oikeastaan mitään jäätä edes ole.

• Kysyn kyllä etukäteen, millä saareen on tarkoitus mennä ja jos vastaus on ”autolla”, niin en todellakaan lähde. Tosi typerä ja hengenvaarallinen idea.

• Jos meri/järvi on kunnolla jäässä, eli jää on todella paksua ja kestävää, kunnon pakkasineen. Niin sitten uskaltaa lähteä. Mutta siitä pitää olla ihan varma. 20km on älyttömän pitkä matka meren jäällä…

• Anonyymi

Kemia eli siis nuorggen naisten ... jos kun pilluahan olen saanut eiittäväsri rähän wlämään... mutta niin jorain vanhempia tytön tapaamaan....

• Anonyymi

Onhan näitä autoilevia psykiatrimiehiä https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009276296.html

– Siinä sitten sähläsin jotakin ja meni ilmeisesti väärä vaihde päälle. Olin laittavinani pakin päälle, mutta auto lähtikin eteenpäin, kun painoin kaasua. En pystynyt pysäyttämään autoa ja menin paniikkiin tilanteessa.

– Vasta kaasua painaessani huomasin, että autossa on vaihde päällä eteenpäin, kuski kertoi kuulusteluissa.

– En tiedä, miten on mahdollista, että näin pääsi käymään. Vaihteisto ja auto olivat ihan uusia. Minä ajoin autoa ja virheeni takia se meni mereen, lääkäri sanoi.

Lääkärimies kertoi ajaneensa auton veden läheisyyteen, koska tahtoi näyttää lapsille meripelastusveneen.

• En lähtisi yhtään mihinkään sellaisen miehen kanssa, jolle oma ja minun henkeni ei tuon enempää merkitsisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4423
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3035
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2928
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2723
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      340
      2671
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2635
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2319
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2065
    9. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      4
      1824
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1693
    Aihe