Minulla on onnistut rintojensuurennus, mutta... B-Lite implantin sininen asennusviiva kuultaa läpi ja näkyy tietyssä valossa selvästi.
En ole mitenkään erityislaiha, mutta hoikka. Mietin että uskallanko mennä jossain vaiheessa uuteen leikkaukseen ja laitattaa implantit joissa ei ole tuota idioottimaista viivaa. Leikkaus on aina riski ja muuta ongelmaa ei ole.
B-Lite implantti hoikalla
15
376
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on B-litet ja kadun valintaani. Ne ovat kovat ja luonnottoman tuntuiset koskettaessa. Itse implantit ovat paljon kiinteämpiä kuin muut merkit ja niissä on myös terävät reunat, jotka tunnet kädellä. Ainoa hyvä puoli niissä on, että ne ovat kevyempiä, mutta sillä on väliä vain jos käytät todella suurta kokoa.
- Anonyymi
Push up liveissä implantin yläreuna nousee näkyviin ja on "terävä". Aiemmin oli erimerkkiset implantit ja nämä ovat valitettavasti tosi feikin tuntuiset niihin verrattuna. Valitsin keveyden vuoksi koska olen kärsinyt niskahartia ongelmista, mutta en ole kokenut että nämä olisivat sen kevyemmät kuin aiemmatkaan. Konsultaatiossa tutkin implanttia ja olis pitänyt luottaa omaan fiilikseen niistä. Mielestäni ne olivat muihin verrattuna ala-arvoiset, mutta kuvittelin kun minulle niitä kovasti myytiin että sitten kropassa ne olisivat hyvät. Maalaisjärjellä ajatellen, jos ne ovat niin erinomaiset, miksi muiden merkkien implantit eivät muistuta lähellekkään niitä? Luulisi että muut kopioisivat heti nämä "mahtavat ominaisuudet". Helppo olla jälkiviisas, kadun valintaa. Sininen viiva ei näy läpi, omaa rasvaa on aika paljon, mutta en myöskään tajua miksi viiva on niin näkyvä. Jos kirurgi tarvitsee noin overkill merkinnän laittaakseen implantin oikeaan asentoon, niin hän ei ole minun valintani kirurgiksi.
- Anonyymi
on b-litet ja on tosiaan kovat. mieheni on samaa mieltä. minulla näkyy toisessa rinnassa se viiva
- Anonyymi
Itse odottasin että tulee jotain muuta ongelmaa tai halu erikokoisiin implantteihin. Jossei viiva häiritse kauheasti, niin en menisi onnistunutta leikkaausta räpläämään
- Anonyymi
Implanttien Lada
- Anonyymi
Ei kai noita nyt kukaan aidoiksi usko. Noissahan voisi olla vaikka jotain ihan tarkoituksella piirtyvää. Tulisi jonkinlainen kyborgifiilis. Tai olisivat vallan muuta muotoakin.
- Anonyymi
Nerokkaasti hinnoiteltu tuote. Todella kallis, vaikka on muita huonompi, kuvailisin surkeaksi.
Hinta antaa ymmärtää että hankit luksustuotteen, mutta saatkin kovan ja teräväreunaisen vajaatäytteisen tuotteen.
Markkinoidaan keveydellä, mutta sitä hyötyä ei saa pienissä, eikä normaalikoissa. Ero muihin on käytännössä mitätön. Isoimmissa saat sen mainostetun keveyden, mutta kuinka moni valitsee silloinimplantin joka ei mahdu lihaksen alle ja jossa on se sininen viiva, joka todennäköisesti kuultaa läpi kun iho on pingottunut ison implantin johdosta. Aiemmin oli hyvin kirjoitettu että muut merkit kopioisivat välittömästi jos ominaisuudet olisivat kopioimisen arvoiset. - Anonyymi
Minä taas kysyn, miksi pitää vapaaehtoisesti laitattaa vierasta ainetta kehoonsa?
Isot tekotissit ei ole tie onneen. Olen muutaman kerran katsonut näitä "tissidokumentteja" ja huomannut selkeästi, että oikea lekuri olisi ollut psykiatri, ei tisditohtori.- Anonyymi
Tuskin kukaan luulee että mikään yksittäinen asia olisi tie onneen. Jokaisella on oikeus pyrkiä kohentamaan ulkonäköään miten haluaa. Ulkonäköhaitan poistaminen voi monelle olla se seikka jonka takia ei tarvitse mennä psykiatrille...
Tissidokumentit ovat lähes järjestään sensaatiohakuisia ja täynnä asiavirheitä. Kun media haluaa näkyvyyttä, lukijoita, katselijoita, plastiikkakirurgia on varma aihe.. kaiken maailman besserwisserit innostuvat kun näytetään joku plastinen ylilyönti jonka kohde on itse halunut itselleen tehtävän ja ikävä kyllä kirurgi on siihen suostunut.
Kommentoijat jotka puhuvat mm. botoxhuulista ovat palstoille eksyneitä kateellisia ihmisiä joiden mielestä kaikkien pitäisi olla yhtä rajoittuneita kuin he itse.
- Anonyymi
Miten B-Lite voi olla kallis, sehän on surkein mitä olen viimeiseen 20 vuoteen nähnyt!
Joku vetää hyvät hillot välistä - Anonyymi
Olen harkinnut tätä implanttia. Sitä suorastaan tyrkytettiin eräässä klinikassa Helsingissä. Olen myös lukenut ulkomaisia kokemuksia ja kovuus sekä terävät reunat kertautuu yhä uudestaan ja uudestaan.. . Ja markkinat/implantin valinneiden määrä ulkomailla on tietysti isompi kuin Suomessa
- Anonyymi
Värillinen merkintä näkyy läpi. Aivan hel***n turhauttavaa !
- Anonyymi
Polyuretaani implanttien kovuus on niiden ominaisuus. Jos haluaa luonnollisemman tuntuiset rinnat, niin väärä valinta. Muita huonoja puolia on se että ne tarttuvat kudokseen kiinni. Jos tulee implanttien vaihto jostain syystä eteen, niin niiden poisto on hankalampaa ja hitaampaa. Lisäksi polyuretaani ajan myötä hajoaa elimistössä. Pisteenä iin päälle ne merkinnät joista moni maininnut. Henkilökohtaisesti en tajua miksi joku valitsisi polyuretaanin, mutta vapaa maa.
- Anonyymi
Kovasti niitä markkinoidaan. Luulisi ettei hyvää implanttia tarvitsisi edes tyrkyttää, käyttäjien kokemukset puhuisi puolestaan.
- Anonyymi
Ei ole omakohtaista kokemusta. Mutta ulkomaisia keskustelupalstoja pidempään seuranneena saanut vähänlaisesti kiitosta. Suosittelevat paljon liikkuville, mutta niin pienet koot eivät ole ratkaisevasti kevyempiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1286397Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745752308Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk461570Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141331Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna881186Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481045- 661038
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631012Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.27968- 63956