Israelin tekemä Länsirannan miehitys on kansainvälisten lakien mukaan täysin laiton. Nyt Gazan sodan aikana pääministeri Netanhajun johdolla Israelin johto ja armeija ovat syyllistyneet palestiinalaisten kansanmurhaan Gazassa ja arviolta ainakin 47.400 palestiinalaista ihmistä on kuollut. Kansainvälinen rikostuomioistuin on tuominnut Netanhajun sotarikolliseksi ja antanut hänestä kansainvälisen pidätysmääräyksen. Palestiinalaisia ihmisiä ei voi pakkosiirtää mihinkään eri maihin, sillä Israel pitäisi jälleenrakentamista tekosyynä eikä päästäisi palestiinalaisia ihmisiä enää takaisin Gazan alueelle. Palestiinalaisilla ihmisillä on oikeus asua ja elää Gazassa. On täysi naurettavaa tämän Trumpin heittämä ehdotus että Gazasta tehtäisiin joku rantaloma alue, Trumpin puheissa ei ole mitään järkeä eikä Trumpilla ole minkäänlaisia empatian kykyjä jo erittäin kärsineille palestiinalaisille ihmisille.
WHO:ta ja YK:ta tulee kunnioittaa sekä niiden antamia päätöksiä ja päätöslauselmia sekä tietenkin itse YK:n pääsihteeriä.
Kaikkien ihmisten veri on samanlaista, oli sitten kyseessä juutalainen, muslimi tai kristitty tai oli etninen tausta mikä hyvänsä ja kaikki ihmiset ovat yhtä arvokkaita.
Gazan tilanne
Anonyymi-ap
0
57
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h413757- 793623
- 1193323
- 1452787
- 1582154
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202038Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa282032- 401659
- 681268
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261125