Onko Jumala itsekäs narsisti kun vaatii että häntä palvellaan ? Diktaattori joka heittää ihmisiä helvettiin jos ei usko häneen tai hänen poikaansa
?
Onko Jumalasi sama Jumala muillakin universumin galaksien aurinkokuntien mahdollisilla sivilisaatioilla?
En viitsi kysyä mistä jumalaa tuli ja sai alkunsa kun älykästä vastausta ei ainakaan uskovaiselta saa.
Miksi jumalaa pitää palvella?
79
242
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Jumala on Rakkaus.
- AnonyymiUUSI
Miksi rakkautta(=tunne) pitää palvoa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Palvoa? Jumala on elämämme lähde. Luoja ja onnen tuoja.
Jumalanpalvelus? Jumala palvelee ihmistä rakkaudella ja hyvällä. Ihminen on siitä kiitolllinen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jumalanpalvelus? Jumala palvelee ihmistä rakkaudella ja hyvällä. Ihminen on siitä kiitolllinen.Niin:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Palvonta
Miksi tällaista toimintaa pitää harrastaa rakkautta kohtaan? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jumalanpalvelus? Jumala palvelee ihmistä rakkaudella ja hyvällä. Ihminen on siitä kiitolllinen.Jos on koko elämänsä ateisti kiltti, epäitsekäs ja lähimmäisiään auttava ihminen niin Jumala jaJeesus heittää heidät helvettiin ikuisiksi ajoiksi..
Kun tämä kiltti ateisti ei uskonut heihin.
Niin tälläsiä helvettiinheittäjiä joku sanoo rakkaudeksi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jumalanpalvelus? Jumala palvelee ihmistä rakkaudella ja hyvällä. Ihminen on siitä kiitolllinen.Entä jos ei usko Jumalaan vaan on uskonnoton ja elää pitkän onnellisen elämän terveenä ja varakkaana. Mikä on seuraus ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus on paljon enemmän kuin pelkkä tunne.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos ei usko Jumalaan vaan on uskonnoton ja elää pitkän onnellisen elämän terveenä ja varakkaana. Mikä on seuraus ?
Kadotus, koska ei saanut syntejään anteeksi epäuskonsa tähden. Syntinen mikä syntinen!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kadotus, koska ei saanut syntejään anteeksi epäuskonsa tähden. Syntinen mikä syntinen!
Eli jumalasi on narsisti. Minusta tuollainen jumala on paha, eikä mikään rakkaus.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Palvonta
Miksi tällaista toimintaa pitää harrastaa rakkautta kohtaan?Kuka on sanonut, että kristinuskolla palvotaan rakkautta?! Kuoliaaksi kidutetun viattoman Jeesuksen nimeen kiroukseksi kidutettuna uhrina?! Haenko mä haulikon.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus on paljon enemmän kuin pelkkä tunne.
Niin? Miksi sitä pitää palvoa??
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos ei usko Jumalaan vaan on uskonnoton ja elää pitkän onnellisen elämän terveenä ja varakkaana. Mikä on seuraus ?
Huono!
- AnonyymiUUSI
Tarkoitatko Trumppia ?
- AnonyymiUUSI
Me tarvitsemme uuden Jumalan maailmaan !
Trumpissa on paljon hyvääkin mm. se ei tykkää
-Huuumehörhöistä
-Liperaaleista
-Viher perseilystä
-Kehitysavusta
-Pakolais bisneksestä
-Homotuksesta ja kolmannista sukupuolista (joita ei todistettavasti ole olemassakaan luonnnollisesti vain kirurgin veitsellä silvottuja ja leikeltyjä olen kuullut ja nähnyt todistettavisti kuvissa.
Näiden hyvien asioiden puollustamisen lisäksi Trumpista löytyy paha puoli se on hullu narsisti joka ajaa vain omaa etua.
