B-Lite implantti hoikalla

Anonyymi-ap

Minulla on onnistut rintojensuurennus, mutta... B-Lite implantin sininen asennusviiva kuultaa läpi ja näkyy tietyssä valossa selvästi.

En ole mitenkään erityislaiha, mutta hoikka. Mietin että uskallanko mennä jossain vaiheessa uuteen leikkaukseen ja laitattaa implantit joissa ei ole tuota idioottimaista viivaa. Leikkaus on aina riski ja muuta ongelmaa ei ole.

11

201

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla on B-litet ja kadun valintaani. Ne ovat kovat ja luonnottoman tuntuiset koskettaessa. Itse implantit ovat paljon kiinteämpiä kuin muut merkit ja niissä on myös terävät reunat, jotka tunnet kädellä. Ainoa hyvä puoli niissä on, että ne ovat kevyempiä, mutta sillä on väliä vain jos käytät todella suurta kokoa.

• Anonyymi

Push up liveissä implantin yläreuna nousee näkyviin ja on "terävä". Aiemmin oli erimerkkiset implantit ja nämä ovat valitettavasti tosi feikin tuntuiset niihin verrattuna. Valitsin keveyden vuoksi koska olen kärsinyt niskahartia ongelmista, mutta en ole kokenut että nämä olisivat sen kevyemmät kuin aiemmatkaan. Konsultaatiossa tutkin implanttia ja olis pitänyt luottaa omaan fiilikseen niistä. Mielestäni ne olivat muihin verrattuna ala-arvoiset, mutta kuvittelin kun minulle niitä kovasti myytiin että sitten kropassa ne olisivat hyvät. Maalaisjärjellä ajatellen, jos ne ovat niin erinomaiset, miksi muiden merkkien implantit eivät muistuta lähellekkään niitä? Luulisi että muut kopioisivat heti nämä "mahtavat ominaisuudet". Helppo olla jälkiviisas, kadun valintaa. Sininen viiva ei näy läpi, omaa rasvaa on aika paljon, mutta en myöskään tajua miksi viiva on niin näkyvä. Jos kirurgi tarvitsee noin overkill merkinnän laittaakseen implantin oikeaan asentoon, niin hän ei ole minun valintani kirurgiksi.

• Anonyymi

on b-litet ja on tosiaan kovat. mieheni on samaa mieltä. minulla näkyy toisessa rinnassa se viiva

• Anonyymi

Itse odottasin että tulee jotain muuta ongelmaa tai halu erikokoisiin implantteihin. Jossei viiva häiritse kauheasti, niin en menisi onnistunutta leikkaausta räpläämään

• Anonyymi

Implanttien Lada

• Anonyymi

Ei kai noita nyt kukaan aidoiksi usko. Noissahan voisi olla vaikka jotain ihan tarkoituksella piirtyvää. Tulisi jonkinlainen kyborgifiilis. Tai olisivat vallan muuta muotoakin.

• Anonyymi

Nerokkaasti hinnoiteltu tuote. Todella kallis, vaikka on muita huonompi, kuvailisin surkeaksi.
      Hinta antaa ymmärtää että hankit luksustuotteen, mutta saatkin kovan ja teräväreunaisen vajaatäytteisen tuotteen.

Markkinoidaan keveydellä, mutta sitä hyötyä ei saa pienissä, eikä normaalikoissa. Ero muihin on käytännössä mitätön. Isoimmissa saat sen mainostetun keveyden, mutta kuinka moni valitsee silloinimplantin joka ei mahdu lihaksen alle ja jossa on se sininen viiva, joka todennäköisesti kuultaa läpi kun iho on pingottunut ison implantin johdosta. Aiemmin oli hyvin kirjoitettu että muut merkit kopioisivat välittömästi jos ominaisuudet olisivat kopioimisen arvoiset.

• Anonyymi

Minä taas kysyn, miksi pitää vapaaehtoisesti laitattaa vierasta ainetta kehoonsa?
      Isot tekotissit ei ole tie onneen. Olen muutaman kerran katsonut näitä "tissidokumentteja" ja huomannut selkeästi, että oikea lekuri olisi ollut psykiatri, ei tisditohtori.

• Anonyymi

Tuskin kukaan luulee että mikään yksittäinen asia olisi tie onneen. Jokaisella on oikeus pyrkiä kohentamaan ulkonäköään miten haluaa. Ulkonäköhaitan poistaminen voi monelle olla se seikka jonka takia ei tarvitse mennä psykiatrille...

Tissidokumentit ovat lähes järjestään sensaatiohakuisia ja täynnä asiavirheitä. Kun media haluaa näkyvyyttä, lukijoita, katselijoita, plastiikkakirurgia on varma aihe.. kaiken maailman besserwisserit innostuvat kun näytetään joku plastinen ylilyönti jonka kohde on itse halunut itselleen tehtävän ja ikävä kyllä kirurgi on siihen suostunut.

Kommentoijat jotka puhuvat mm. botoxhuulista ovat palstoille eksyneitä kateellisia ihmisiä joiden mielestä kaikkien pitäisi olla yhtä rajoittuneita kuin he itse.

• Anonyymi

Miten B-Lite voi olla kallis, sehän on surkein mitä olen viimeiseen 20 vuoteen nähnyt!
      Joku vetää hyvät hillot välistä

• Anonyymi

Olen harkinnut tätä implanttia. Sitä suorastaan tyrkytettiin eräässä klinikassa Helsingissä. Olen myös lukenut ulkomaisia kokemuksia ja kovuus sekä terävät reunat kertautuu yhä uudestaan ja uudestaan.. . Ja markkinat/implantin valinneiden määrä ulkomailla on tietysti isompi kuin Suomessa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      43
      2297
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      242
      2109
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      111
      1558
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      144
      1291
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1237
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      139
      1134
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      27
      1117
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1019
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      65
      983
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      960
    Aihe