Mulle on nyt tullu tässä lähi aikoina aika paljon viestejä joissa sanotaan, että ”lainasi on hyväksytty”, ”kirjaudu sisään hyväksymään lainan” ja myös jonkun verran soittoja tullu. Noi viestit on ollu nyt Nordax ja rahalaitos nimissä, mutta en tiedä onko ne hujauksia.
Onko kellään mulla samanlaista ongelmaa?
Onko huijaus?
13
119
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Oletko hakenut lainaa, lähdetään nyt siitä? Mutta jos jo viestin otsikossa lukee "Lainasi on hyväksytty", tuli sitten mitä kautta tahansa, niin huijaukselle vaikuttaa.
- AnonyymiUUSI
En ole hakenut lainaa :D ja joo huijaus se taitaa olla. Ikävä riesa kyllä.
- AnonyymiUUSI
Aloittajan täytyy olla trolli! 🤣🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Sain vuonna 2010 Nordealta 3000 euron suuruisen kulutusluoton vaikken ollut edes hakenut sitä. Olin ja olen edelleen pieneläkeläinen. Viestissä luki vain laina on jo myönnetty, sinun tarvitsee vain hyväksyä se. Hyväksyin sen kiireen vilkkaa, ja rahat tulivat myös oikeasti tilille. Myöhemmin sain siihen jopa korotusta, ja kokonaisvelaksi tuli muistaakseni noin 3700 euroa. Takaisinmaksu oli aika hidasta, kunnes vuosina 2012–14 en juuri tehnyt mitään ylimääräisiä ostoksia vaan makson lainanlyhennystä ja sain lainan maksettua takaisin muistaakseni helmikuussa 2014.
Olen aiemmin kertonut tästä samasta asiasta Suomi24:ssä 11 vuotta sitten viestissä https://keskustelu.suomi24.fi/t/12113447/nordean-joustoluotto#comment-66854252 sekä toisen kerran muistaakseseni eräässä Pankit-palstan keskustelussa, mutta en löytänyt tätä toista viestiä enää Suomi24:n syövereistä.
Maksoin lainan säntillisesti takaisin vaikka se olikin turhan iso näin pienituloiselle. Ehkä siksi sain Nordea Finacelta myöhemmin muutama vuosi sitten Stockmannin luottokortinkin, vaikka en ole enää Nordean asiakas. - AnonyymiUUSI
Voihan hän olla tyhmä Persukin, menisi ainakin siellä ihan täydestä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sain vuonna 2010 Nordealta 3000 euron suuruisen kulutusluoton vaikken ollut edes hakenut sitä. Olin ja olen edelleen pieneläkeläinen. Viestissä luki vain laina on jo myönnetty, sinun tarvitsee vain hyväksyä se. Hyväksyin sen kiireen vilkkaa, ja rahat tulivat myös oikeasti tilille. Myöhemmin sain siihen jopa korotusta, ja kokonaisvelaksi tuli muistaakseni noin 3700 euroa. Takaisinmaksu oli aika hidasta, kunnes vuosina 2012–14 en juuri tehnyt mitään ylimääräisiä ostoksia vaan makson lainanlyhennystä ja sain lainan maksettua takaisin muistaakseni helmikuussa 2014.
Olen aiemmin kertonut tästä samasta asiasta Suomi24:ssä 11 vuotta sitten viestissä https://keskustelu.suomi24.fi/t/12113447/nordean-joustoluotto#comment-66854252 sekä toisen kerran muistaakseseni eräässä Pankit-palstan keskustelussa, mutta en löytänyt tätä toista viestiä enää Suomi24:n syövereistä.
Maksoin lainan säntillisesti takaisin vaikka se olikin turhan iso näin pienituloiselle. Ehkä siksi sain Nordea Finacelta myöhemmin muutama vuosi sitten Stockmannin luottokortinkin, vaikka en ole enää Nordean asiakas.Saattaahan noita sattua vaikka harvinaista, itse olen saanut jopa lottovoiton 4+1 oikein, olikohan joku 12e voitto...en vaan ollut pelannut silloin, ilmeisesti järjestelmävirhe ja sain jonkun muun voiton veikkauksen pelitilille :D Toinen kerta oli rahallisesti vähän onnekkaampi, minulla oli pikavippi jossa saldo 1900e pakkasella, joku virhehän siellä sitten tapahtui ja sain tekstarin että laina on maksettu pois, piti ihan käydä tarkistamassa ja niinhän siinä oli, eikä siitä koskaan tullut mitään kyselyä...vippifirma oli virolainen "vivus"
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saattaahan noita sattua vaikka harvinaista, itse olen saanut jopa lottovoiton 4 1 oikein, olikohan joku 12e voitto...en vaan ollut pelannut silloin, ilmeisesti järjestelmävirhe ja sain jonkun muun voiton veikkauksen pelitilille :D Toinen kerta oli rahallisesti vähän onnekkaampi, minulla oli pikavippi jossa saldo 1900e pakkasella, joku virhehän siellä sitten tapahtui ja sain tekstarin että laina on maksettu pois, piti ihan käydä tarkistamassa ja niinhän siinä oli, eikä siitä koskaan tullut mitään kyselyä...vippifirma oli virolainen "vivus"
Hienoa, kohta tulee kyselyjä.
- AnonyymiUUSI
Millä tavalla? :D
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voihan hän olla tyhmä Persukin, menisi ainakin siellä ihan täydestä.
En nyt niin tyhmää oo, että meen painelemaan niitä linkkejä ja vastailemaan :D Haluun vaan enemmänkin tietää miten noista pääsee eroon.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa, kohta tulee kyselyjä.
Kohta...toi vivus vippi tapahtui joskus 10v sitten..eikä firmaakaan enää ole ollut aikoihin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saattaahan noita sattua vaikka harvinaista, itse olen saanut jopa lottovoiton 4 1 oikein, olikohan joku 12e voitto...en vaan ollut pelannut silloin, ilmeisesti järjestelmävirhe ja sain jonkun muun voiton veikkauksen pelitilille :D Toinen kerta oli rahallisesti vähän onnekkaampi, minulla oli pikavippi jossa saldo 1900e pakkasella, joku virhehän siellä sitten tapahtui ja sain tekstarin että laina on maksettu pois, piti ihan käydä tarkistamassa ja niinhän siinä oli, eikä siitä koskaan tullut mitään kyselyä...vippifirma oli virolainen "vivus"
Sinun olisi pitänyt olla suoraselkäinen ja ottaa Vivuksen yhteyttä ja kertoa tapahtuneesta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinun olisi pitänyt olla suoraselkäinen ja ottaa Vivuksen yhteyttä ja kertoa tapahtuneesta.
Voi ei! Niin just, nyt kyllä kaduttaa :)
- AnonyymiUUSI
Tai sitten karumpi vaihtoehto voi olla se, että joku yrittää sinun nimissä ottaa lainaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000555906924h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?112277Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1791416Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja191119- 71920
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41847Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72784Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57782En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37692Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75622