Tämän takia sillle pitäs jostakin maailmasta löytyä vastavoima nyt nopesti äkkiä ennen kun koko maailma on sekaisin.
Brics maiden yhteen liiitymään pitäs saada nyt nopeasti joku hyvä johtaja . - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
-Huuumehörhöistä
-Liperaaleista
-Viher perseilystä
-Kehitysavusta
-Pakolais bisneksestä
-Homotuksesta ja kolmannista sukupuolista (joita ei todistettavasti ole olemassakaan luonnnollisesti vain kirurgin veitsellä silvottuja ja leikeltyjä olen kuullut ja nähnyt todistettavisti kuvissa.
Näiden hyvien asioiden puollustamisen lisäksi Trumpista löytyy paha puoli se on hullu narsisti joka ajaa vain omaa etua.
Tämän takia sillle pitäs jostakin maailmasta löytyä vastavoima nyt nopesti äkkiä ennen kun koko maailma on sekaisin.
Brics maiden yhteen liiitymään pitäs saada nyt nopeasti joku hyvä johtaja .Trump on ehkä homoseksualisti pakolainen seuraavassa elämässä . Kaikki heijastuu takaisin karman lain mukaan joko tässä tai seuraavissa elämissä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Trump on ehkä homoseksualisti pakolainen seuraavassa elämässä . Kaikki heijastuu takaisin karman lain mukaan joko tässä tai seuraavissa elämissä.
Itse olet sitä jo nyt
Anonyymi kirjoitti:
-Huuumehörhöistä
-Liperaaleista
-Viher perseilystä
-Kehitysavusta
-Pakolais bisneksestä
Brics maiden yhteen liiitymään pitäs saada nyt nopeasti joku hyvä johtaja .Tavaritsh Putin on se vatsavoima Ronald Rumpille.
- AnonyymiUUSI
Narsistisset setämiehet loivat Jumalan omaksi kuvakseen.
- AnonyymiUUSI
Kyllä se on sairaan mielikuvituksen tuotosta. Se Jumala.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Matteus 25:34-46 FB38
[34] Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti. [35] Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne; [36] minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.' [37] Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda? [38] Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut? [39] Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?' [40] Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'. [41] Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä. [42] Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda; [43] minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.' [44] Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?' [45] Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'. [46] Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
https://bible.com/bible/365/mat.25.34-46.FB38
Jumalan palvelus on edellisessä kerrottua toimintaa ja kannattaa joskus antaa Jumalalle kiitosta ja kunniaakin ihan omien sanojenkin kautta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
[34] Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti. [35] Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne; [36] minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.' [37] Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda? [38] Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut? [39] Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?' [40] Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'. [41] Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä. [42] Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda; [43] minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.' [44] Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?' [45] Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'. [46] Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
Jumalan palvelus on edellisessä kerrottua toimintaa ja kannattaa joskus antaa Jumalalle kiitosta ja kunniaakin ihan omien sanojenkin kautta.Kaikki joutuvat tuonpuoleiseen. Muta sielu on iankaikkinen ja iankaikkista rangaistusta ei ole . Se on mielisairas ajatus.
Tuonpuoleisessa ollaan vain tietty aika, muutamasta kuukaudesta jopa tuhanteen vuoteen.
Jos jokin tehtävä on jäänyt kesken tai kuollut nuorena niin hän syntyy aika nopeasti uudelleen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Kyllä se on sairaan mielikuvituksen tuotosta. Se Jumala."
Mikä saa sinut sitten uskomaan, että se on JUMALA? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jumalan palvelus on edellisessä kerrottua toimintaa ja kannattaa joskus antaa Jumalalle kiitosta ja kunniaakin ihan omien sanojenkin kautta."Tulkaa. ISÄNI SIUNATUT".
Niin, se Jeesuksen sanoma isä Jumala on kristittyjen palvomana se kuoliaaksi kidutettu UHRI Jeesuksen nimeen ja kirottuna KIROUKSEKSI helvettiin - edelleenkin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Tulkaa. ISÄNI SIUNATUT".
