Kannattihan Purra eutanasiaakin?
"Pitääkö Suomessa määritellä tarkemmin, ketä kannattaa hoitaa?
Purran mielestä kyllä."
Persut valitsisivat keitä ei hoideta ja kuka siis voi saada hoitoa! No nyt ollaan menossa tämän oikeistohallituksen soten alasajossa siihen, että vain varakkaat saa hoitoa ja työterveyden piirissä olevat.
Vanhukset jätetään heitteille. Sitähän Riikka tarkoittaa.
Purran mielestä kaikkia ei tarvitse hoitaa
60
364
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011011312.html
Huh, miten alas kokoomus on vajonnut. Orpo muistuttaa jo kunnolla persuja. Enää ei Orpon tarvii käyttää persunaamariakaan ollakseen persumyönteinen.- Anonyymi
Vai ei tarvitse kaikkia muita hoitaa kuin häntä.
Purra on tunteeton psyko. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai ei tarvitse kaikkia muita hoitaa kuin häntä.
Purra on tunteeton psyko.Nihilisti.
- Anonyymi
Jokainen olkoon vastuussa itsestään.
- Anonyymi
Tuki verovaroilla eläville Arkadianmäen apinoille on lopetettava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuki verovaroilla eläville Arkadianmäen apinoille on lopetettava.
Säästöt pitää aloittaa sieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säästöt pitää aloittaa sieltä.
Kyllä.
- Anonyymi
Natsitouhua.
Riikka luulee ettei itse koskaan tule vanhaksi. Alkisäitihän kuoli nuorena ja isä oli jo häipännyt.
Ei käsitä sukupolvien merkitystä!- Anonyymi
Olet oikeassa, Persut ovat pahoja luonteeltaan.
- Anonyymi
Tunnevammaista ei saisi päästää paikkoihin, joissa päätetään oikeitten ihmisten arjesta!
- Anonyymi
Niinpä. Purra on tunnekylmä, empatiakyvytön henkilö, kovaluontoinen kuin mikä. Ehkä on itsekäs, ei pysty välittämään muista ihmisistä, ei ole huolehtinut muista kuin itsestään, mies taitaa huolehtia lapsista enemmän kuin emäntä itse. Ne rasistiset kirjoituksetkin osoittivat ett on kylmä ja tunteeton, vois sanoa ett helvetin kova muija, oikea bitch.
- Anonyymi
Hassua. Intoa piukalla tein töitä isänmaan ja oman perheen puolesta. 70-luvun lopulta 2020 saakka!
Nyt on olo, että pitäis tappaa itsensa, isänmaan puolesta.
Että olen haitta. Loinen. Turhake.
Purra on ihan kuin piru joka nuolee Orpoa. Ressu-Petteri, joka on aina trhnyt niin kuinka isot pojat sanoo!
Nehän sanoo. Eliitille kaikki nyt ja heti!- Anonyymi
Tuo on totta joka sana
- Anonyymi
Purra on tehnyt sopimuksen itse paholaisen, siis Uskovaisten Sarin kamssa.
- Anonyymi
"Purra: Ei hoitoa kaikille
Puheenjohtajilta kysyttiin, pitäisikö heidän mielestään määritellä iän ja terveyden perusteella, ketä tulee hoitaa ja ketä ei.
– Tämä on täysin välttämätöntä, Riikka Purra sanoi.
Hän kuitenkin toistuvasti kieltäytyi määrittelemästä, kuinka rajaus tehtäisiin. Hänen mukaansa se keskustelu tulee jättää asiantuntijoille.
Purra perusteli kantaansa erikoissairaanhoidon valtavalla kustannuspaineella."
No, tietysti ne saa hoitoa, joilla on varaa maksaa siitä itse. Niiltä hoitoa evätään jossain kohtaa, jotka käyttävät julkista terveydenhuoltoa.
Riitta Purra sopisi Gestapon päälliköksi. Joko persut on polttouuneja vanhusten ja sairaiden hävittämiseksi suunnitelleet? "Kustannuspaineen aiheuttajat" jätetään siis hoitamatta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puheenjohtajilta kysyttiin, pitäisikö heidän mielestään määritellä iän ja terveyden perusteella, ketä tulee hoitaa ja ketä ei.
Hän kuitenkin toistuvasti kieltäytyi määrittelemästä, kuinka rajaus tehtäisiin. Hänen mukaansa se keskustelu tulee jättää asiantuntijoille.
No, tietysti ne saa hoitoa, joilla on varaa maksaa siitä itse. Niiltä hoitoa evätään jossain kohtaa, jotka käyttävät julkista terveydenhuoltoa.
