Liberaalit ja vasemmistolaiset eivät ymmärrä lähimmäisenrakkautta

Anonyymi-ap

Kristityn lähimmäisenrakkaus tuleisi näkyä siinä että rakastaa ensimmäiseksi etusijalla ja kaiken yli Jumalaa eikä niin että Jumalan rakastaminen tapahtuisi ja näkyisi vasta sen kautta että kristitty rakastaisi ensinmäiseksi lähimmäistään etusijalla ja itsensä Jumalan yli.

81

577

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun Jumalaa rakastetaan yli kaiken, lähimmäisenrakkauskin tapahtuu Jumalan tarkoittamalla tavalla, Hänen sanansa myötäisesti, eikä ihmisten omiin, sekulaareihin rakkauskäsityksiin perustuen, jolloin voivat kutsua ”rakkaudeksi” myös selvää Jumalan sanan vastaisuutta, vaikka Jumala on kaiken todellisen rakkauden lähde, eikä Hänen tarkoittamansa rakkaus voi sotia Hänen sanansa kanssa.

• Anonyymi

ArtoTTT

Liberaalit ovat muuttaneet lähimmäisen rakastamisen itsensä rakastamiseen, siis omien halujen ja himojen rakastamiseen ja toteuttamiseen lähimmäisen kustannuksella tietenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ArtoTTT

Liberaalit ovat muuttaneet lähimmäisen rakastamisen itsensä rakastamiseen, siis omien halujen ja himojen rakastamiseen ja toteuttamiseen lähimmäisen kustannuksella tietenkin.

Jep, mikään ei ole niin suurta vihaa tässä maailmassa kuin kristityn rakkaus. Kaiken se tietää, kaiken se pettää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ArtoTTT

"Liberaalit ovat muuttaneet lähimmäisen rakastamisen itsensä rakastamiseen, siis omien halujen ja himojen rakastamiseen ja toteuttamiseen lähimmäisen kustannuksella tietenkin."

Varmasti moni liberaalikin sortuu tuollaiseen, mutta tyypillisemmin tuota näkee muissa ihmisissä. Tutustupa kokeeksi muutamaan liberaaliin, niin hämmästyt heidän humaanisuuttaan.

• Anonyymi

Kristitty rakasta silloin lähimmäisiään kun hän rakastaa Jumalaa ja kristityn lähimmäisen rakkaus muita ihmisiä kohtaan näkyy kristityn omistautuneessa rakkaudessa Jumalaa kohtaan. Siten rakastamalla Jumalaa ja kohdistamalla kaiken kaiken rakkautensa taivaalliseen Isään kristitty rakastaa lähimmäisiään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kristitty rakasta silloin lähimmäisiään kun hän rakastaa Jumalaa ja kristityn lähimmäisen rakkaus muita ihmisiä kohtaan näkyy kristityn omistautuneessa rakkaudessa Jumalaa kohtaan. Siten rakastamalla Jumalaa ja kohdistamalla kaiken kaiken rakkautensa taivaalliseen Isään kristitty rakastaa lähimmäisiään.

Ja kuitenkin Jumalan Poika itse sanoo: kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja kuitenkin Jumalan Poika itse sanoo: kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.

Näin Jeesus opettaa ja painottaa monta kertaa.

• Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

Näin Jeesus opettaa ja painottaa monta kertaa.

Onneksi Trump tuli valtaa ja pyyhkii persettä Liperaaleilla :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi Trump tuli valtaa ja pyyhkii persettä Liperaaleilla :)

Juuri niin!

• Anonyymi

Olenkin miettinyt, millä konstilla konservatiivikristityt saavat sisäisen hyväksynnän sille, etteivät tykkää toisenlaisista ihmisistä. Nyt selvisi, kun kävi ilmi, miten hankala siihen on saada selkeää käskyä. Kiitos.

• Anonyymi

Kyllä sinusta tykätään, älä viitsi uhriutua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinusta tykätään, älä viitsi uhriutua.