Niin, se Jeesuksen sanoma isä Jumala on kristittyjen palvomana se kuoliaaksi kidutettu UHRI Jeesuksen nimeen ja kirottuna KIROUKSEKSI helvettiin - edelleenkin.Ja valta on juutalaisten Baal-jumalalla, joka on tarinan Saatana.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Kyllä se on sairaan mielikuvituksen tuotosta. Se Jumala."
Mikä saa sinut sitten uskomaan, että se on JUMALA?Koska joku on keksinyt Jumalan.
Ja Jeesuskin on sellaisena kuin kristinusko opettaa mielikuvitusta.
Henkimaailmaan kyllä uskon. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska joku on keksinyt Jumalan.
Henkimaailmaan kyllä uskon.Se on sinun mielipiteesi, ei muuta.
- AnonyymiUUSI
Minä ainakin käyn messussa.
- AnonyymiUUSI
Mitä haet sieltä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä haet sieltä?
Uskovien yhyeydessä, Jumalan sanan opetusta, rukousta ja ehtoollista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uskovien yhyeydessä, Jumalan sanan opetusta, rukousta ja ehtoollista.
Et sinä tarvitse muuta opetusta kuin Kung Futsen kultainen sääntö. "Älä tee toiselle sitä mitä et itsellesi tahtoisi tehtävän'
Rukoilu on turhaa, vain pahentaa asiaa. Varsinkin jos pyydät itsellesi jotain. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä tarvitse muuta opetusta kuin Kung Futsen kultainen sääntö. "Älä tee toiselle sitä mitä et itsellesi tahtoisi tehtävän'
Rukoilu on turhaa, vain pahentaa asiaa. Varsinkin jos pyydät itsellesi jotain.Kyllä minä itse tiedän mitä minä tarvitsen. Puhut siis omista tarpeitasi koska vain ne sinä tiedät.
Anonyymi kirjoitti:
Rukoilu on turhaa, vain pahentaa asiaa. Varsinkin jos pyydät itsellesi jotain.Kung Fu taistelee! (Frederik)
- AnonyymiUUSI
Jumala siis palvelee meitä Jeesuksessa K. Ihminen palvelee Jumalaa ottamalla vastaan Hänen tekonsa puolestamme uskon kautta. Siitä sitten seuraa oikeita tekoja ja palvelua.
- AnonyymiUUSI
Kuten palvella opin mukaan lihalla synnin lakia ja tehdä vaikka sitä pahaa mitä vihaa. Näinhän se on mennytkin - ja tietysti syödä viaton uhrilammas tosi Jumalana, taivasten valtakunnan isänä, kuvitellen veren ja ruumiin olevan ehtoollisella läsnä kannibalistisella ihmissyöntiriitillä. Just.
- AnonyymiUUSI
Lukeeko mielestäsi TÄSSÄ koko Raamatun kristinuskon tärkeimmässä opetuskirjeessä, että JUMALAA PALVELLAAN?!
Room. "7:25 Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni PALVELEN ... LIHALLA SYNNIN LAKIA."- AnonyymiUUSI
Ja jos siinä ei lue, niin mikä Perkele saa teidät valehtelemaan koko ketjullisen pelkkää paskaa!
- AnonyymiUUSI
mielikuvituskaverin palvonnalla testataan , onko ihminen tarpeeksi tyhmä maksamaan 🤣
- AnonyymiUUSI
Väärä vastaus - se kaveri on tarinan Saatana eikä Jumala.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Väärä vastaus - se kaveri on tarinan Saatana eikä Jumala.
Ja tyhmä myy tarinan mukaan sielunsa sille ryhtymällä palvomaan Jeesuksen kiroamista kiroukseksi itsensä puolesta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja tyhmä myy tarinan mukaan sielunsa sille ryhtymällä palvomaan Jeesuksen kiroamista kiroukseksi itsensä puolesta.
