Rolling Stones–Cost To Hire: $8.1million.
2) Rihanna–Cost To Hire: $8million.
3) Madonna–Cost To Hire: $5million.
4) Elton John–Cost To Hire: $3.4million.
5) Taylor Swift–Cost To Hire: $1million.
6) No Doubt–Cost To Hire: $750,000.
7) Mumford And Sons–Cost To Hire: $750,000.
Jos kutsutaan konserttiin missä Jeesus puhuu.
Oletteko valmiit maksamaan pääsylipusta
Tuotto menee hyväntekeväisyyteen 100%.
Mikä olisi kohtuullinen palkkio eli pääsylipun hinta.?
Väkeä mahtuu 100. 000 ihmistä. Stadionilla Brasilia.
Lähtisittekö Suomesta saakka. ?
Jeesuksen keikkalipun hinta?
28
179
Vastaukset
- Anonyymi
Ketään ei kiinnosta jeesus.
- Anonyymi
Jos olisin itse keikkajärjestelyä ja koska tiedän että maapallolla on valtava eliitti, joilla on paljon pääomaa ja jotka haluaisivat nähdä Jeesuksen--- Kristuksen.... niin tässä olisi oivallinen paikka ..kerätä kunnolla.... elikkä asettaisin pääsylipun hinnaksi miljoona euroa. Se olisi pikkuraha loppujen lopuksi sadalle tuhannelle ihmiselle elikkä yksi lippu miljoona euroa.
sotien ehkäisyyn"sotien ehkäisyyn"
Olen pahoillani, mutta olet ehkäissyt vain itsesi idiotismillasi.- Anonyymi
Jeesukselle ei kelvannut koko maailman omistus, vaikka sitä hänelle tarjottiin 2000 v sitten!
- Anonyymi
Luoja on selvittänyt huhut siitä, että Jeesus todellakin liittyi hänen suureen peliinsä Raamatussa, Kun Jeesus oli jättänyt kommentin Instagramiin sanoen "n**** olen kiertueella, Isä. Teen. .laulan. puhun. .en ole jalkapallo-ottelussa, katsokaa minua. Nyt"
- Anonyymi
"Jeesus puhuu"
Osaako Jeesus puhua? Ja millä kielellä?
Jeesus on hirveä. Hänet saa siis kaataa hirvestysaikana.- Anonyymi
Jeesus osaa kaikki maailman kielet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus osaa kaikki maailman kielet
Olet siis keskustellut hänen kanssaan kaikilla kielillä :O
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis keskustellut hänen kanssaan kaikilla kielillä :O
Vain suomenkieltä osaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain suomenkieltä osaan
Mutta Jeesus osaa vain hepreaa.
- Anonyymi
Suomen luterilaiset maksavat miljardin vuodessa eikä suurin osa heistä käy kertaakaan edes kirkossa.
Tyhmää porukkaa!- Anonyymi
Kirkosta on eronnut 1 milj ihmistä.
Kirkot kaatuu piakkoin tehdään ravintoloita, pizzerioita jne - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirkosta on eronnut 1 milj ihmistä.
Kirkot kaatuu piakkoin tehdään ravintoloita, pizzerioita jneHollannin Leidenissä olen käynyt entiseen kirkkoon tehdyssä kuntosalissa.
Vaikka kirkko oli näkyvä rakennus, niin en meinannut ensin salia löytää, kun kuvittelin, että saamani osoite oli väärä, kun paikalla jökötti selvästi kirkko. Mutta se olikin otettu parempan käyttöön. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hollannin Leidenissä olen käynyt entiseen kirkkoon tehdyssä kuntosalissa.
Vaikka kirkko oli näkyvä rakennus, niin en meinannut ensin salia löytää, kun kuvittelin, että saamani osoite oli väärä, kun paikalla jökötti selvästi kirkko. Mutta se olikin otettu parempan käyttöön.Salilla pääseekin paremmin taivaalliseen kuntoon kuin Raamatun satuja lukemalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salilla pääseekin paremmin taivaalliseen kuntoon kuin Raamatun satuja lukemalla.
Se on liha joka puhuu, kun Jumala ei saa sanaa suustaan.
"Jos kutsutaan konserttiin missä Jeesus puhuu.
