Käännyin kristinuskosta islamiin

Anonyymi-ap

Saa olla neljä vaimoa ja helpompi noudattaa kuin kristinusko. Alhamdulillah! Islam on maailman paras uskonto

24

389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muista rukoilla viisi kertaa päivässä.

• Anonyymi

Otan osaa.

• Onko munasi ympärileikattu?🍆🍌

• Anonyymi

Minä kristin uskosta ,ordodoksi uskontoon🤫

• Anonyymi

Erasmus lisäsi kolminaisuus opin raamattuun katolisen kirkon painostamana sitä ei ole käsikirjoituksissa. Jeesus ei ole Jumala vaan profeetta. There is no god but allah and muhammad is his messenger. Myos muslimit uskovat jeesukseen Koraani käskee uskomaan kaikki profeettoihin

• Anonyymi

Minäkin olen kohta islam uskovainen ja sit haen itselleni miehen Sierra Leonesta !

• Anonyymi

Eikä ole pelkoa ylöstempauksesta !

Ja lämmintä piisaa.

• Anonyymi

Kalliiksi tulee neljän vaimon ja lasten elättäminen, jos yhteiskunnalta voimat loppuu.

• Anonyymi

Kelasta saa isommat rahat kun tekee enemmän muslimi lapsia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelasta saa isommat rahat kun tekee enemmän muslimi lapsia

Ne ei kyllä Kelassa valitettavasti kyseysitä että luetko Koraania, vai poltatko sen.

Se on höyrypäiden omia aatoksia.

• Anonyymi

Lapsi morsian odottaa häävuoteessa?🥴

• Anonyymi

Uskonto on epäjumalanpalvonta, joten olet nyt epäjumalanpalvoja ja matkalla Käristymään.

Selef Urge

• Anonyymi

Ei tosin ole tietoa itä islamisteille tapahtuu kuoleman jälkeen jos asiat ovat huonolla tolalla ja jos ovat polttaneet koraanin. Eläessä heidät tapetaan siitä, mutta jatkosta ei ole tietoa.

• Anonyymi

Vaikka islam on armollisempi ehkä sen suhteen mitä kuoleman jälkeen tapahtuu, niin henki siinä on herkemmässä kuin mitä kristinuskossa eikä kannata käyttää koraania sätkäpaperina jos ei halua olevan sen viimeinen sätkä minkä polttaa.

• Anonyymi

Islam on tietenkin hieno uskonto ja koraani mahtava kirja, mutta siinä kuolema kuittaa monet synnit olit islamisti tai et. Hieman tarkempi siten on syytä olla asioiden suhteen eikä mielialojen pidä vaihdella, vaan ottaa asia vakavasti jos haluaa tallustella pitkän elämän maan päällä.

• Anonyymi

Sanoo väkivaltainen juutalaismiurhaa ihannoiva antisemitisti.

• Anonyymi

Hyvää matkaa helvettiin.

• Anonyymi

"Saa olla"... Pyytääkö aloittaja jonkun ulkopuolisen lupaa tekemisilleen? Ei siihen islamia tarvita: "saat" ihan vapaasti perseillä ilman uskonnon tuomaa tekosyytä. Vaikka "avioitua" vauvan kanssa = panna sitä ja esiintyä sitten leskenä, kun se hääyönä jostain syystä kuoli! Tosin, toistaiseksi vielä ei-islamilaisen lain aikaan, päätyisit kyllä pitkäksi ajaksi linnaan.

Eli "vaihdoit uskontoa" ihan vain sikailu-motiivilla. Selvisikö imaamille todelliset motiivisi? Vai taputtiko vain selkään, hymyili leveästi ja sanoi jollain kielellä: "tervetuloa!"

