Kansanedustajien teot kertovat totuuden

Anonyymi-ap

Nykyisten hallituspuolueiden kansanedustajien teot näyttävät heidän ajatuksensa, arvonsa ja osaamisensa täysin. Eli ne ovat täysin vastakkaisia kuin heidän puheensa. Kansalaisille järjestävät säästöjä säästöjen perään, mutta itse tuhlaavat aivan päättömästi. Oma etu tulee aina ensin ja itselle revitään kaikki edut. Ja etunenässä häärivät tietysti ” aidot suomalaiset ” persut, jotka tuhlaavat eniten. Miten nämä ilkeävät edes mainita lisä- ja lisäsäästöistä kansalaisille ?

4

201

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taas nähtiin miten käy, kun tavallinen, vähän koulutettu perspersu pääsee päättäjän paikalle. Ahneus ja tyhmyys ovat todella vaarallinen yhdistelmä. Siihen kun lisätään vielä valehtelu ,niin persujen kansanedustaja on täydellisesti valmis. Ja teot puhuvat juuri tätä.

• Anonyymi

Kyllä persut tietävät ,miten tyhmiä äänestäjiä höynäytetään. Luvataan maat ja taivaat ja sitten kun päästään päättäjien paikoille, riistetään itselle niin paljon kuin mahdollista.
      Oma etu paras etu ! Siinäpä tämän hallituksen motto !

• Anonyymi

Hallitus yrittää pelastaa maan talouden.

Jos muistatte mikä oli Marinin hallituksen viimeinen esille nostama asia, se oli juuri tämä että talous tulee sakkaammaan koska Suomen menot on aivan liian suuret.

Nyt sitten seuraava hallitus on tarttunut härkää sarvista alkanut pistää taloutta kuntoon.

Onko jotain hyviä muita tapoja vähentää kuluja kuin mitä hallitus on tehnyt?
      Ottavat varmaan ideoita vastaan mielellään.

• Anonyymi

Eduskuntapuolueisiin on kyllä luotto mennyt.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."

Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu
      Suomalaiset julkkikset
      103
      3164
    2. Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...

...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä
      Maailman menoa
      508
      2528
    3. Eräälle joka luulee itsestään liikoja

Pysy kaukana nainen. Palaa todellisuuteen.
      Ikävä
      89
      1663
    4. Vaikka pidät minua

Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on
      Ikävä
      50
      1346
    5. Nainen, tilanne on nyt tämä

että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä
      Ikävä
      70
      1228
    6. Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."

Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1005
    7. Jos jotain saisit muuttaa kaivatussa

niin mitä muuttaisit?
      Ikävä
      84
      983
    8. Pandatalo

Pandatalo myyty. 👍👍👏👏
      Ähtäri
      34
      955
    9. Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan

Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal
      Maailman menoa
      77
      869
    10. Sielusi on kaunis, nainen samoin

Kaunis sielu, oot 😍
      Ikävä
      58
      789
    Aihe