Lähiaikoina, kun venäjä on vielä suhteellisen ehjä vai myöhemmin, kun Venäjä on täysin tuhottu?
milloin tulee venäjän ehdoton antautuminen?
16
263
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro näätsie mitää muita unia?
- Anonyymi
Lappeenrannassa näyttää joku päässeen vapaalle hoitopaikastaan.
- Anonyymi
Kyllä.holtitonta hoitamista kun kilipää pääsee tuon tuosta irti ja koneelle
- Anonyymi
Näkeehän tuon että kannattaa antautua pian.
- Anonyymi
Vaan pikkunarkki wlodomir ei tunnu antavan periksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan pikkunarkki wlodomir ei tunnu antavan periksi
Tilanne on tämä:
Maailman suurin sankari Zelensky ei tietenkään antaudu, ei halunnut kyytiä, halusi ammuksia ja nyt: bunkkerirunkkari hikoilee vaipoissaan bunkkerissa, miehiä sataa venäjällä, inflaatio laukkaa ja venäjän lopullista tuhoa odotetaan any day now. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilanne on tämä:
Maailman suurin sankari Zelensky ei tietenkään antaudu, ei halunnut kyytiä, halusi ammuksia ja nyt: bunkkerirunkkari hikoilee vaipoissaan bunkkerissa, miehiä sataa venäjällä, inflaatio laukkaa ja venäjän lopullista tuhoa odotetaan any day now.Bunkkerirunkkari vetää kokkelia kiovan luolissa ja pelkää tuomionpäiväänsä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilanne on tämä:
Maailman suurin sankari Zelensky ei tietenkään antaudu, ei halunnut kyytiä, halusi ammuksia ja nyt: bunkkerirunkkari hikoilee vaipoissaan bunkkerissa, miehiä sataa venäjällä, inflaatio laukkaa ja venäjän lopullista tuhoa odotetaan any day now.Maailman pienin rotta.kääpiö semmoinen.äärimmäisen niljakas otus!
- Anonyymi
kv sopimus on olemassa että 75 km rajasta on kaista koko matkan johon ei saa rakentaa Puna armeijan tutkia haittaavia korkeita laitteita. puolustusvoimat bulvaanina torppaa hankkeet ettei totuus tulisi julki. voisihan kaista olla luonteva alueluovutuskin, hommahan lienee jo aloitettu kun tv kanavat pimenee tämän tästä eikä asiasta todellakaan uutisoida missään.
- Anonyymi
Kuinka kauan menee putinin tilanteen vaikeuden myöntämisestä siihen, kun putin kohtaa avoimen ikkunan ja liittyy raining men joukkoon?
- Anonyymi
Eiköhän putin valitse pistoolin suuhun esikuvansa mukaisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän putin valitse pistoolin suuhun esikuvansa mukaisesti.
Itse luulen ennemmin suurta patsasta moskovan torille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse luulen ennemmin suurta patsasta moskovan torille.
Suurta patsasta, jossa Putin pistooli suussa vaippa täynnä?
- Anonyymi
Venäjä tuskin antautuu koskaan. Ydinsota on heille mieluisampi vaihtoehto. Nuke Berliiniin ja voitto on heidän.
- Anonyymi
Hyvä jos ei antaudu. Saadaan tuhota kaikki.
- Anonyymi
Sotasankaria juhlitaan sankarillisin menoin.mutta ukrainan kääpiö voi joutua jalkapuuhun tai maanpakoon
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk883678Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921949Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871773- 1441632
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478- 1621473
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981453Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671402Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001324- 861287