Oletteko valmiit maksamaan pääsylipusta"
Totta kai menisin Jeesuskonserttiin ja maksaisin viiden vuoden palkan siitä, mutta vaatisin etukäteen varmistuksen siitä, etä kyseessä olisi historillinen Jeesus ja pronssikautinen vuohipaimenjumala. En menisi konserttiin, jos kyseessä olisi joku saatanan brasilialainen Hesus look a like.- Anonyymi
Mistä erotat oikean Jeesuksen... Niitä Alkaa ilmestymään lopun aikoina Raamatun ennusteen mukaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä erotat oikean Jeesuksen... Niitä Alkaa ilmestymään lopun aikoina Raamatun ennusteen mukaan?
Raamatun ennusteet ovat hönöpäissä keksittyjä paskapuheita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatun ennusteet ovat hönöpäissä keksittyjä paskapuheita.
Ne lääkkeet ajallaan
- Anonyymi
Siihen ei kelpaa raha!
- Anonyymi
Vaikea todistaa Jeesusta. Sinne voi mennä huijari esiintymään. Mutta koska Jesse menisi ensin syntisten luo niin se olisi ilmaista. Ja aina ilmaista. Ei rahapöytiä.
Miten olisi aamu-tv? Yleisöä heti eri mitassa. Erinomaista. Raamatun mukaista. Tulee idästä. Kaikki näkee yhtäaikaa eli saadaan online maapallolla. Tv kasvo. Kyllä sodat loppuisi. - Anonyymi
En muista paljonko maksoin, mutta olen katsonut kun Jeesus pelasi jalkapalloa.
Kävin katsomassa Bayern Munchen vs. Eintracht Frankfurt ottelun 2017 ja Frankfurtin joukkueessa pelasi nuori Jesus Vallejo.
Jeesus ei taaskaan pelasstanut vaan vierasjoukkue Franfurt hävisi, mikä oli tunnelman kannalta hyvä. Munchenin oluttuvissa riitti illalla iloista porukkaa. - Anonyymi
jeesus osallistuu väittely ohjelmaan 🤔 mukana olisi kovimpia ateisteja
- Anonyymi
lähetys olisi ilmainen joka maassa , mutta yle ei sitä esittäisi 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Jeesus puhuu englantia sekä konsertissa ja televisiossa. Käytännön syistä koska suurin osa ymmärtää kieltä. Mutta vierailut eri maissa tietysti paranevat, maan omalla kielellä ja aina murretasolle saakka. Tämä siksi koska Rakasta lähimmäistä niin kuin itseäsi. On toteutettava. Ja koska epäilyä riittää sekä historiallisuudesta että ihmeistä.
Ateisti voitko siis tulla haastattelemaan.? Jos olet kansainvälinen ja pelaat jalkapalloa . Viedään projekti maaliin. - Anonyymi
Toivoisin pääseväni Henk kohtaisesti juttelemaan Jeesuksen kanssa. Olen pilkannut Häntä ja väittänyt olemattomaksi. Ateistina. Olenko kipeä.
Agressiivisuus ja alhainen stressinsietokyky piinaa.. Se altistaa minut riidanhaastamiselle. Uskovia kohtaan. Siinä syntini. Osa. Kyllä...olen myös hieman neuroottinen tai en ainakaan kovin avoin uusille jutuille... kuten Jeesukselle. Taidan olla taipuvaisempi riitoihin Jeesuksesta.
Jeesus. Olette parantaneet miljoonittain ihmisiä.- Anonyymi
"Jeesus. Olette parantaneet miljoonittain ihmisiä."
Mutta Jumala on tehnyt heidät ensin sairaiksi. On se Jumala hirveä. Hänet ammutaan syksyllä hirvestysaikaan.
- Anonyymi
Jeesus lienee monipuolinen muusikko
Jos saisi tilata biisin ja esitys tietysti miel
vetten päällä;
Pyhää vihaa ja
Suurta rakkautta
Joo mä kaiken nään
Liput liehuu ja ihmiset riehuu
Joo mä kaiken nään
Mä olen mies
Mä olen mies
Jolle ei koskaan tapahdu mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1442308
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311578En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1521573- 631254
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1431251The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121144Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall226985- 156926
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57833Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20829