Kiroamista Augsburgin tunnustuksen mukaan TOSI JUMALANA.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiroamista Augsburgin tunnustuksen mukaan TOSI JUMALANA.
Jumalauta, teitä idiootteja!!! Mistä tämä yletön tyhmyys oikein sikiää?!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jumalauta, teitä idiootteja!!! Mistä tämä yletön tyhmyys oikein sikiää?!
Ja kaikilla teillä varmaan äänioikeuskin vaaleissa, ettekä erota edes Saatanaa Jumalasta - ootte sitten ateisteja tai uskovaisia!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja kaikilla teillä varmaan äänioikeuskin vaaleissa, ettekä erota edes Saatanaa Jumalasta - ootte sitten ateisteja tai uskovaisia!
Onko teillä mitään älliä päässä, että millä tavalla tällä tarinalla nyt ryvetetään ja herjataan niin Jeesuksen nimeä kuin itse Jumalankin nimeä! Röyhkeyden ja törkeyden huippu!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko teillä mitään älliä päässä, että millä tavalla tällä tarinalla nyt ryvetetään ja herjataan niin Jeesuksen nimeä kuin itse Jumalankin nimeä! Röyhkeyden ja törkeyden huippu!
Ja todellisen herjauksen huippu on sitten tämän uhrin syöminen kannibalistisella saatananpalvojien riitillä, johon ehtoollisen asetussanat on juutalainen antanut raamatussa 1.Kor.11:23, jotka sen jälkeen myöhemmin on siirretty kaikessa törkeydessöön Jeesuksen sanomaksi.
Ettekö te ymmärrä, jos Jeesus olisikin ollut jokin jumalhahmo, miten umpihullu hän olisi ollut, kun käskisi itseään syömään fyysisesti kuolemansa jälkeen.
Kenen täyspäisen te ylipäätään kuvittelisitte niin käskevän!!
- AnonyymiUUSI
Kristinusko on pelotellut ihmisiä helvettiin joutumiselta 2000 vuoden ajan ja vasta nyt elämme niitä lopun aikoja ja tuomiopäivän aikoja. Ikuiseen helvettiin joutuminen johtuu bakteerien loppumisesta, joka on lääketieteen aiheuttamaa ja erityisesti Ruotsin terveyslahko on se vaarallinen terveyslahko. Kristinuskokin on käyty aikamatkalla perustamassa, kun ruotsalaislääkärit tuputtavat kaikille vitamiineja, suoliston bakteeripuhdistuksia ja ihon puhdistuksia. Nyt kaikki ruotsalaiset menehtyivät niiden ruotsalaislääkäreiden oppien takia ja ehkä Jeesuksen aikainen kristinusko saa nyt enemmän kunnioitusta. Kristinuskon jumala ei heitä ketään ikuiseen kadotukseen tai helvettiin, vaan varoittaa siitä.
Neuvostoliitossa oli kristinusko kiellettu yli 50 vuotta ja tilalla oli tiedemiesten ateismi. Kuolemanjälkeinen elämä kovissa kivuissa ei kuulunut siihen aatteeseen. Se piti unohtaa kokonaan. Neukku-lääkärit tulivat opettamaan EU-alueelle sitä samaa ikuiseen helvettiin johtavaa tietä, joka perustuu ruokavalioon.
