Ei pitäis jutskuilla olla mitään sanomista menneisyydestään. Taas on sodittu ja harrastettu kansanmurhaa, Pahimman luokan tappajia ja sortajia kaikki juutalaiset. On se harmi kun asiaa ei saatu aikoinaan lopulliseen päätökseen. Jo aikoinaan Martti Luther sanoi kun näki juutalaisen "siellä menee itse piru"
Nythän se on taas nähty...........
5
261
Vastaukset
- Anonyymi
Lukuisista yrityksistä huolimatta,eivät islamistit ja suomen natsit onnistuneet kansanmurhata Juutalaisia. Sekös jurppii suomen natseja, kun sharia lakia ei saada maailmaan.
- Anonyymi
Saatanan synägoogan Jumala hävittää.
Lukee raamatussa.
Rikakruohon on aika poistua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatanan synägoogan Jumala hävittää.
Lukee raamatussa.
Rikakruohon on aika poistua.Olet yhtä "hyvä" kuin juutalaisetkin tuon perusteella "koska raamatussa lukee". Raamattuhan on kokoelma! Hekin lukevat samoja tekstejä, pääosin VT alueelta, ja tekevät päättelyt niiden perusteella.
- Anonyymi
Helppohan sitä on valittaa, kun ei ole asioihin tutustunut. Juutalaisten kirjoitusten avulla olen noussut lähemmäs sijaa 4, eli paimenen asemaa. Kuten sijalla 3 olevilla on valta alempien sijojen olentoihin, niin myös sijaa 4 lähestyvä saa vallan sijalla 3 olevia kohtaan.
- Anonyymi
https://x.com/_NicoleNonya/status/1886688168776265996?s=19
Palestiinalaiset ovat asuneet alueell kauan ja se on heidän maataan.
AskeNATSI khazaarit varasti maan. Alue palautuu palestiinalaisille arabeille.
ISIS RE Al epäjumala maata eimole olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275373
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34697- 1591788
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551466Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais131297Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231144- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701033viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101013- 37859