https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/hildegaard/173231-uskovaisten-lapsilla-vaikeuksia-hahmottaa-todellisuutta/ tämä niin tuttua.
Kyllä harmittaa että olin aivopesty
7
137
Vastaukset
- Anonyymi
Älä muuta sano! Nykyään osaan onneksi ajatella ihan itse! Kyllä sitä helvetillä pelottelua jo olikin elämässä aivan riittävästi!!
- Anonyymi
Sinne kuitenkin joudut ellet muuta suhdettasi Jumalaan !
- Anonyymi
Itsekin olen helluntaiuskonnon uhri jota (monien muiden rikosten ohella myös) nk. "suojeltiin maailmalta" niin, että kun maailmaan, aikuisuuteen ja työelämään kuitenkin piti nuorena ja aikuisiällä lähteä, olin monissa kohdin täysin valmistautumaton todellisuuteen ja seuraukset olivat karmivat. Helluntai-seurakunnan ja -kodin valheet eivät lainkaan kantaneet.
- Anonyymi
Minua ei neuvottu elämässä esim jatko opintoihin tai töihin. Sitten minusta tuli luuseri ja mt ongelmainen.
- Anonyymi
Mikäs näitä nykynuoria mahtaa masentaa kun mikään ei kiinnosta eikä mitään osata kuka tietää, heitä tuskin helluntai riivaa !
Viisarikelloa ei hsingin nuoriso osannut lukea, siis mitä mättää ! - Anonyymi
Luin linkin jonka sisältö oli niin lapsellista roskaa kuin voi olla!
Amerikan satusetien jutut kyllä kelpaa kunhan ei parhamiin puututa hah.
En viitsi enempää..."Luin linkin jonka sisältö oli niin lapsellista roskaa kuin voi olla!"
Mutta silti et kyennyt esittämään siitä ensimmäistäkään virhettä.
Tämä on hyvin monen uskovan reaktio kun he kohtaavat ikävää tietoa: sen sijaan että nöyrästi hyväksyisivät asian, he alkavat vain keksiä hätävalheita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa205334Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2453721Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5422037- 1421719
Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1551616Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5931539- 1211476
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2171447- 491159
- 761102