Hozier Suomessa oli huolissaan elintarvikkeiden lisäaineista ja hän teki bakteeritutkimuksia. Elintarvikkeita kannattaa säilyttää ennen syömistä, etteivät bakteerit pääse loppumaan Suomessa. Eräs ruotsalaisnainen haaveili rakkaussuhteesta Hozierin kanssa, vaikka Hozierilla oli jo vaimo. Vaimo oli alaikäinen ja he joutuivat odottamaan ennen naimisiinmenoa. Erityisluvalla he joutuivat menemään naimisiin vaimon alaikäisyydestä huolimatta ruotsalaisnaisen häiriköinnin takia. Tämän takia ruotsalaiset jätettiin ulkomaiden ulkopuolelle lopullisesti, koska Hozierin bakteeritutkimukset olivat ulkomailla niin arvostettuja. Ja ruotsalaisnainen sekosi täysin haaveilemaan rakkaussuhteesta Hozierin kanssa. Hozierin bakteeritutkimuksia ei kannata yhtään vastustaa, mutta ruotsalaiset tekivät senkin.
Että jumala olisi itsekäs narsisti. Ei vaan jumala on suomalainen, joka varoittaa Ruotsin terveyslahkosta. Uskonto on oppi, jonka jokaisen pitäisi ottaa omaan sydämeensä oman sydämen asiaksi. Ei jumalaa tarvitse palvella tietenkään. Ne ovat ihan niitä muita, jotka tarvitsevat palvelusväkeä ympärilleen. - AnonyymiUUSI
Jumalaa kuuluu palvella koska hän on ainoa joka sen ansaitsee. Toinen vaihtoehto on palvella syntiä ja pahaa. Ihminen ei voi olla palvelematta kumpaakaan.
Nythän sinä julistat että elämä on parempaa kun palvelee itseään ja syntiä. Meistä uskovista on parempi palvella täydellistä Jumalaa.
Jumala ei tässä elämässä pakota ketään palvelijakseen, ja seuraavassa hän maksaa jokaiselle heidän tekojensa mukaan. Se ei ole diktatuurimaista, vaan jokainen saa täydellisen tuomarin arvion mukaan sen minkä ansaitsee. Diktatuurissa diktaattorin valheet ovat tärkeämpiä kuin oikeus ja totuus ja rakkaus.- AnonyymiUUSI
ArtoTTT
Jos ei halua palvella Jumalaa, on alakerran isännän palkkalistoilla, ymmärsi sitä taikka ei. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ArtoTTT
Jos ei halua palvella Jumalaa, on alakerran isännän palkkalistoilla, ymmärsi sitä taikka ei.Näinkö palvellaan Jumalaa?
Gal. ":13 KRISTUS on lunastanut meidät lain kirouksesta, kunHÄN TULI KIROUKSEKSI meidän edestämme - sillä kirjoitettu on: "Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu".
" KRISTUS oli tosi ihminen ja TOSI JUMALA, sillä hänen jumalallinen ja inhimillinen persoonansa olivat erottamattomasti yhtyneet. Hänet ristiinnaulittiin, jotta hän olisi UHRI"
https://fi.wikipedia.org/wiki/Augsburgin_tunnustus
Kerrotko, että ketä Jumalaa tällä palvotaan? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näinkö palvellaan Jumalaa?
Gal. ":13 KRISTUS on lunastanut meidät lain kirouksesta, kunHÄN TULI KIROUKSEKSI meidän edestämme - sillä kirjoitettu on: "Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu".
" KRISTUS oli tosi ihminen ja TOSI JUMALA, sillä hänen jumalallinen ja inhimillinen persoonansa olivat erottamattomasti yhtyneet. Hänet ristiinnaulittiin, jotta hän olisi UHRI"
Kerrotko, että ketä Jumalaa tällä palvotaan?Jeesus oli hetken kirottuna ristillä kun sovitti maailman synnit.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näinkö palvellaan Jumalaa?
Kerrotko, että ketä Jumalaa tällä palvotaan?Tosi Jumala kirottu kiroukseksi, tutkitaanpa vaikka se, että mitä se tarkoittaa KIROUS.
