Pakkorokotuksiako

Anonyymi-ap

Lukekaa MV-lehti.net sivulta asiaan liittyvää tekstiä.
Siellä paljon muutakin kiinnostavaa luettavaa, mitä ei muualta löydä.

10

345

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kiinnosta mv-"lehden" valheet.

• Anonyymi

https://x.com/kHellstr/status/1773490443092635792

Millainen hallintomuoto on sellainen missä ihmisiltä poistetaan vapaudet ja oikeus omaan ajatteluun ja samaan aikaa näistä asioista päättävät "asiantuntija" tahot rikkovat itse omia järjettömiä sääntöjään ?
        Ei se ainakaan demokratia ole.

• Anonyymi

Kiinnostaako valtamedian "totuudet" kenties?

• Anonyymi

Onneksi on mv ja vaihtoehto media

• Anonyymi

Mikä hemmetin "vaihtoehtomedia". Miten todistat, että yhtään mikään ko. julkaisussa on TOTTA?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä hemmetin "vaihtoehtomedia". Miten todistat, että yhtään mikään ko. julkaisussa on TOTTA?

Ihan samalla tavalla kuin minkä tahansa muun median julkaisuissa. Kyseenalaistamatta nieleminen kun ei mistään sen todellisempaa tee vaan ne konkreettiset asiat mitä mihinkin tapahtumaan liittyy. Uutinen ei ole sen luotettavampi sen perusteella missä se on julkaistu vaan sen perusteella mitä siinä halutaan sanoa. Uutisia kun on osattava lukea ja peilata niitä ympärillä tapahtuviin asioihin.

Valtamedian koronauutisointi kun ei ollut millään tavalla luottamusta herättävää kaiken maailman ristiriitaisuuksineen eikä ihmiset olisi huomanneet koko asiaa ellei sitä olisi lietsottu ja keinotekoisesti pidetty yllä maskisulkeisineen rajoituksineen joiden ainoa tehtävä oli pelotella kansalaisia toimimaan niin kuin haluttiin eli kyseenalaistamatta mitään näistä toimista. Kaikkia ei sentään saatu tähän hulluuten mukaan lähtemään niinpä päätettiin koronauutisointi haudata ukrainan tapahtumien varjoon kaikessa hiljaisuudessa.

• Anonyymi

https://x.com/IsoHenkka/status/1727241325236322627

Jos sai rokotehaitan tai kuoli 14 päivän sisällä rokotuksesta, rokotehaittaa ei rekisteröity ja kuolema laskettiin rokottamattomien kuolemaksi. 😳

• Anonyymi
    • Anonyymi

Yhäkö pelkäätte rokotuksia?
      Mä en pelkää mitään pakkorokotuksia.

Mulla on 7 koronarokotusta ja influenssa rokotuksia muutamalta vuodelta.

En ole vielä kuollut ei ole rokotehaitta iskenyt eikä ole mitään matoja

• Anonyymi

Miksi vain 7?

Viides oli 2022 syksyllä, nyt pitäisi olla 10 annosta taustalla

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2280
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      23
      903
    3. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    4. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      892
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      563
      816
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      718
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      660
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      24
      612
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      571
    Aihe