Jeesuksen tarina orjista ja isännistä on liikuttavaa.

Anonyymi-ap

Kristityt keskittyvät pyrkimään hyvään moraaliseen tuottoisaa elämään Jumalan kunniaksi ja Jeesuksen

Hyväksynnän kohteiksi.
Silloin tuottovaatimukset isännillekin tulevat täytetyksi.
Neuvostoliitto romahti koska yliluonnollinen fantasia kuri tekijä oli poissa tuotannon tukemisessa.
Stalin kyllä karsi seksuaaliset rönsyt myös pois tehokkaasti eikä siihen tarvittu Raamatun ohjeistavaa vaikutusta hetero seksuaaliselle uralle.

Trump tietää tämän kaiken ainakin vaistonvaraisesti ellei ole täysin tietoinen hyödykkeestä.

12

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Palvelijoille uskotut rahat
      14»Silloin on käyvä näin: Mies oli muuttamassa pois maasta. Hän kutsui puheilleen palvelijat ja uskoi koko omaisuutensa heidän hoitoonsa. 15Yhdelle hän antoi viisi talenttia hopeaa, toiselle kaksi ja kolmannelle yhden, kullekin hänen kykyjensä mukaan. Sitten hän muutti maasta.

16»Se, joka oli saanut viisi talenttia, ryhtyi heti toimeen: hän kävi niillä kauppaa ja hankki voittoa toiset viisi talenttia. 17Samoin se, joka oli saanut kaksi talenttia, voitti toiset kaksi. 18Mutta se, joka oli saanut vain yhden talentin, kaivoi maahan kuopan ja kätki sinne isäntänsä rahan.

19»Pitkän ajan kuluttua isäntä palasi ja vaati palvelijoiltaan tilitykset. 20Se, joka oli saanut viisi talenttia, toi toiset viisi niiden lisäksi ja sanoi: ’Herra, sinä annoit minulle viisi talenttia. Kuten näet, olen hankkinut voittoa toiset viisi.’ 21Isäntä sanoi hänelle: ’Hyvin tehty! Olet hyvä ja luotettava palvelija. Vähässä olet ollut uskollinen, minä panen sinut paljon haltijaksi. Tule herrasi ilojuhlaan!’

22»Myös se, joka oli saanut kaksi talenttia, tuli ja sanoi: ’Herra, sinä annoit minulle kaksi talenttia. Kuten näet, olen hankkinut voittoa toiset kaksi.’ 23Isäntä sanoi hänelle: ’Hyvin tehty! Olet hyvä ja luotettava palvelija. Vähässä olet ollut uskollinen, minä panen sinut paljon haltijaksi. Tule herrasi ilojuhlaan!’

24»Viimeksi tuli se palvelija, joka oli saanut vain yhden talentin, ja sanoi: ’Herra, minä tiesin, että sinä olet ankara mies. Sinä leikkaat sieltä, minne et ole kylvänyt, ja kokoat sieltä, minne et ole siementä viskannut. 25Minä pelkäsin ja kaivoin talenttisi maahan. Tässä on omasi.’ 26Isäntä vastasi hänelle: ’Sinä kelvoton ja laiska palvelija! Sinä tiesit, että minä leikkaan sieltä, minne en ole kylvänyt, ja kokoan sieltä, minne en ole siementä viskannut. 27Silloinhan sinun olisi pitänyt viedä minun rahani pankkiin, niin että olisin palatessani saanut omani takaisin korkoineen. 28– Ottakaa pois hänen talenttinsa ja antakaa se sille, jolla on kymmenen talenttia. 29Jokaiselle, jolla on, annetaan, ja hän on saava yltäkyllin, mutta jolla ei ole, siltä otetaan pois sekin mitä hänellä on. 30Heittäkää tuo kelvoton palvelija ulos pimeyteen. Siellä itketään ja kiristellään hampaita.

• Anonyymi

Sinne helvettiin vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinne helvettiin vaan.

Jeesus totesi. 😹

• Anonyymi

Kunnia koronkiskureille ?

• Anonyymi

"Stalin kyllä karsi seksuaaliset rönsyt myös pois tehokkaasti eikä siihen tarvittu Raamatun ohjeistavaa vaikutusta hetero seksuaaliselle uralle."

Stalin vihasi homoja(kin) ja eliminoi heitä minkä kerkesi, mutta on viitteitä siitä, että oli supuolisuhteessa muutamaankin 14-15 vuotiaasseen tyttöön. Sen verran hänkin oli pappiskoulutuksesta oppinut.

• Anonyymi

Kyllä.

• Anonyymi

Yhdysvalloissa on paljon Luterilaisuudesta kehittyneitä kristillisiä lahjoja joissa pedofilia kukoistaa piilossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhdysvalloissa on paljon Luterilaisuudesta kehittyneitä kristillisiä lahjoja joissa pedofilia kukoistaa piilossa.

Lahkoja

• Nyt loppui isäntien uho! - Toveri Paavo Lipponen keväällä 1995. -

• Anonyymi

Toveri rikas porvari

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toveri rikas porvari

Päivi Räsänenkin on nostanut eduskunta aikanaan paljon maissia.
        Ei köyhäile kuten Jeesus pyhimys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivi Räsänenkin on nostanut eduskunta aikanaan paljon maissia.
        Ei köyhäile kuten Jeesus pyhimys.

Massia

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      168
      6827
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      55
      2235
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      2108
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      60
      1219
    5. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      55
      1211
    6. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      352
      1210
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      14
      1091
    8. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      960
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      948
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      947
    Aihe