"KIROUS on ääneen lausuttu toivomus tai maaginen rituaali, jossa loitsimalla tai jollain toiminnolla kuten eleellä tai maagisen esineen luovutuksella toivotaan toiselle ihmiselle jotain pahaa. Kirouksen tavoitteena on voinut olla uhrin sairastuminen, vammautuminen, takaisku tai jopa kuolema."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kirous
Ja tätä he kutsuvat nyt Jumalan palvonnaksi ja palvelemiseksi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tosi Jumala kirottu kiroukseksi, tutkitaanpa vaikka se, että mitä se tarkoittaa KIROUS.
"KIROUS on ääneen lausuttu toivomus tai maaginen rituaali, jossa loitsimalla tai jollain toiminnolla kuten eleellä tai maagisen esineen luovutuksella toivotaan toiselle ihmiselle jotain pahaa. Kirouksen tavoitteena on voinut olla uhrin sairastuminen, vammautuminen, takaisku tai jopa kuolema."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kirous
Ja tätä he kutsuvat nyt Jumalan palvonnaksi ja palvelemiseksi.Ja tähän perustuen siinä edellä on nyt sitten pitkät litaniat Jumalan rakkautta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus oli hetken kirottuna ristillä kun sovitti maailman synnit.
Miksi sitten te muutuitte läpikotaisin syntisiksi, ettekä synnittömiksi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus oli hetken kirottuna ristillä kun sovitti maailman synnit.
Minkä voiman avulla kirotaan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tässä tapauksessa siis Tosi Jumala ristille kiroukseksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jumala ei voinut katsoa sinä hetkenä poikaansa kun tämä otti päällen koko maailman synnit.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tässä tapauksessa siis Tosi Jumala ristille kiroukseksi.
Tunnustuksen mukaan vihaisen Jumalan vihan lepyttämiseksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten te muutuitte läpikotaisin syntisiksi, ettekä synnittömiksi?
Puhu vain itsestäsi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tunnustuksen mukaan vihaisen Jumalan vihan lepyttämiseksi.
Kaksi Jumalaa - koska uhrikultissa on tietysti aina uhrilahja sekä myös sen uhrilahjan saaja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaksi Jumalaa - koska uhrikultissa on tietysti aina uhrilahja sekä myös sen uhrilahjan saaja.
Vihainen Jumala saa uhrilahjaksi tosi Jumalan, ja uskovaiset muuttuvat läpikotaisin syntisiksi. Room. 7 mukaan pelastuvat palvelemaan lihalla synnin lakia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vihainen Jumala saa uhrilahjaksi tosi Jumalan, ja uskovaiset muuttuvat läpikotaisin syntisiksi. Room. 7 mukaan pelastuvat palvelemaan lihalla synnin lakia.
ARTO TTT kerrotko nyt, että ketä Jumalaa tässä palvellaan, ettei vaan vahingossa palvelekin sitä alakerran isäntää - kun tuntuu olevan tuo kohta 'ymmärsi tai ei' niin totta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Puhu vain itsestäsi.
Läpikotaisin syntisyys on uskovaisten itse sanomaa - minä olen vain tarinan kertoja.
- AnonyymiUUSI
Kristittyjen uskonnot aiheuttaa mielisai rautta isoon ääneen laulajat ovat olleet pitkään mielisairaita taksil ambulanssilla kuljetettu osastolle suuria määriä purevat potkivat kuin viimeistä päivää
- AnonyymiUUSI
He ovat varmaan nauttineet veren juonnin ja ruumiin syönnin väärin - Paavali siitä varoittaakin antaessaan ehtoollisen asetussanat:
1.Kor." 11:26 Sillä niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tämän maljan, te julistatte Herran kuolemaa, sentähden, joka kelvottomasti syö tätä leipää tai juo Herran maljan, hän on oleva vikapää Herran ruumiiseen ja vereen."
- AnonyymiUUSI
Edellä kysyn:
"Mikä saa sinut sitten uskomaan, että SE on JUMALA?"
Hän vastaa:
"Koska joku on keksinyt Jumalan.
