Evoluutio ei ole totta, sillä ensin olisi pitänyt muodostua yksi varvas ilman käsiä ja sormia ja toista jalkaa varpaineen yhteen jalkaan. Sitten kaksi ja kolme ja niin edelleen kunnes olisi miljoonia varpaita ja sormia. Se on mahdotonta!
Jumala teki heti kerralla kymmenen varvasta ja sormea tarkoitusta varten. On hyvä astua ja tarttua kiinni ja tehdä työtä. Sormet on suunniteltu instrumenttien soittamista ja näppäimistöä varten. Kymmenjärjestelmä perustuu kymmeneen sormeen. Miten matematiikka olisi ikinä voinut kehittyä ilman kymmentä sormea ja varvasta?
Kymmenen sormea ja varvasta on täsmäsuunnittelun tulos
9
118
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä kreationistien aito tahaton parodia on parempaa kuin mitä evokki keksii.
- Anonyymi
Mitä parodiaa tuo on? Evoluutioteorian mukaan noin tapahtui. Ensin kasvoi yksi uloke, sitten toinen ja kolmas ja niin edelleen ja niihin kasvoi ensin yksi sormi, sitten toinen jne. Ja näin vähitellen raajat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä parodiaa tuo on? Evoluutioteorian mukaan noin tapahtui. Ensin kasvoi yksi uloke, sitten toinen ja kolmas ja niin edelleen ja niihin kasvoi ensin yksi sormi, sitten toinen jne. Ja näin vähitellen raajat.
Ei kai evokki vaan usko että kaikki raajat syntyivät kerralla kaikkine sormineen ja varpaineen?
- Anonyymi
Parempi jo, mutta vielä on matkaa aitoihin kretupieruihin.
- Anonyymi
Ehkä tämänkin joku kretu tosissaan kuitenkin ottaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä tämänkin joku kretu tosissaan kuitenkin ottaa?
No aivan varmasti! Avaus on Raamatun mukainen.
- Anonyymi
Jos aloitus tosissaan pykätty niin kirjoittaja luultavasti palstan typerin kretu eli Arto.
- Anonyymi
Kieli on moitteetonta ja yhdyssanat oikein - ei ole siis Arto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kieli on moitteetonta ja yhdyssanat oikein - ei ole siis Arto.
No juu mutta jos vaikka äityli oikolukenut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1437181Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1202907Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k141777- 671757
- 601374
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1681344- 2611199
Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast35970Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49936Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.41904