Mentiinkö ns.ojasta allikkoon?kun johto luottanut Natoon?

Anonyymi-ap

On viimeinen hetki neuvotella Venäjän kanssa ja lopettaa Ukrainan varustaminen aseilla.
Venäjä on ainoa maa joka voi pelastaa meidät sekä itsensä näiltä vallan haluisilta mailta.Toivon että muut EU maat heräävät vihdoin totuuteen.
Ruotsi,Suomi ,Norja ja muut EU maat .Nyt on aika tehdä ratkaisu ja antaa Ukrainan hoitaa oma sotansa.
Ihmiset haluavat rauhaa eikä sotaa.
Mutta jos niin käy että saatte sodan aikaiseksi niin olette itse ensimmäisten joukossa jotka kärsivät.
Kaikki on muuttunut sitten viime sodan ,monipuolisten ihmisten ja teknologian osalta.
Ihmiset tekevät juuri sitä mikä tuntuu oikealta ,ei sitä mitä joku yrittää määrätä.

9

154

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja miksi me haluaisimme tehdä kumpaakaan noista asioista? Jos Venäjä on pelastus vallanhaluisilta niin tuskinpa kukaan haluaa pelastua.

• Anonyymi

Mielestäni on ollut järjetöntä pokkuroida USA:ta ja pyllistää 75% maapallon muuta väestöä.

• Anonyymi

Venäjä ei ole 75 % maailman väestöstä.

• Anonyymi

En ole halunnut Natoon. Kun kyselen ihmisiltä, monet muutkaan eivät olisi halunneet, että Suomi liittyy Natoon. Niinistö vei meidät Natoon ilman kansanäänestystä.

• Anonyymi

Jep.. Näin toimitaan näennäisdemokratiassa. 🧐

• Anonyymi

On viimeinen hetki Venäjän talouden kanssa ja lopettaa Ukrainan kiusaaminen aseilla.
      Venäjä on ainoa maa joka sotinut vuosikymmeniä laajentaakseen elinpiiriään kukaan ei voi tätä hulluutta ymmärtää muka pelastaa kansansa hyökkäämällä Ukrainaan Putler sekä näille vallan haluisille fasisteille että EU maat heräävät vihdoin totuuteen venäläisestä hulluudesta
      Nyt on aika tehdä ratkaisu ja antaa uusi 16- pakotelasti venäjälle sen jälkeen hoitakoon oman taloutensa ja pysyköön kaukana Euroopan asioista!
      Ihmiset haluavat rauhaa eikä sotaa.
      Mutta jos niin käy että Putler jatkaa sotaa niin olette itse Venäläiset ensimmäisten joukossa jotka kärsivät.
      Kaikki on muuttunut sitten viime sodan kukaan halua tänä päivänä tarttua aseisiin paitsi Venäjä manipuloitujen ihmisten ja propagandan avulla mutta Moskova ei ymmärrä mitä
      Ihmiset tekevät juuri sitä mikä tuntuu oikealta ,ei sitä mitä joku Diktaattori yrittää määrätä.

• Anonyymi

Mieluummin luotan NATOon kuin kremlin rosvojoukkoon.

• Anonyymi

Kumpaankaan ei pitäisi luottaa... Suomalaiset luottavat liikaa..

• Anonyymi

Jos jompikumpi pitää valita Kremlin rosvot vai NATO niin jälkimmäinen ehdottomasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1816
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe