Jatkotutkimus hymyilevistä kassaneideistä

Anonyymi-ap

SimiT kertoi miten kassaneidit hänelle hymyilevät. Pikaisen tutkimuksen mukaan noin voi oikeasti myös olla.

Tein pikaisen kyselyn 5-6 kaupassa kaupan kassalla ketkä ovat ne hankalimat asiakkaat.

Jokainen, siis jokainen kertoi ikävien ja hankalaimpien asiakkaiden olevan vanhentuneita naisia. Jotkut kertoivat heidän menevän henkilökohtaisuuksiin, ja he haluaisivat suorastaan käyttää väkivaltaa vanhoja naisia kohtaan siitä henkisestä väkivallasta jota palvelutyössä joutuvat työssään kohtaamaan.

Mites sinkkupalstalla, onko joku nainen menossa kohti tällaista elämänkuvaa jossa haukkumisen kohteena olisi vain se kiltti kassaneiti?

AV

43

336

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitähän emme tietenkään lähde kyseenalaistamaan kuka häikäisevimmät hymyt vie, simitihän palstan kruunaamattomana alfaurosten kinginä on sen verran etuoikeutetussa asemassa muihin nähden että lopputulos on tältä osin selvä tapaus 😁

• Anonyymi

Saiskos sitten jostain nähtäväkseen myös sen autenttisen tutkimusaineistosi? Ettei vain tule kenellekään mieleen, että kertoisit muunneltua totuutta tarkoitushakuisesti. 🙂

• Anonyymi

Epäilysten poistamiseksi Suomessa on kansalaisten vapaus kysyä samoja kysymyksiä erilaisten kauppojen kassoilla? Se oikeutus kannattaa käyttää hyödykseen ihan itse?
        Harmittaa jo se oma näkemys vanhentunoista kiukkuisista naisista jotka nuorempien naisten elämää pilaavat sillä omalla käyttäytymisellään.

Ei siis ihme jos heillä ei ole miestä. Mikään elävä ei heidän rinnallaan enää eläisi.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäilysten poistamiseksi Suomessa on kansalaisten vapaus kysyä samoja kysymyksiä erilaisten kauppojen kassoilla? Se oikeutus kannattaa käyttää hyödykseen ihan itse?
        Harmittaa jo se oma näkemys vanhentunoista kiukkuisista naisista jotka nuorempien naisten elämää pilaavat sillä omalla käyttäytymisellään.

Ei siis ihme jos heillä ei ole miestä. Mikään elävä ei heidän rinnallaan enää eläisi.

AV

Toki ja omat hekilökohtaiset kokemukseni nuorena kaupan kassalta ja myös jokikisen jonka kanssa olen tästä aiheesta puhunut kokemukset ovat, että hankalat asiakkaat ovat pääsääntöisesti miehiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki ja omat hekilökohtaiset kokemukseni nuorena kaupan kassalta ja myös jokikisen jonka kanssa olen tästä aiheesta puhunut kokemukset ovat, että hankalat asiakkaat ovat pääsääntöisesti miehiä.

Tähän saa poikkeuksen, kun kysyy kokemuksia liikkeissä, joissa koko asiakaskunta on pääsääntöisesti naisia. Niissä miehet eivät oikeastaan ikinä ole hankalia asiakkaista, vaan hankalat asiakkaat ovat liki 100%:sti naisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti tuo on jo vanhennutta tietoa, kannattaa kysellä uudestaan.
        Ehkä se vanhojen sinkkunaisten määrä on Suomessa kasvanut kymmenen vuoden aikana räjähdysmäisesti:)
        Ja sen kyllä jo huomaa.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki tähän täytyy lisätä, että myös ne mukavimmat asiakkaat ovat pääsääntöisesti miehiä. Miehissä on selvästi enemmän molempia ääripäitä, kun taas naiset ovat suurimmalta osin välimallin asiakkaita, jotka eivät jää mieleen hyvässä eivätkä pahassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti tuo on jo vanhennutta tietoa, kannattaa kysellä uudestaan.
        Ehkä se vanhojen sinkkunaisten määrä on Suomessa kasvanut kymmenen vuoden aikana räjähdysmäisesti:)
        Ja sen kyllä jo huomaa.

