Pikkaisen erikoinen artikkeli hesarissa tänään. Jos tarkoitus on herättää sympatiaa, se ei ainakaan omalla kohdalla toteutuntut.
Pariskunta juo keskellä arkipäivää siideriä ja valittavat kuinka tuet pienenevät ja rikkaat saavat rellestää.
Mitä mieltä?
HS 1.2.2025 Tuen varassa Jenna ja Rony
8
325
Vastaukset
- Anonyymi
Julkisuushakuista ja provosointia. Haluuvat julkkiksiksi, ja haluvat saada keskustua elämäntvastaan, tuollaihan se onnistuu kun piruuttaan keksii asian mistä monet ärsyyntyvät...!
- Anonyymi
Näähän on jutun mukaan työkyvyttömyyseläkkeellä, saavat tehdä ajallaan ja rahoillaan mitä tykkäävät. Tosin, en oikein ymmärrä miten koko haastattelu oli tarpeellinen, saanut luettuakaan kun alun, koska en hesarista ala maksamaan, enkä myöskään ala rekisteröitymään, jotta saisin luettua ilmaiseksi.
- Anonyymi
No jos joitain tukia saa vielä eläkkeiden lisäksi niin luulisi, että jokin muu asia, kuin siideri Ja alkoholi olisi tärkeämpää että pärjää noilla tuilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos joitain tukia saa vielä eläkkeiden lisäksi niin luulisi, että jokin muu asia, kuin siideri Ja alkoholi olisi tärkeämpää että pärjää noilla tuilla.
No samapa tuo, jos välillä muutaman ostavat, eläkkeellä kuitenkin. Kai siellä sitten on pakollisia menoja joihin saa TTT, että minimit täyttyy.
- Anonyymi
Tuo voi olla lehden oma provo, kesskustelun aihe jotta saa aikaan keskustelua. Usein lehdet keksii juhtun aiheita päivän polttvista asioista, ja kirjottaa outoja kijoistuksia jotta saa lehdelle ostajia ja paljon puheen aietta.
Valta osa on keksittyjä lehtiartikkelita.- Anonyymi
Kukkuu sullekkii
- Anonyymi
Juu, ihan sinun kiusaksesi tämänkin artikkelin keksivät.
- Anonyymi
Jos valittaa rahapulaa, niin ei ole rahaa juoda yhtään. Todellinen köyhyys on
ihan muuta.
Naapurin rouva valitteli, että ei ollut lapsuudessa kotona välillä kuin
pelkkää perunaa, mitä keitettiin ja sekaan kaadettiin tiinusta vain
silakansuolavettä, kun silakat oli syöty jo aikaa sitten. Se on köyhyyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021174Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128891Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77755