Mitä mieltä olet energiajuomista?
Energiajuomat
7
174
Vastaukset
- Anonyymi
Redbull antaa siiiivet!
- Anonyymi
Eikös kahvi lasketa energiajuomiin?
- Anonyymi
Itse en tykkää niistä. Ja ne haisevat ripulille. Esimerkiksi julkisissa kulkuvälineissä kun joku juo energiajuomaa niin sen haistaa yllättävän pitkälle ja vahvasti.
En kyllä hirveästi välitä kahvistakaan, mutta se sentään tuoksuu hyvälle. - Anonyymi
Vaarallisia terveydelle, jos juon yhden 1/2 litran juoman illalla 6 aikaan en saa unta kuin vasta 3-4 aikaan aamulla. Jos noita joisi 2 tölkkiä esim. Pe iltana, niin tuskin nukkuisi kunnolla koko viikonlopun aikana.
- Anonyymi
Jos laitan Lissua kahviin niin lasketaanks se mukaan?
- Anonyymi
Niissä voi olla kofeiinia reippaasti, tauriinia, makeutusaineita, väriaineita, hiilihappoa, mitä se lista sisältää.
- Anonyymi
Useampi ihminen on kuollut tuollaisten ansiosta kuin sen paljon parjatun rokotteen takia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941865- 861323
- 1101143
- 761027
- 1191000
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 36782
- 47781
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693