AV

Ei ole lainkaan vanhentunutta, vaan kaupassa työkenteleviä henkilöitä löytyy lähipiiristäni paljon. Asiakaskunta ja sen käytös eivät ole juurikaan muuttuneet, vaikkakin hankalia jotakin ongelmaansa oireilevia asiakkaita on nykyään hienan enemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

No mä taidan sitten olla ainut vanhentuva nainen joka ei ilkeile kassalle ja en muutenkaan rupattele turhia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole lainkaan vanhentunutta, vaan kaupassa työkenteleviä henkilöitä löytyy lähipiiristäni paljon. Asiakaskunta ja sen käytös eivät ole juurikaan muuttuneet, vaikkakin hankalia jotakin ongelmaansa oireilevia asiakkaita on nykyään hienan enemmän.

Missä päin Suomea sitten vanhentuneet naiset eivät olisi ongelma?
        Voihan kysymyksessä olla myös paikallisten häiriötekijöiden:)

Mutta, PAM tutkimukset osoittavat samaa. Ihmeellisen vihaisia ovat armon ladyt.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mä taidan sitten olla ainut vanhentuva nainen joka ei ilkeile kassalle ja en muutenkaan rupattele turhia.

Et ole. Naiset pääsääntöisesti ovat juuri tuollaisia asiakkaita. Heidät voi kokea hankaliksi vain henkilö, jonka pitäisi saada rupatella jne. Naiset yleensä menevät siitä vain kassan läpi, ilman sen kummempaa kanssakäymistä. Miehissä ovat sitten ne vaikeat ja pääsääntöisesti myös mukavat asiakkaat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Omat tuttavapiirini vaikuttavat pk-seudulla, Pirkanmaalla ja Lapissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Näytähän se PAM: in tutkimus, niin analysoidaan. Oleellista on tosiaan ottaa huomioon liikkeen tai palvelun asuakaskunta, sillä se vaikuttaa valtavasti. Liikkeessä, jonka asiakaskunta koostuu valtaosin naisista, et ikinä törmää hankalaan miesasiakkaaseen. Miehet ovat niissä asioidessaan kuin peura ajovaloissa, eivätkä hyvä jos edes uskalla puhua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omat tuttavapiirini vaikuttavat pk-seudulla, Pirkanmaalla ja Lapissa.

Unohdin kertoa, myös Islannissa:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohdin kertoa, myös Islannissa:)

Sinulla ehkä siellä. Minä, joka tuon aiemnan viestin kirjoitin, en ole koskaan käynyt Islannissa, enkö tunne ketään islantilaista. Onko se mukava paikka? Kaunis ainakin.

• Anonyymi

Itse en ole ollut ilkeä koskaan kassatyöntekijöitä kohtaan. Tänään en edes keskittynyt katsoo hymyilikö kassahenkilö. Halusin vaan kotiin nopeasti kun kuumeessa kävin kaupassa .Sen verran oli kipeä olo. Tänään ei olis vähempää kiinnostanut kassan hymy.

• Anonyymi

Katsos, joku miehiä vihaava heräsi puolustamaan vanhoja kärttyneitä naisia. Niitä jotka oikeasti ovat Suomessa ongelma numero yksi!

• Anonyymi

Kumpi kommentti sinusta ilmaisee miesvihaa? Sekö, että miehissä on vaikeimmat asiakkaat, vaiko se että miehissä mukavimmat asiakkaat?

