Huono huumorintaju katsotaan eduksi, plus hyvä perse ja muhkeat huulet :D
Tuollaisessa työpaikassa on naisenkin mukavampaa työskennellä, kuin mököttää jossain nutturapäiden woke yhteisössä.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011001323.html
Nyt on muuten hauska työpaikkailmoitus!
5
114
Vastaukset
- Anonyymi
Erottuu selvästi edukseen. Taitaa tulla hakemusvyöry.
Toki ensin pitää somessa kauhistella ja tuomita, mutta sitten hakemusta peliin. Tuolla pääsis vähän heittämään "huonoa" läppääkin työkavereiden kanssa! - Anonyymi
Silloin kun työnantaja käyttäytyy huonosti työhaastattelutilanteessa on työnhakijalla olla sen verran itsekunnioitusta jottei suostu persun kataliin "vitsikkäisiin" ehdoitukisiin. Tämän takia minäkään en suostunut jatkamaan määräaikaista työsopimusta Helsingin kaupungin kanssa kun naissukupuolinen esimiesnainen tuli huomioineeksi mahtavan kokoisen kullini housupuntissa.
Onko naisilla samanlaisia kokemuksia Helsingin kaupungista työnanajana jotta jos on isot tissit ja hyvä perse niin silloin ja vain sillon palkkaa Helsingin kaupunki työhakijan "palvelukseensa".
P.S.
Tuo Kalle Palander on paskajätkä persesekseineen ! - Anonyymi
Totuudenmukainen ilmoitus.
- Anonyymi
Satamasta ei ole lähtenyt keskiviikon
jälkeen yhtään tankkeria- Anonyymi
Hangon kalakuolemien mahdollinen syy selvisi. Start ap
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849