Just noin.

• Teillä hihhuleilla riittää "rakkautta" vain teille omilleen.

• Anonyymi

Älä viitsi, rakastamme sinua vaikka emme lähdekään kanssasi treffeille,

• Anonyymi kirjoitti:

Älä viitsi, rakastamme sinua vaikka emme lähdekään kanssasi treffeille,

Sinä reppana aito-lainen rakastat vain omaa kuvaasi...

• Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

Olet jatkuvasti tuon ihmisen perässä.. Híntti.

• Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

Otapa HlNTTl ihan rauhallisesti…

• Anonyymi

Jos pudottaudutaan maan päälle arkiseen politiikkaan, niin kokomuslaiset ja perussuomalaiset rakastavat vain itseään ja omaa pankkitiliään. Muilla ei ole niin väliä.

• Anonyymi

Oket ilmeisesti katkera punikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oket ilmeisesti katkera punikki.

Olen, anteeksi.

• Anonyymi

Jos haluat rakastaa lähimmäisiäsi ja muita ihmisiä tapahtuu se rakastamalla Jumalaa jolloin rakkaus lähimmäisiä ja muita ihmisiä kohtaan tapahtuu Junalaan kohdistetun rakkauden kautta.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos haluat rakastaa lähimmäisiäsi ja muita ihmisiä tapahtuu se rakastamalla Jumalaa jolloin rakkaus lähimmäisiä ja muita ihmisiä kohtaan tapahtuu Junalaan kohdistetun rakkauden kautta.

Kyllä lähimmäisiä voi rakastaa muutkin. Kyse on enemmän siitä, että miten se käytännössä näkyy.

• Jeesus oli työväenmiehiä. Vanhan liiton vasemmistolainen ja työläinen, oli tämä ihminen, Jeesus Nasaretilainen.

• Anonyymi

Höpöhöpö! Jeesus oli yrittäjä.

• Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpö! Jeesus oli yrittäjä.

Mummos on yrittäjä.

• Anonyymi
        445759027 kirjoitti:

Mummos on yrittäjä.

Isäs oli yrittäjä kun sua teki. Ja yritykseksi jäikin. Mutsiskaan ei enää osaa sanoa, että kuka se niistä naapurin äijistä oli. Mutta ihonväristäs päätellen Suomesta se ei ollu.

• Anonyymi kirjoitti:

Isäs oli yrittäjä kun sua teki. Ja yritykseksi jäikin. Mutsiskaan ei enää osaa sanoa, että kuka se niistä naapurin äijistä oli. Mutta ihonväristäs päätellen Suomesta se ei ollu.

Kerrohan lisää itsestäsi persuseni.

• Anonyymi
        445759027 kirjoitti:

Kerrohan lisää itsestäsi persuseni.

Tuo oli parasta mitä pystyit? Karmee kattoo, miten isätön on noin osaton. Ei ihme, että faijan kaipuus on saanu sut homppiosaston hommiin. Mies kun mies kelpaa isän puutteeseen. Niin kun mutsilleskin kelpas. Ei oo homppi kauas puusta pudonnu. Päällensä kylläkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo oli parasta mitä pystyit? Karmee kattoo, miten isätön on noin osaton. Ei ihme, että faijan kaipuus on saanu sut homppiosaston hommiin. Mies kun mies kelpaa isän puutteeseen. Niin kun mutsilleskin kelpas. Ei oo homppi kauas puusta pudonnu. Päällensä kylläkin.

Olet näköjään erinomainen persukristitty. Onnea valitsemallasi tiellä mummon pikku kultimurunen.

• Anonyymi
        445759027 kirjoitti:

Olet näköjään erinomainen persukristitty. Onnea valitsemallasi tiellä mummon pikku kultimurunen.

Kiitos. Keskustelu kanssasi on ollut yhtä antoisaa kuin kaksi päivää ylikypsän banaanin kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Keskustelu kanssasi on ollut yhtä antoisaa kuin kaksi päivää ylikypsän banaanin kanssa.

