Ei ole ihme että vankiloihin riittää tunkua. Siellähän toimii terveydenhuolto, ei tarvi työstä ottaa stressiä ja hyvä ruoka tarjoillaan monesti päivässä, oikeen monenlaiset mousset vielä jälkkäriksi. Palkkakin juoksee koko ajan, ilman lomautuksia ja lakkoja tai työtaisteluita.
Vankilat täyttyvät
25
362
Vastaukset
- Anonyymi
Aarniollakin meni rapiat vuosikymmen hyvän syyn puolesta kun istu ja tietää mitä on jemmassa kun pääsee siviiliin niin ei tunnu missään,Aarnio senkun porskuttaa
- Anonyymi
jäiköhän jallullla kätköjä ?
- Anonyymi
Telvisiossa oli toissapäivänä kuva uusimmista vankiloista ,Oli kuin hotelli huone
Kuin yhden hengen swiitti laivassa oma wc ja oma suihku ja telvisiot ja netit ja radiot ja kaikki ja täys yllläpito ja huippu ruuat jne...
Useita kertoja vankilassa ollut nainen kun meni uuteen vankilaan oli aivan ihmeissään että onko täällä kaikki suihkut wc jne..- Anonyymi
Varmasti parempi palvelu kuin ränsistyneessä 25 huoneen kartanossa ja ruoatkin voittanevat leipäjonojen pöperöt
- Anonyymi
Niinpä niin. Ei ihme että sinne on mänijöitä
- Anonyymi
Suomi on rikollisten paratiisi..ei jumavit.
- Anonyymi
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis ja tyhmän pään takia tulee monta ruumista...
- Anonyymi
Vankilassa on muka köllötellä joutilaana täysihoidossa.
- Anonyymi
Aivan. Juuri kävin sipsejä ostamassa mitä ostan korkeintaan kerran vuodessa, nyt ehkä 3v väliä. Pussi pienentynyt mutta hinta tainnut pysyä aikalailla samassa. Katsoin että 21% kallistunuy, kuten melkein muutkin tmruokatarvikkeet.
Linnassa olisi kyllä hyvä olla esim. Eristyksessä. Saa jumpata, lukea, katsoa telkkaria, eikä tarvitse olla muidwn kanssa paljoakaan tekwmisissä. Ja opiskellakin saa. Ruokaa on ja töissäkin saa joo käydä (ilmeisesti vain normaaliosastolta), mikäpä siinä tosiaan ollessa. Valtio kuluttaa ruokaan huomattavasti enemmän kuin koululaisten tai vanhusten ruokaan. Koska tämä yhteiskunta on erittäin mätä, niin miksi olla tekemisissä sen kanssa. Olen yrittänyt jo kauan eristää itseni tästänyht.kun., mutta ei onnistu. Velat kasvaa, eikä töitö saa vaikka korkeakoulu tutkintoja on. Tämä yhteiskunta ei halua minua, enkä enää lonäkään sitö, joten olisi sama mennä vapaaehtoisesti täysihoitoon. Ei kauheasti eroaisi viimeisestä 10 vuodestani. - Anonyymi
Onko teistä vankilaa kehuvista kukaan ikinä ollut vankilassa?
- Anonyymi
Tuskin. Ja vankilaan ei "mennä" paitsi vierailuaikoinan ja sinne joutuakseen pitää varsinkin nykypäivänä tehdä sen verran raskaita rötöksiä ettei vankilan täyshoidosta haaveilevilla palstauuvateilla olisi moiseen edes kanttia.
- Anonyymi
Olin takavuosina sakkovankina. Lusin sakot vankilassa. Hyvät muistot tuosta ajasta.
- Anonyymi
Kyllä itse mielummin +50v työkyveläkkeellä omassa kodissa olen kuin jossain vankilassa. Päihdeongelmaiselle vankila voi olla hyvä paikka kuntoutua.Kuntoutuksella pääsee eroon päihteistä.Sen takiahan joku hörhö puukottaa että pääsis vankilaan.Ei terve ihminen mihinkään vankilaan halua.
- Anonyymi
Käytät itsestäsi aika hövelisti ilmaisua terve kun aivovaurion vuoksi olet eläkkeellä ja vaanit naapureitasi.
- Anonyymi
Olen kohta 25vuotta asunut tässä asunnossa niin naapurihuoneistossa vaihtuu vähän väliä asukkaat.Hulluudesta olen eläkkeellä.
- Anonyymi
Siperiaan vankilaan kaikki halukkaat.
- Anonyymi
Onko vankilaan halukkaita niin paljon, että joutuvat oikein jonottamaan
päästäkseen sinne lepokotiin makaamaan veronmaksajien rahoilla. - Anonyymi
Todellako? Kuka hitto haluu että joka minuutti päivässä määrätään mitä tehdä? Kuka haluu muka tyytyä joka päivä siihen mitä ruokaa annetaan? Niihin vaatteisiin mitä annetaan? Pääset sallittuihin harrastuksiin niinä kellonaikoina jotka sallitaan? Kuulostaako vittu elämältä?
- Anonyymi
Eipä tarvi röhnöttää ankean yksiön sohvalla ja vetää kiduksiin pahaa keskikuraa.
Vankilassa saa noudattaa tarkasti säädeltyä rytmiä, mikä on omiaan saamaan
ihmisen orientoitumaan normaaliin yhteiskunnan rytmiin. Se on kuntoutusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tarvi röhnöttää ankean yksiön sohvalla ja vetää kiduksiin pahaa keskikuraa.
Vankilassa saa noudattaa tarkasti säädeltyä rytmiä, mikä on omiaan saamaan
ihmisen orientoitumaan normaaliin yhteiskunnan rytmiin. Se on kuntoutusta.Ei oo sohvaa
- Anonyymi
Toiset joutuu tyytymään siihen ruokaan mitä saa, eikä välttämättä joka päivä. Vaatteisiin mitä saa, jos saa. harrastuksista voi vaan haaveiila, kun se vaatii rahaa.
- Anonyymi
Vankilassa saa myös ilmaiseksi poikarakkautta jos sattuu olee raiskauksesta tuomittuna...
- Anonyymi
Taitaa olla kohta tunkua noihin valtion hotelleihin, Orpon politiikka näet puree.
Eivät taida ymmärtää toimeentulon ihmisiltä viedessään mitä se tuo tullessaan kun ei ole muuta mahdollisuutta kuin hankkia leipänsä keinolla millä hyvänsä. Viimesijaiseen toimeentulomahdollisuuksiin kodistetut leikkaukset on vähäjärkisten touhua ,siittä ei hyvä heilu. - Anonyymi
Pitkäaikaistyöttömät linnaan ja joka toinen päivä kairausta tuhkaluukkuun.Sellikaveriks 2 tappoa tehnyt karju.
- Anonyymi
Ulkomaillahan on jo käsittääkseni aika yleistäkin, että vähävaraiset tekevät rikoksia päästääkseen vankilaan. Ja vain sen vuoksi, että heillä ei riitä esim eläke tai muut tulot&varallisuus ruokaan ja terveydenhuoltoon.
Aika karua...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205034
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22212Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361270Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 961192
- 931074
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17873viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168825En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61743Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."
Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii25719