Riitta Purra sopisi Gestapon päälliköksi. Joko persut on polttouuneja vanhusten ja sairaiden hävittämiseksi suunnitelleet? "Kustannuspaineen aiheuttajat" jätetään siis hoitamatta."No, tietysti ne saa hoitoa, joilla on varaa maksaa siitä itse. Niiltä hoitoa evätään jossain kohtaa, jotka käyttävät julkista terveydenhuoltoa."
Ihan vaan tiedoksi että sairaaloissa priorisoidaan JO NYKYÄÄN sen suhteen että kuka hoidetaan ja kenen "annetaan kuolla". Esim. vanha huonokuntoinen ihminen ei kestä raskaita syöpähoitoja samalla tavalla kuin nuori työikäinen ihminen ja tämä priorisointi tehdään nykyään sairaalassa "piilossa julkisuudelta"!
Tämä keskustelu ja pelisääntöjen julkistaminen, KESKUSTELU ASIASTA, pitäisi ehdottomasti tehdä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko eduskunnalta pääsykielto sairaanhoitoon .Ei enää mitään asiaa hoitoon eikä suojatyöpaikkoihin Sotessa. Sote lakkautettava ja hoitahenkilöstö ja potilaat päättämään hoidosta. Näennäisesti terveet poliitikot ei ymmärrä mitään sairaanhoidosta ja pilasivat täysin ennen toimivan järjestelmän hetkessä.Tästä varoitimme niitä hyvissä ajoin mutta eivät uskoneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"No, tietysti ne saa hoitoa, joilla on varaa maksaa siitä itse. Niiltä hoitoa evätään jossain kohtaa, jotka käyttävät julkista terveydenhuoltoa."
Ihan vaan tiedoksi että sairaaloissa priorisoidaan JO NYKYÄÄN sen suhteen että kuka hoidetaan ja kenen "annetaan kuolla". Esim. vanha huonokuntoinen ihminen ei kestä raskaita syöpähoitoja samalla tavalla kuin nuori työikäinen ihminen ja tämä priorisointi tehdään nykyään sairaalassa "piilossa julkisuudelta"!
Tämä keskustelu ja pelisääntöjen julkistaminen, KESKUSTELU ASIASTA, pitäisi ehdottomasti tehdä!No toki parantumattoman syöpäsairaan säde- ja kemoterapiahoito lopetetaan, mutta ei henkilöä jätetä esim. kivunlievityksen ulkopuolelle, minkä kuvan Purran lausunnosta saa.
Vai jätettäisitkö vakavasti kolarissa loukkaantuneen yhdeksänkymppinen virumaan ilman mitään hoitoa ja odotetaan tuskaisen henkilön viimeistä henkäystä märkivien haavojen ja katkenneiden jäsenten hoitamattomuuden vuoksi.
Muistisairaatko jätetään haahuilemaan yksin koteihinsa ja saavat vaikka pudota kuudennen kerroksen parvekkeelta tai kuolla nälkään. Muumio sitten voi löytyä sohvalta puolentousta vuoden päästä.
Usealla ei ole omaisia jotka huolehtisivat. Vain raaka ja empatiakyvytön puhuu kuin Riikka Purra.
Sivistynyt yhteiskunta huolehtii vanhuksista, persut näemmä ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No toki parantumattoman syöpäsairaan säde- ja kemoterapiahoito lopetetaan, mutta ei henkilöä jätetä esim. kivunlievityksen ulkopuolelle, minkä kuvan Purran lausunnosta saa.
Vai jätettäisitkö vakavasti kolarissa loukkaantuneen yhdeksänkymppinen virumaan ilman mitään hoitoa ja odotetaan tuskaisen henkilön viimeistä henkäystä märkivien haavojen ja katkenneiden jäsenten hoitamattomuuden vuoksi.
Muistisairaatko jätetään haahuilemaan yksin koteihinsa ja saavat vaikka pudota kuudennen kerroksen parvekkeelta tai kuolla nälkään. Muumio sitten voi löytyä sohvalta puolentousta vuoden päästä.
Usealla ei ole omaisia jotka huolehtisivat. Vain raaka ja empatiakyvytön puhuu kuin Riikka Purra.
Sivistynyt yhteiskunta huolehtii vanhuksista, persut näemmä ei.Et ilmeisesti edes kuunnellut tätä vaalitenttiä jossa Purra esiintyi! Tai jos kuuntelit niin eipä tunnu päähän menevän mitään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Voiko yksi empatiakyvytön ja julma ihminen kertoa, oman mielipiteensä relevanttina vastauksena kaikkien puolesta, että kaikille ei tule suoda hoitoa. Kaikille tulee antaa hoitoa tarpeen mukaan, mutta parantumattomasti sairasta ei tietenkään raahata sädehoitoon tai leikata turhan päiten. Eikä vanhuksia näännytetä nälkään.
