Evoluutio ei ole totta, sillä ensin olisi pitänyt muodostua yksi varvas ilman käsiä ja sormia ja toista jalkaa varpaineen yhteen jalkaan. Sitten kaksi ja kolme ja niin edelleen kunnes olisi miljoonia varpaita ja sormia. Se on mahdotonta!
Jumala teki heti kerralla kymmenen varvasta ja sormea tarkoitusta varten. On hyvä astua ja tarttua kiinni ja tehdä työtä. Sormet on suunniteltu instrumenttien soittamista ja näppäimistöä varten. Kymmenjärjestelmä perustuu kymmeneen sormeen. Miten matematiikka olisi ikinä voinut kehittyä ilman kymmentä sormea ja varvasta?
Kymmenen sormea ja varvasta on täsmäsuunnittelun tulos
9
324
Vastaukset 9
- Anonyymi
Kyllä kreationistien aito tahaton parodia on parempaa kuin mitä evokki keksii.
- Anonyymi
Mitä parodiaa tuo on? Evoluutioteorian mukaan noin tapahtui. Ensin kasvoi yksi uloke, sitten toinen ja kolmas ja niin edelleen ja niihin kasvoi ensin yksi sormi, sitten toinen jne. Ja näin vähitellen raajat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä parodiaa tuo on? Evoluutioteorian mukaan noin tapahtui. Ensin kasvoi yksi uloke, sitten toinen ja kolmas ja niin edelleen ja niihin kasvoi ensin yksi sormi, sitten toinen jne. Ja näin vähitellen raajat.
Ei kai evokki vaan usko että kaikki raajat syntyivät kerralla kaikkine sormineen ja varpaineen?
- Anonyymi
Parempi jo, mutta vielä on matkaa aitoihin kretupieruihin.
- Anonyymi
Ehkä tämänkin joku kretu tosissaan kuitenkin ottaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä tämänkin joku kretu tosissaan kuitenkin ottaa?
No aivan varmasti! Avaus on Raamatun mukainen.
- Anonyymi
Jos aloitus tosissaan pykätty niin kirjoittaja luultavasti palstan typerin kretu eli Arto.
- Anonyymi
Kieli on moitteetonta ja yhdyssanat oikein - ei ole siis Arto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kieli on moitteetonta ja yhdyssanat oikein - ei ole siis Arto.
No juu mutta jos vaikka äityli oikolukenut.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.145883Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48652- 70629
- 81571
- 39529
- 46520
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä37493- 106490
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64489- 21478
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja268471Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U35423Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko37421- 21412
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.89409Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.25407Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80405Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka24396Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan30388- 13385