😹👍

• Anonyymi
        445759027 kirjoitti:

😹👍

Muru, olet ihana!

• Anonyymi kirjoitti:

Muru, olet ihana!

Sitä samaa sullekkin❤️

• ”…että rakastaa ensimmäiseksi etusijalla ja kaiken yli Jumalaa…”

Jeesus siis taitaa opettaa ihan väärin:

Matt. 22:40 Näissä kahdessa käskyssä riippuu kaikki laki ja profeetat."

Matt. 7:12 Sentähden, kaikki, mitä te tahdotte ihmisten teille tekevän, tehkää myös te samoin heille; sillä tämä on laki ja profeetat.

• Anonyymi

Ethän sinä edes usko Raamatun olevan totta. 🤣

• Anonyymi

Eivät paljoa muutakaan.

• Anonyymi

Mistä heille olisikaan tullut ymmärrystä.

• ”Liberaalit ja vasemmistolaiset eivät ymmärrä lähimmäisenrakkautta.”

Niin, eiköhän melkein kaikki ymmärrä, mitä se on. Meille kristityille se on annettu käskynä, jota pitäisi edes jotenkin noudattaa. Koska lähimmäisen rakastaminen on vaikeaa (siksikö, ettei ehkä olekaan kyennyt vastaanottamaan Jumalan rakkautta?) ja se harmittaa?

Miksi tehdä tästä poliittinen kysymys? Kyse on kuitenkin niin tärkeästä asiasta, ettei sitä tule politisoida.

Ne, jotka ovat lukeneen evankeliumit ja ymmärtäneet, mitä Jeesus opettaa, eivät moisia jakoa tee.
      ¨
      Matt. 25:42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
      25:43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'

Matt. 25:45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.

Lähimmäinen on se ihminen, joka tarvitsee apua tai tukea, emmekä katso sitä, minkälainen hän on.

1 kor. 13:4 Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile,
      13:5 ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,
      13:6 ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa;
      13:7 kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii.

Me jaksamme edes yrittää ymmärtää toista, emme jatkuvasti tuo esiin sitä pahaa vaan annamme toivoa, emme etsi muista ihmisistä hyötyä, ja pyrimme näkemään totuuden ilman vääristäviä ennakkoluuloja.

1Joh. 4:20 Jos joku sanoo: "Minä rakastan Jumalaa", mutta vihaa veljeänsä, niin hän on valhettelija. Sillä joka ei rakasta veljeänsä, jonka hän on nähnyt, se ei voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt.

Viha on inhimillinen tunne, mutta siitä pitää yrittää päästä eroon. Vihan tunteissa vellominen on syntiä, erityisesti siksi, että se johtaa moniin pahoihin synteihin hyvin helposti.

Jaak. 2:13 Sillä tuomio on laupeudeton sille, joka ei ole laupeutta tehnyt; laupeudelle tuomio koituu kerskaukseksi.

Kysymys kuuluu, mikä tässä on nyt niin vaikeaa?

• Anonyymi

Miksi lainaat Raamattua vaikka et edes pidä sitä totena?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi lainaat Raamattua vaikka et edes pidä sitä totena?

Kyllä vain Raamattu on oikeasti kirjoitettu. Onhan arkeologit jo löytäneet monia kirjoituksia.

• Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

Kyllä vain Raamattu on oikeasti kirjoitettu. Onhan arkeologit jo löytäneet monia kirjoituksia.

Miten sinulta onnistuu enimmäinen käsky?

• Anonyymi kirjoitti:

Miten sinulta onnistuu enimmäinen käsky?

Kerrotko ensin itse, miten käytännössä sinulta se onnistuu?

• Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

Kerrotko ensin itse, miten käytännössä sinulta se onnistuu?

Hyvin. Rakastan Jumalaa yli kaiken.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvin. Rakastan Jumalaa yli kaiken.