Joku persuministeri Purrako sitä päättää, milloin jätetään ihminen oman onnensa varaan. Ei saatana, sitä tuo Riikka Purra kuvittelee. Ihan niinkuin poliitikko päättäisi olla kuolemanenkeli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riitta Purra sopisi Gestapon päälliköksi. Joko persut on polttouuneja vanhusten ja sairaiden hävittämiseksi suunnitelleet? "Kustannuspaineen aiheuttajat" jätetään siis hoitamatta.Purran ilmeistä näkee että nauttii kun saa leikata vähäosaisilta.Sairasta🤔👎
- Anonyymi
Samanlainen työhistoria myös. Minä en vain teeskentele tehneeni töitä isänmaan hyväksi, ainoastaan itseni hyväksi.
- Anonyymi
Miksi te äänestätte näitä.
- Anonyymi
Persuista varoiteltiin täälläkin palstalla ettei heidän lupauksiin kannata luottaa sillä he ovat pettäneet ne ennenkin eivätkä aja muita kuin rikkaiden etuja. Täältä löytyy vielä aloituksia eduskuntavaalien ajalta, joissa näille varoituksille naureskeltiin ylimielisesti ja hehkutettiin kuinka Marinin vassarihallitus saa nyt vaaleissa kenkää. Moni kehui kuinka nyt kostetaan vassareille. Nyt sitten kävi niinkuin sanottiin eli persut petti lupauksensa. Porvaria ei pidä koskaan uskoa eikä äänestää ellei ole itse porvari. Nyt äänestäjät saivat sitä mitä tilasivat.
- Anonyymi
Niin,kuka pölhö näitä äänestää,ei kukaan täyspäinen ainakaan🤔
- Anonyymi
Keskitysleirin keharit. Täysiä turvenuijia koko sakki.
- Anonyymi
Jos katsoit perjantai dokkarin niin siinä yksi esimerkki.
- Anonyymi
Ei tuo ole mitään uutta.
Priorisointia on tapahtunut vuosikausia.
Yhteiskunnalle vielä rahaa tuottavat henkilöt hoidetaan, muut jäävät omilleen. - Anonyymi
Juu, Suomalaisiavain.
- Anonyymi
No voidaanhan me pitää se pää siellä pensaassa jatkossakin ja kuvitella että KAIKKI saavat samanlaisen hoidon!
Asiahan ei tälläkään hetkellä ole näin EIKÄ sen pitäisi missään tapauksessa ollakaan!
Kyse on siis KAIKISTA IHMISISTÄ! Mitäs luulet että nykyään tehdään sellaisessa tapauksessa jossa meillä on joukko syöpäsairaita ihmisiä ja yhden hoidot maksavat satoja tuhansia euroja? Tietyt syöpähoidot ovat erittäin rankkoja joten eihän niitä nykyäänkään anneta kaikista vanhimmille vaan niille jotka ne kestävät ja hyötyvät niistä!
MIKSI asiasta ei voisi julkisesti keskustella vaan mielummin ummistetaan silmät tosiasioilta!
Tuleeko tämä olemaan seuraava "juttu" jonka takia Persuille ensin "nauretaan" MUTTA hetken kuluttua kaikki muutkin ovat samaa mieltä?- Anonyymi
Saivartelet. Aina sairaanhoidosta ei vain voinipistää, mutta se, että parantumaton saa saattohoitoa, kuuluu inhimillisyyteen ja ihmisyyteen.
- Anonyymi
Purrahan on sitä mieltä, ettei köyhiä ja vanhoja tarvitse hoitaa enää ollenkaan. Ei muuta kuin kuopan reunalle vain ja ratatata niin rahaa säästyy. Pääministerimme urpo on samaa mieltä.
- Anonyymi
Totta. Noinhan nuo ajattelevat molemmat.
- Anonyymi
"Potilaslaki edellyttää uutena asiana tutkimus- ja hoitosuunnitelman tekemisestä. Sen tarkoituksena on vahvistaa erityisesti pitkäaikaissairaiden ja lääketieteellisessä kuntoutuksessa olevien potilaiden asemaa."
Potilaskaki ei kehoita jättämään potilaita hoitamatta eikä priorisoimaan kuka saa hoitoa ja kuka ei.
On tiettyjä tosiasioita, milloin hoidot lopetetaan, mutta ei potilaita jätetä oman onnensa varaan kitumaan kuolemaansa asti. Näin tehtiin Natsi -Saksan kuolemanleireissä, ei sivistysvaltioissa vaikka Riikka niin esitti. - Anonyymi
Persu loiset voitaisiin jättää hoitamatta
- Anonyymi
Jos ihminen hylkää etiikan, hän hylkää ihmisyyden ja on elänyt turhaan.
