Luin noin. 10 vuotta vanhaa keskustelua Kuninkaankallion asumisyksiköstä ja haluaisin kuulla nykyaikaisempia kokemuksia. Muutin itse hetki sitten noin 10min kävelymatkan päähän Kuninkaankalliosta ja liikun julkisilla joka päivä. Kun muutin en tiennyt koko asumisyksiköstä mitään ja se tuli aika yllätyksenä näin rauhallisen näköisellä alueella. Kun luin toista keskustelua Kuninkaankalliosta niin siellä oli, että asukkaat ovat mm. lyöneet, uhkailleet ja huudelleet tuntemattomille ihmisille ilman syytä, bussissa eivät osaa käyttäytyä, naapuritaloista lähtee kaikki tavarat pihasta yms. Omat kokemukset ovat juuri bussissa kun asukkaat käyttävät suljetussa täydessä bussissa huumeita ja välillä en ole edes uskaltanut mennä bussiin, kun asukkaat ovat olleet niin sekaisin pysäkillä. Myöskin toisessa keskustelussa kerrottiin, että he voivat olla arvaamattomia ohikulkijoille yms. Haluaisin tässä keskustelussa kuulla Kuninkaankallion lähellä asuvilta/muilta tietäviltä nykyaikaisempia kokemuksia. Minua myöskin kiinnostaisi tietää, jos jollain on tarkempaa tietoa asumisyksiköstä tai missä heitä näkee usein. Olen myöskin ihmetellyt sitä, jos Kuninkaankalliossa asuva on lyönyt 15 v tyttöä, uhkaillut kirveellä ja sen tyylisiä juttuja niin mitä siitä seuraa. Tarkoitan, että saavatko he esim. ikinä häätöjä vai voivatko tehdä ihan mitä vain ilman että mitään tapahtuu...
Linkki toiseen keskusteluun mistä puhuin tässä tekstissä:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/11264276/kuninkaankallion-asumisyksikon-heikosta-toteutuksesta
Kuninkaankallion asumisyksikkö, Espoo
Anonyymi-ap
1
844
Vastaukset
- Anonyymi
No kuule. Lataa Tiktok ja avarra maailman katsomustasi. Siellä ne sekoilee ja kuvaa kaiken suorana lähetyksenä😃
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."422106Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1701878- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711140- 91895
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73879Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78839Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54681