Naurettavaa narraamista. Ihmiset saivat jättää ostoksiansa kassalle kun eivät omistaneet k ruokasovellusta. Miten mummot ja paapat tavalliseen kännykkään sen saavat asennettua...
K ruokasovellukset
9
272
Vastaukset
- Anonyymi
Lakkasin asioimasta K-ryhmässä kun ruoka meni kortille.
Käykää työ muut maksamassa ylihintaa niin minä kuittaan osingot.- Anonyymi
Älkää tietämättömät eenokit kirjoita potaskaa . Ei ostamiseen K-kaupassa tarvita mitään sovellusta. Taidatte sekottaa Lidliin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää tietämättömät eenokit kirjoita potaskaa . Ei ostamiseen K-kaupassa tarvita mitään sovellusta. Taidatte sekottaa Lidliin
Onhan nytkin mobiilietuna Savuhovin leikkeleet ja Kulta Katriina kahvi, K-kaupoissa. Taida olla itse potaskan kirjoittaja.
- Anonyymi
No hankkikaa se sovellus, ei maksa mitään. Jos ei itte osaa asentaa, niin pyytää jonku osaavan asentamaan sen. Ihime valittamista taas. Voi kauhiaa kuinka huanosti joillain asiat on.
- Anonyymi
Ei tavalliseen kännykkään sitä saa. Osta ensin älykännykkä tolohvi 😉
- Anonyymi
No eikö se älykännykkä nimenomaan ole tavallinen asia. Eikai vanhanmallisia näppäinpuhelimia enää edes saa mistään. No sitten jos tuo ei käy pirtaan, niin saa sitten vaikka mun puolesta ostaakkin kalliimmalla hinnalla, se on ikäänkuin lisämaksu siitä ettei pysy nykyajan mukana. Noh, niin olematon lisämaksu, ettei siitä kannata enempää rutaata, senkun kaivaa kuvetta sitten, jos on niin saaterin vaikiaa.
- Anonyymi
Ruoka mennee entistä enemmän "kortille" K-Kaupassa ja Lidilissä. Ei hyvä, ei jatkoon.
- Anonyymi
No hommaa saatana kortti.
- Anonyymi
Mummat ja paapat jäävät ilman sitä tarjouksessa olevaa Kultakatriina pakettia, kun he eivät omista älypuhelimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447306
- 324048
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492269- 512265
- 372258
- 432238
- 162226