- Anonyymi
Purra ja Persut eivät hoida esim. Vanhuksia vaan sotealueet. Jospa nämä erorahat tai kokouspalkkion nostot, sotealueiden puoluetuet laitettaisiin sinne hoitotyöhön.
- Anonyymi
Juu hyvää toimintaa olisi että 1 kerta hoidettais huumeiden käyttäjää ja sen jälkeen ei. Sais tulla toimeen omillaan
- Anonyymi
Jos kolarin seurauksena tulee 2 potilasta. 20 vuotias ja 89v . ..molemmilla pahoja vammoja.....,.. Tottakai 89 v viedään ensin leikkaussaliin .
- Anonyymi
Eli Purran voi jättää hoitamatta hänen oma tahto.
- Anonyymi
Olen 69 v. Haluan eutanasiaa. En halua joutua Purran terveydenhuollon armoille! Tein töitä 45 v. Ei sillä ole arvoa, koska nyt olen LOINEN!
Meitä vaan ei tarvita. Ei natsit koskaan. - Anonyymi
Politiikko Purra toteaa että kaikkia ei kannata hoitaa,ja samaan virteen varmistaa vielä että ei ole politiikkojen tehtävä arvioida ketä.Eli lipeää vastuusta sujuvasti.Annetaanko samanlainen ukaasi kuin hyvinvointialueille alijäämän suhteen,että vuosi aikaa tehdä päätös ketkä jätetään vastaisuudessa kuolemaan kotiin......
- Anonyymi
😨😨😨
- Anonyymi
Jos/kun kansanedustaja joutuu hoitoon,niin kovin kehutaan erinomaista hoitoa!Onhan se kuultu moneen kertaan.Onko hoito erilainen isolle kiholle??
- Anonyymi
Nyt kannattaa kaikkien äänestää,koska juuri näitä asioita alue-ja kuntavaaleissa käsitellään!!!
- Anonyymi
ÄLkää äänestäkö siis !!! SSDP:tä jota johtaa !!!!Naziantti <!!!!!!!lään!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ÄLkää äänestäkö siis !!! SSDP:tä jota johtaa !!!!Naziantti <!!!!!!!lään!!!
Huutelee palstaporvari kaljahöyryissään.
- Anonyymi
Miksi eutanasiaa ei hyväksytä.Siistimpi ja arvokkaampi lähtö kuin itsemurha.
- Anonyymi
Muka uskovaiset kristilliset eli KD vastustaa hallituksessa.
- Anonyymi
No kun ihmiset haluaa pitää lähimmäisensä kovissa kivuissa ja kusessaan ja paskoissaan.
- Anonyymi
Onko Purra tullut Vihreitten linjoille, hehän tunnetusti vihaavat vanhuksia, jopa omiaankin?
- Anonyymi
Purra on alusta pitäen syyllistänyt vanhuksia sotekustannusten noususta, pitää vanhuksia pelkkinä menoerinä, riesana. Purra ja Orpo unohtavat faktan, ett jokainen vanhus maksaa veroja viimeiseen hengenvetoon asti ja maksavat omat hoitokustannukset itse. Purra ja Orpo eniten vanhuksia vihaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purra on alusta pitäen syyllistänyt vanhuksia sotekustannusten noususta, pitää vanhuksia pelkkinä menoerinä, riesana. Purra ja Orpo unohtavat faktan, ett jokainen vanhus maksaa veroja viimeiseen hengenvetoon asti ja maksavat omat hoitokustannukset itse. Purra ja Orpo eniten vanhuksia vihaa.
😡😡😡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiaa kirjoitat.
- Anonyymi
Mielestäni tässä on paljon ajatusta. Esim. alkoholisti, narkkari, läski ym. saisi halutessaan tehdä hoitamattomuussopimuksen valtion kanssa ja palkkioksi saisi hieman apuja paheidensa harrastamiseen, mutta ei hoitoa, kuin yksityisellä omakustanteisesti.
- Anonyymi
Pistä jo viinapullo pois koska juttusi jo ihan ulalla.
- Anonyymi
Tinkikää lastenne harrastuksista
- Anonyymi
Niistä joutaakin tinkiä.
- Anonyymi
Kun ei ole rahaa, eikä kaikie iän takia ole hoidoista hyötyäkään, ymmärrätkö?
- Anonyymi
Siirrytään vakuutusperusteiseen terveyden- ja vanhustenhoitoon. Sillä saataisiin ainakin köyhät pois jonoista ja turhista hoidoista. Sopiiko sinulle?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa853097Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3192741Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911516Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401161Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 79967
- 117960
- 70948
- 72914