Henkimaailmaan kyllä uskon"
Joku on keksinyt myös Saatanan, ja jos joku on paha, niin miksi sinä uskot, että se on Jumala eikä se olekaan se keksitty Saatana?- AnonyymiUUSI
Kristinuskossa on keksitty jopa kaksi Jumalaa - on tosi Jumala ja on vihainen Jumala.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kristinuskossa on keksitty jopa kaksi Jumalaa - on tosi Jumala ja on vihainen Jumala.
Vihaisen Jumalan viha syntyi 5.Mooseksen kirjan 13 luvun mukaan ihmeidentekijää kohtaan, kun tämä houkutteli toisen Jumalan luo. Vihainen Jumala määräsi juutalaisia surmaamaan ihmeidentekijän ja nostamaan kostonkäden seuraajien ylle.
Luterilaisena on hyvä olla lapsikatseelle tultiin sovinnolla.
- AnonyymiUUSI
Luther, vähä katekismus, liitteet - kasteella asetetaan Perkele ihmisen kimppuun koko tämän elämän ajaksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luther, vähä katekismus, liitteet - kasteella asetetaan Perkele ihmisen kimppuun koko tämän elämän ajaksi.
Ilmeisesti puhut itsestäsi,
Anonyymi kirjoitti:
No voi Perkele.
- AnonyymiUUSI
445759027 kirjoitti:
No voi Perkele.
Muru, tytöt eivät kiroile.
- AnonyymiUUSI
445759027 kirjoitti:
No voi Perkele.
Juu, Lutherkin kirjoittaa oikein isolla P kirjaimella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu, Lutherkin kirjoittaa oikein isolla P kirjaimella.
Luther oli kyllä tarinan kärryillä ihan täysin, ja loi siihen taidokkaasti luterilaisuuden.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luther oli kyllä tarinan kärryillä ihan täysin, ja loi siihen taidokkaasti luterilaisuuden.
Raamattuhan antaa kirkolle työmaan korjata vihollisen yöllä kylvämä rikkavilja elon pellosta (luonnostaan vihattavat) ja polttaa tulessa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Raamattuhan antaa kirkolle työmaan korjata vihollisen yöllä kylvämä rikkavilja elon pellosta (luonnostaan vihattavat) ja polttaa tulessa.
Niinpä kirkko siunaa vainajat FYYSISEEN YLÖSNOUSEMUKSEEN MAAILMANPALON LIEKKEIHIN.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä kirkko siunaa vainajat FYYSISEEN YLÖSNOUSEMUKSEEN MAAILMANPALON LIEKKEIHIN.
Palvomansa tulenjumalan luo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti puhut itsestäsi,
Olet oppinut uuden hokeman.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet oppinut uuden hokeman.
Tämä onkin parempi kuin ne kaksi edellistä, vaikka sanamäärä ei ole lisääntynyt - sen enempää kuin älykään.
- AnonyymiUUSI
Ihmiskunnalla on nyt viimeinen armonaika menossa. Jumala ei enää tuhoa pahuuteen ja väkivaltaan paatunutta väestöä kerralla . Nyt Hän on antanut yksilöllisen valinnan, pahuus ja kadotus tai hyvyys ja ikuinen Jumalan lapseus. Valinnan mahdollisuus, on Jumalan valtavan viisauden osoitus. Jokainen valitsee vapaasti itselleen mieluisan ikuisuuden. Jumalan lapseus on tehty helpoksi Jeesuksen uhrin kautta. Samoin kadotus, sillä saatana tulee kyselemättä ja ovelasti sielusi opastajaksi ja omaksi käskijäksesi. Näin on pahuuden ongelma ratkaistu. He pääsevät vihaamastaan hyvästä Jumalasta lopullisesti eroon. Heille avautuu tilaisuus "nauttia"rajattomasta tuottamastaan pahuudesta, omassa joukossaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2134113Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223189Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2591854Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381187Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,21181Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1431040Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin86781- 63725
- 176710
- 30707