• Anonyymi

Olen se inhoamasi vanhempi nainen. Minulla on nuoria ystäviä,jotka ei todellakaan minua inhoo enkä minä heitä. Mikä teitä patuja riepoo vastakkainasetteleen nuoret/vanhemmat naiset. Se vastakkain asettelu kumpuu omasta päästänne/siitä miten tahtoisitte tilanteen olla että voisitte sillä lääkitä heikkoa itsetuntoanne,mihin ei edes podailut auta. Auts.👎😆🤷‍♀️

• Anonyymi

Kai se on hajoita ja hallitse taktiikkaa, joka menneinä vuosikymmeninä on toiminut mainiosti. Naiset vain ovat tässä viimeinkin tajunneet, että nainen ei ole naiselle susi, alkaneet tukemaan toisiaan ja huomanneet, ettei meidän tarvitse kilpailla mistään keskenämme.

• Anonyymi

Se on sitä että olette tulleetjätetyiksi. Että olette olleet niin nounou ettei teidän pikkutyttömieltymyksenne ole hetkauttanaan muuhun kuin inhon suuntaan. Noo? Onko nyt hyvä olla? Jos olis ,niin eipä tarttisi palstalla itkua tihrustaa🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on sitä että olette tulleetjätetyiksi. Että olette olleet niin nounou ettei teidän pikkutyttömieltymyksenne ole hetkauttanaan muuhun kuin inhon suuntaan. Noo? Onko nyt hyvä olla? Jos olis ,niin eipä tarttisi palstalla itkua tihrustaa🤷‍♀️

Jokainen kyselyyni vastannut myyjä oli nainen, he suorastaan inhoavat joitain vanhoja naisia.
        Ikävä kyllä, tämä vaan on se totuus.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen kyselyyni vastannut myyjä oli nainen, he suorastaan inhoavat joitain vanhoja naisia.

AV

Sinulla on joku vanha nainen viha kompleksi. Vihaatko samoin mm äitiäsi? Luunlenpa että syy on katkeruudessasi,kun olet tullut niin monesti jätetyksi? Ja miksikö olet? Niin siihen tiedät syyn kertomattakin.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Jos nyt olet keneltäkään edes kysynyt mitään. Todennäköisimmin vedit tuon "lopputuloksen" omasta päästäsi, vaivautumatta oikeasti kysymään keneltäkään yhtään mitään. Kyllähän se jo tiedetään, että sinulla on meneillään vihakampanja vanhempia naishenkilöitä kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Et sinä ole todellisudessa keneltäkään mitään kysynyt. Ethän sä kykene edes kertomaan mitään yksityiskohtia tuosta "kyselystäsi".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Sinällään ei ole lainkaan erikoista, että jotkut yksittäiset henkilöt inhoavat joitain toisia yksittäisiä henkilöitä. Mitä ihmettä se sinusta todistaa? Että jotkut ihmiset eivät tule toimeen joidenkin ihmisten kanssa. Ai kamalaa. 🤔

• Anonyymi

Asiakkaiden käytös voi olla aivan järkyttävää. Kaikki mahdolliset tuotteissa olevat viat ovat sinun syytäsi ja asiakkaat tuntuvat kuvittelevan, että sinä olet kaikki tuotteet itse tehnyt. Asiakkaat voivat myös huoletta kommentoida ilkeästi myyjän ulkonäköä ja, jos eivät esimerkiksi saa tahtoaan jonkun asian suhteen läpi, olet h***a.

• Anonyymi

Moni asiakas änkeää juuri sulkemishetkellä liikkeeseen ja odottaa sinulta täysin palkatonta palvelua. Ihan kuin sinulla ei olisi muuta elämää kuin seistä töissä.

Usein saa mennä itku kurkussa kotiin ja näen asiakkaista painajaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moni asiakas änkeää juuri sulkemishetkellä liikkeeseen ja odottaa sinulta täysin palkatonta palvelua. Ihan kuin sinulla ei olisi muuta elämää kuin seistä töissä.