Niin, eli kuinka sitä teet? Miten se näkyy tai kuuluu tai miltä se tuntuu?

• Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

Niin, eli kuinka sitä teet? Miten se näkyy tai kuuluu tai miltä se tuntuu?

Ressukka et edes tiedä miten rakastetaan!

• Anonyymi kirjoitti:

Ressukka et edes tiedä miten rakastetaan!

Kyllä tiedän ja kysyin sinulta sitä, miten sinä rakastat? Eli siksikö et vastaa kun et tiedä, miten rakatetaan?

• Anonyymi

Puna-aate on kommunismia.

• Anonyymi

Lähimmäisrakkaus tarkoittaa sitä, että rakastat vain lähimmäisiä, kuten omaa perhettä ja omaa kansaa.

Ulkomaalaisia ja maahanmuuttajia esimerkiksi ei pidä rakastaa. Liberaalit ja vasemmistolaiset ovat tehneet juuri tämän virheen, että he rakastavat ulkomaalaisia, ja heillä ei ole mitään lähimmäisrakkautta, joten Suomessa on siksi paljon enemmän väkivaltaa ja yksi muslimi-terrori-iskukin tuli muutama vuosi sitten Turussa.

• ”Lähimmäisrakkaus tarkoittaa sitä, että rakastat vain lähimmäisiä, kuten omaa perhettä ja omaa kansaa.”

Sinulta on tainnut jäädä evankeliumit väliin?

Matt. 5:44 Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat,
        5:45 että olisitte Isänne lapsia, joka on taivaissa; sillä hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin.

Matt. 5:46 Sillä jos te rakastatte niitä, jotka teitä rakastavat, mikä palkka teille siitä on tuleva? Eivätkö publikaanitkin tee samoin?
        5:47 Ja jos te osoitatte ystävällisyyttä ainoastaan veljillenne, mitä erinomaista te siinä teette? Eivätkö pakanatkin tee samoin?

Asia on juuri päinvastoin kuin väität.

• Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

”Lähimmäisrakkaus tarkoittaa sitä, että rakastat vain lähimmäisiä, kuten omaa perhettä ja omaa kansaa.”

Matt. 5:44 Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat,
        5:45 että olisitte Isänne lapsia, joka on taivaissa; sillä hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin.

Matt. 5:46 Sillä jos te rakastatte niitä, jotka teitä rakastavat, mikä palkka teille siitä on tuleva? Eivätkö publikaanitkin tee samoin?
        5:47 Ja jos te osoitatte ystävällisyyttä ainoastaan veljillenne, mitä erinomaista te siinä teette? Eivätkö pakanatkin tee samoin?

Nytkö sitten pidätkin Raamattua totena?

• Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

”Lähimmäisrakkaus tarkoittaa sitä, että rakastat vain lähimmäisiä, kuten omaa perhettä ja omaa kansaa.”

Ei, nyt olet ihan sekaisin. Minä puhuin ulkomaalaisista ja lähimmäisistä, ja sinä alat puhumaan vihollisista, joka on ihan eri asia.

Sitä paitsi vihollisten rakastaminen tarkoittaa vähä eri asiaa mitä ajattelet. Sillä tarkoitetaan sitä, että vihollisille kerrotaan totuus heidän synneistä ja heidät tuomitaan oikeudenmukaisesti. Olen kuullut, että ristiretket esimerkiksi oli hyvä kristillinen tapa rakastaa ja tuomita vihollisia.

Sinä olet paha ihminen jos et vihaa pahuutta.

"Te, jotka Herraa rakastatte, vihatkaa pahaa." Psalmit 97:10

• Raamatussa muuten sanotaan, että jopa pakanat ymmärtävä lähimmäisen rakkauden, joten miksi väitätte sitä vastaan?

• Anonyymi

Onko siis Raamattu sinulle totta?

• Anonyymi kirjoitti:

Onko siis Raamattu sinulle totta?

Ilmeisesti sinä et usko Jeesukseen etkä hänen opetuksiinsa, koska tuollaisia kyselet.

