Miten hyvin teistiset demonipuheet sopii vietäväksi pikku pilteille?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c54e1382-0061-4e58-9862-80aed866e1b2
Kysymys teisteille: demonit?
19
226
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy muslimeilta.
- Anonyymi
Jossain vaiheessa myös lapsille on kerrottava totuus. Mutta sitä ennen on kerrottava Jeesuksen valtavasta hyvyyden voimasta, jotta lapsetkin osaavat tuoda nämä pimeyden voimat rauhallisesti ja pelotta Jeesuksen mitätöimäksi. Jeesuksen suojassa elävä lapsi, ei pelkää " möröjä". Hän käskee ne pois ikuisksi ajoiksi rauhallisesti Jeesuksen nimessä.
- Anonyymi
Jeesus ei tee yhtään mitään, koska hän on samanlainen hahmo kuin Mikki Hiiri.
- Anonyymi
Pienille lapsille ei tietenkään pidä mennä näitä kertomaan. Mutta on väärin jättää isompi lapsi, joka on havainnut pahan vaikutuksen, yksin ihmettelemään, mitä tämä on. Kun lapselle kertoo rehellisesti pahuudesta ja Jeesuksen tuomasta siunauksesta omilleen , joka valtavalla voimallaan voittaa pahan hyvyydellä, niin tästä lapsesta tulee rohkea, joka ymmärtää hyvyyden tärkeyden.
- Anonyymi
Jokainen, joka uskoo johonkin pahoihin henkiin, on sairas!
- Anonyymi
"Rakasta minua tai lähetän sinut helvettiin."
- Anonyymi
Hae; Riivattu
https://www.youtube.com/aavedata/videos
On sika hurja pappi pitää kutsua puhdistamaan
Vaikea arvioida onko mielensairaus - Anonyymi
kuka pelkää mustaa miestä
- Anonyymi
Ei noin sairaat ihmiset saa olla töissä lasten kanssa. Tuo henkilö pitäisi ilman muuta erottaa, koska valehtelee törkeästi lapsille.
- Anonyymi
Miten itse selität pahuuden ongelman lapsille, valehteletko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten itse selität pahuuden ongelman lapsille, valehteletko?
No mikä se pahuuden ongelma on?
Jos joku tekee jotain pahaa, hän silloin tekee pahaa ja häntä pitää rangaista ja opettaa paremmille tavoille.
Sänkyn alta kuului yöllä PÖÖ. Luulin että remooni. Olikin Paavo Lipponen.
- Anonyymi
se sähköauto kaveri 🤔
- Anonyymi
Tänään tuli lumia kolatessa mieleen, että päällepäsmäröikö ateisteja joku
👽ATEISMIN HENKIVALTA👽
- valehteleva henkivalta -
kun ateistit eivät usko että ihmiset, eläimet, kasvillisuus ja koko luonto ja avaruus on Luoja-Jumalan
(Raamatun Jumalan, Israelin Jumalan)
suunnittelemaa ja luomaa.
Ateistit puhuvat vain jostain evoluutiosta, ja sattumasta.
Ateisteille tärkeää on rationaalisuus, järki ja järjen päätelmät.
2.Tessalonikalaiskirje 2:11:
*Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,*- Anonyymi
Eli Jumala on se eksyttäjä? No johan nyt...
- Anonyymi
Kamalia ovat demonit. Meinasi aamullakin tulla housuun, mutta olin nopeampi.
- Anonyymi
Olisit antanut mennä vaan!Jeesus on sovittanut sulle uudet housut!
- Anonyymi
Jumala siunaa kaikki ihmiset. Aivan sama mitä ajattelet. Kunhan et tee vääriä tekoja. Loukkaat toisia . Tapat. Sitä Jumala ei hyväksy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011610- 2101497
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591000Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31969Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K54787Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49755The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36705Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40696