Todella surullista. En kykene muuta sanomaankaan. Ilkeää tuollainen käytös ja itsekeskeistä. Halit sinulle,sydämmestä. 🤗🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella surullista. En kykene muuta sanomaankaan. Ilkeää tuollainen käytös ja itsekeskeistä. Halit sinulle,sydämmestä. 🤗🤷‍♀️

Kiitos että olet. Kiitos että olette. Ilman teitä ei meillä olisi mitään. teette äärettömän tärkeää työtä. Otatte pskaa niskaan ja koette kaikenlaista lähentelyä ja mitätöimistä.. 🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos että olet. Kiitos että olette. Ilman teitä ei meillä olisi mitään. teette äärettömän tärkeää työtä. Otatte pskaa niskaan ja koette kaikenlaista lähentelyä ja mitätöimistä.. 🤷‍♀️

Olette todellisia voima naisia ja miehiä.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No minä en ole ängennyt. Nytkin olen jo käynyt suihkussa ja pessyt hampaat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No minä en ole ängennyt. Nytkin olen jo käynyt suihkussa ja pessyt hampaat

Hah hah. Ihana kevennys😁🤗🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hah hah. Ihana kevennys😁🤗🤷‍♀️

ja totta. En ole ikinä käynyt illalla kaupassa. No ehkä kuudelta olen saattanut käydä lähikaupassa joskus. Mä olen jo nukkumassa kun kaupat menee kiinni. Tänään kävin kaupassa jo aamupäivällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja totta. En ole ikinä käynyt illalla kaupassa. No ehkä kuudelta olen saattanut käydä lähikaupassa joskus. Mä olen jo nukkumassa kun kaupat menee kiinni. Tänään kävin kaupassa jo aamupäivällä.

Muistetaan arvostaa kaupan tyntekiöitä. hymyillä ,kiittää. Eikös joo.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistetaan arvostaa kaupan tyntekiöitä. hymyillä ,kiittää. Eikös joo.🤷‍♀️

Kyllä minä aina tervehdin. Kun tulin viikko sitten kipeeksi ja ääni oli käheä niin tervehdin ja kiitin. Pyydän myös monesti anteeksi jotain pikkujuttua esim jos vaatteesta puuttuu hinta niin olen pyytänyt sitä anteeksi. Vaikka se ei ole ollut edes mun vika.

• Anonyymi

Olen ollut nuorena kassaneitinä. Pelottavia ja huonokäytöksisiä olivat vain jotkut miehet.

Naisista ei ole ikäviä muistoja. Yksi nainen olisi halunut käyttää kiellettyä luottokorttia ja aneli minua kauniisti antamaan sen takaisin hänelle. Minun kävi häntä sääliksi ja vähän huolettikin kuinka oikein pärjäisi.

• Anonyymi

Olen tietoinen kuin monta kassaneitiä ahdistaa.monesti nuoria,jopa ekassa työpaikassa ja pelottaa. Ollaan heille kilttejä🙌.🤷‍♀️

• Eivät kassatytöt minulle hymyile.

• Anonyymi

Hymyilee,et vaan huomaa kun piiloudut ripsiisi./huppariisi /katsekontaktimattomuuteesi. He todella hymyilee kaikille,ulkonäöstä/sukupuolesta/iästä riippumstta. Toivottaa hyvää . Ainakkin minulle aina toivottaa! Ihania ovat.🤷‍♀️

• Huumeiden käytön lisääntyminen on kuulemma näkyny väkivaltatilanteina kaupassa. Että siinä ei välttämättä hirveesti hymyillä. Nythän kaavaillaan yrityslähestymiskieltoa.

• Siinä ei kyllä auta mikään kielto jos ovat aineiden alaisina..

• Anonyymi

Kerran olin hölmö asiakas. Etsin puuro-osastolta mannaryynejä. En löytänyt ja kysyin myyjältä, missä niitä on?

Hieman hölmistyneenä katsoi ja näytti puolen metrin päähän, että tuossa olis tommosia.

Ei sitä kaikkea voi huomata. 😄

>simiti<

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      77
      8852
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      66
      2845
    3. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      18
      2098
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      157
      2021
    5. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      21
      1973
    6. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1881
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      30
      1740
    8. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      46
      1566
    9. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      103
      1502
    10. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1256
    Aihe