Kyseenalaistat varmaan tämänkin kohdan Raamatusta, koska et usko.

Matt 5:45 että olisitte Isänne lapsia, joka on taivaissa; sillä hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin.
        5:46 Sillä jos te rakastatte niitä, jotka teitä rakastavat, mikä palkka teille siitä on tuleva? Eivätkö publikaanitkin tee samoin?

Raamattu ei kiistä etteikö muutkin voisi rakastaa.

• Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

Ilmeisesti sinä et usko Jeesukseen etkä hänen opetuksiinsa, koska tuollaisia kyselet.

Kyseenalaistat varmaan tämänkin kohdan Raamatusta, koska et usko.

Matt 5:45 että olisitte Isänne lapsia, joka on taivaissa; sillä hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin.
        5:46 Sillä jos te rakastatte niitä, jotka teitä rakastavat, mikä palkka teille siitä on tuleva? Eivätkö publikaanitkin tee samoin?

Onko Raamattu sinulle totta?

• Anonyymi kirjoitti:

Onko Raamattu sinulle totta?

Miten on, uskotko sinä? Oletko niitä, jotka väittävät uskovansa jopa kirjaimellisesti Raamattuun?

• Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

Miten on, uskotko sinä? Oletko niitä, jotka väittävät uskovansa jopa kirjaimellisesti Raamattuun?

Vastaa selvään kysymykseen, äläkä ole korkkiruuuvi. 😆

• Anonyymi kirjoitti:

Vastaa selvään kysymykseen, äläkä ole korkkiruuuvi. 😆

Olen tainnut jo pari kertaa vastata tuolle trollille. Ei tunnu menevän perille.

Jos sama, ei asiaan liittyvä kommentti. laitetaan eikä edes lueta vastauksia, joita on aiemmin annettu, on se pelkkää trollausta.

Jos tuossa olisi ensin itse kertonut, mitä ajattelee Raamatusta, niin siihen olisi järkevämpää vastata. Nyt siis kysymys ei tarkoita oikein mitään.

Raamatun kirjoja on tosiaan löydetty, samoin tunnetaan se, miten se aikoinaan koostettiin. Joten Raamattu on totta. Se taas ei tarkoita, että koko sen sisällys olisi historiallisesti tai muutenkaan sanatarkkaan luettuna täysin totta.
        Raamatussa tärkeintä on sanoma eli asia.

• Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

Olen tainnut jo pari kertaa vastata tuolle trollille. Ei tunnu menevän perille.

Jos sama, ei asiaan liittyvä kommentti. laitetaan eikä edes lueta vastauksia, joita on aiemmin annettu, on se pelkkää trollausta.

Jos tuossa olisi ensin itse kertonut, mitä ajattelee Raamatusta, niin siihen olisi järkevämpää vastata. Nyt siis kysymys ei tarkoita oikein mitään.

Raamatun kirjoja on tosiaan löydetty, samoin tunnetaan se, miten se aikoinaan koostettiin. Joten Raamattu on totta. Se taas ei tarkoita, että koko sen sisällys olisi historiallisesti tai muutenkaan sanatarkkaan luettuna täysin totta.
        Raamatussa tärkeintä on sanoma eli asia.

Uskotko, että raamattu on Jumalan sanaa ihmisille?

• Anonyymi kirjoitti:

Uskotko, että raamattu on Jumalan sanaa ihmisille?

Raamatussa tärkeintä on sanoma eli asia. Se on ihmisten kirjoittama ja siinä on muistiin kirjoitettu se, miten ihmiset ymmärsivät niin Jumalan kuin Jeesuksen sanoman.

• Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

Raamatussa tärkeintä on sanoma eli asia. Se on ihmisten kirjoittama ja siinä on muistiin kirjoitettu se, miten ihmiset ymmärsivät niin Jumalan kuin Jeesuksen sanoman.

Mutta pidätkö sinä Raamattua Jumalan sanana ihmisille ?