• Anonyymi

On vain yksi Jumala, ja hän on ilmoittanut itsensä ihmiskunnalle omaisuuskansansa kautta. Tämä Jumala sanoo Raamatussa:

"Ennen minua ei ole luotu yhtäkään jumalaa, eikä minun jälkeeni toista tule. Minä olen Herra, eikä ole muuta pelastajaa, kuin minä. Minä olen ilmoittanut, olen pelastanut ja julistanut... minä olen Jumala."

• Anonyymi

Muista sitten pyhä sota vääräuskoisia vastaan. Varmaan pääset toteuttamaan sitä. Uhraat itsesi, niin palkinto odottaa. Muista uskon veljiä näyttämällä että olet tosissasi. Pelkkä rukoileminen ei ihan riitä.

• Anonyymi

se on nyt muodissa vaihtaminen milloin mihinkin sekoporukkaan.

voi sokeaa usvaa kun suomalaiset on eksyksissä!

• Anonyymi

Eihän islamissa ole miehelle juurikaan mitään lakeja tai ei ainakaan mitään ikäviä lakeja ja paljon voidaan katsoa läpi sormien. Naisten kohdalla taasen on aivan toisin, naisen tulee pitää tavarastaan huolta todella sekä olla muutoinkaan näyttämättä itseään muuta kuin silmän valkuaiset.

Ikävä homma on se, että sukupuolta ei voi vaihtaa jos on nainen eikä tunne olevansa nainen, niin ei voi ryhtyä noudattamaan miesten lakeja.

• Anonyymi

Salaperäisen Bagdadin kalifi Harun al Bullah oli kierrellyt salapuvussa kansan parissa ja pannut merkille kansan tyytymättömyyden. Siksi hän oli säätänyt hulluttelupäivän: Jokainen saa tehdä kuten haluaa ilman rangaistusta!

Valtavassa elinkautisvankilassa kostoa peläten julmat vartijat pakenivat ja jättivät kaikkien sellien ovet ja ulkoportin auki.

Vankien keskuudessa repesi riemu ja vangit alkoivat kuumeisesti pohtia, mitä tekisivät. Kello läheni jo uhkaavasti 24:ää, jonka jälkeen ei olisi enää mahdollisuutta päästä pysyvään vapauteen. Viime hetkellä he keksivät:

Kristikuntaan kuuluvat vangit vaihtoivat sellejä muslimien kanssa ja ateistit teosofien kanssa!

• Anonyymi

Islamissa miehen ei kyllä kannata tuntea syntyneensä naisen kehoon eikä vaihtaa sukupuolta. Joskaan silloin ei ulkonäöllä olisi niin väliä, millaiset tissit on tai takapuoli eikä kukaan niitä tiirailisi kun kulkee perunasäkissä. Mutta siihen ne edut sitten jää kun onkin hyvin tarkkaa sen tavaran kanssa minkä on itselleen teettänyt, että miten sitä käyttää ja kun mies sitten joskus tulee sitä tiirailee, niin sen täytyy olla lääkärin veitsen jäljiltä ei kenenkään edes päästä näkemään tai saati koskemaan sitä.

Jos on käynyt jo koulut ja oppinut jonkin ammatin ollessaan mies, niin naisena se täytyy unohtaa eikä oikeastaan pidä osta lukea eikä kirjoittaa, vaan tehdä tarkalleen se mitä miehet määrää eikä missään nimessä katsoa itse Koraanista että onko nämä asiat nyt tällä tavalla kuin miten miehet määräilee. Niin ei pidä tehdä jos henkikulta on kallis.

Siten aivan vähän rajoituksia islamissa on jos niitä on kristinuskossa ettei pidä fallosta homojen edessä heilutella.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      110
      1661
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      171
      1598
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      168
      1516
    4. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      23
      1308
    5. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      90
      1184
    6. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      146
      963
    7. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      70
      961
    8. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      93
      861
    9. Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin

Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr
      Maailman menoa
      185
      805
    10. Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi

Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud
      Maailman menoa
      207
      769
    Aihe