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta pidätkö sinä Raamattua Jumalan sanana ihmisille ?

Se on ihmisten kirjoittama ja siinä on muistiin kirjoitettu se, miten ihmiset ymmärsivät niin Jumalan kuin Jeesuksen sanoman.

• Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

Se on ihmisten kirjoittama ja siinä on muistiin kirjoitettu se, miten ihmiset ymmärsivät niin Jumalan kuin Jeesuksen sanoman.

Tuo on se liberaalien valhe joka ei koskaan tee teistä kristittyjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei enää todista uskovansa Raamattuun , eihän kukaan elä kaikessa elämässään Raamatussa kerrotulla tavalla.
        Vai riittääkö uskoon, että suureen ääneen kerskaa elävänsä Jumalan tahdon mukaisesti vaikka teot osoittavat aivan muuta.

• Anonyymi kirjoitti:

Totuus vain on asia, joka on olemassa. Kristityksi ei siis tulla sillä, että joku suunta yksin määrittelee kuka saa olla ja kuka ei kristitty.,

• Tähän en ole saanut vielä vastausta: Raamatussa muuten sanotaan, että jopa pakanat ymmärtävä lähimmäisen rakkauden, joten miksi väitätte sitä vastaan?

• Anonyymi

Rakkautta ja rakkautta
        Ilman Jumalan rakkautta ei ole aitoa rakkautta.
        JUMALA ON RAKKAUS

• Anonyymi kirjoitti:

Rakkautta ja rakkautta
        Ilman Jumalan rakkautta ei ole aitoa rakkautta.
        JUMALA ON RAKKAUS

Rakkaus on aina aitoa, kun se näkyy asenteissa ja teoissa.

• Anonyymi

Vassut ymmärtää vain olla käsi porvarin taskussa.

• Matt 5:45 että olisitte Isänne lapsia, joka on taivaissa; sillä hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin.

• Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

Sinäkö nyt sitten uskookin Raamatun olevan totta?

Sinulla onkin aikainen aamuvuoro tänään. 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hänelle jonkinlainen aforismikokoelma

• Anonyymi kirjoitti:

Halveksitko sinä jotenkin Jeesuksen opetuksia tai muuta Raamatussa olevaa sisältöä?

• Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

Halveksitko sinä jotenkin Jeesuksen opetuksia tai muuta Raamatussa olevaa sisältöä?

Et kai kuvittele olevasi Jeesuksen opetus. 😂

• Anonyymi

Eli laitauskovaisten käsitys on se, että ensin pitää rakastaa OMAA käsitystään Jumalasta ja hänen oletettuja mielipiteitään (jotka ovat sattumalta samat kuin uskovalla itsellään) ja vasta näissä rajoissa rakastaa kanssaihmisiään.

Tuohan on pelkka peruste itserakkaudelle eikä lähimmäisenrakkaudella.

• Aika hyvä havainto. Olen huomannut, miten jotkut eivät tosiaan ymmärrä lähimmäisen rakkautta ja tekevät siitä aivan oman versionsa, joka lienee lähempänä tuota ilmaisuasi.

• Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

Aika hyvä havainto. Olen huomannut, miten jotkut eivät tosiaan ymmärrä lähimmäisen rakkautta ja tekevät siitä aivan oman versionsa, joka lienee lähempänä tuota ilmaisuasi.

Rakastatko Jumalaa yli kaiken?

• Anonyymi kirjoitti:

Rakastatko Jumalaa yli kaiken?

Entä sinä, noudatatko Jeesuksen antamaa kaksoiskäskyä, jotka ovat aina yhdessä?

• Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

Entä sinä, noudatatko Jeesuksen antamaa kaksoiskäskyä, jotka ovat aina yhdessä?

Mikset vastaa?

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      172
      3211
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2570
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      54
      2436
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      146
      2311
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      67
      1976
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      279
      1835
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1411
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1339
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      36
      1289
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1235
    Aihe