Käteisen suosiminen

Anonyymi-ap

Ylläpitää rikollisuutta.
Onneksi kortin käytön reipas yleistyminen on vähentänyt käteistä ja siten mm. myymälä- ja kioskiryöstöt ovat vähentyneet.
Saaliit olemattomia kiitos kortin käyttäjien!

60

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Odotas vaan kun sun tilis tyhjentää atk nörtti seuraavan kerran kun menet pikapankki automaatille ja saldo näyttää nollaa🤣🤣🤣

• Anonyymi

Eläkeläiset joiden lantut eivät enää leikkaannu täydellä teholla ovat nettihuijauksissa suurin kohderyhmä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eläkeläiset joiden lantut eivät enää leikkaannu täydellä teholla ovat nettihuijauksissa suurin kohderyhmä.

Asiaton kommentti. Eläkeläiset ovat niitä jotka ovat sinunkin työn ja elämän edut sinulle raivanneet! Sietäisi puhuttelevan heitä kauniimmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiaton kommentti. Eläkeläiset ovat niitä jotka ovat sinunkin työn ja elämän edut sinulle raivanneet! Sietäisi puhuttelevan heitä kauniimmin.

Ei asia tuosta muutu vaikka toisella tavalla sanoisi.

• Anonyymi

Olen elänyt korttivoittoista elämää kymmeniä vuosia. Ainoa virhe on ollut minun edukseni.
        Pikapankkiautomaatti? Minulla on sellaiselle varsin harvoin asiaa.
        Pidän käteistä kotonani lastenlasten vierailujen varalta.
        Kun käteisen käytöstä on hyötyä molemmille, tai ainakin toiselle osapuolelle, niin käytän sitä sopivissa hankinnoissa.
        Saldo ei helposti mene nollille koska on nosto- / ottorajat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varaudu tuohon.

• Anonyymi

Menipä kerrankin tarkistettavaksi. Ottomatin kertanoston maksimi on ainakin Nordean tililtäni 400€.
        Poikkeuksellisesti tarkistin käyttelytilini saldon. Se on tällä hetkellä hieman yli 46 x nostoraja joten ymmärtänet mielenkiintoni puutteen sen vahtimiseen.
        Siis nörtti ei ole nollannut saldoa!
        Nimimerkki: "Ryysyistä kohtuulliseen toimeentuloon":

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei koske suuria ikäluokkia.Ne ovat syöneet vain kuormasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse asiassa päin vastoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen elänyt korttivoittoista elämää kymmeniä vuosia. Ainoa virhe on ollut minun edukseni.
        Pikapankkiautomaatti? Minulla on sellaiselle varsin harvoin asiaa.
        Pidän käteistä kotonani lastenlasten vierailujen varalta.
        Kun käteisen käytöstä on hyötyä molemmille, tai ainakin toiselle osapuolelle, niin käytän sitä sopivissa hankinnoissa.
        Saldo ei helposti mene nollille koska on nosto- / ottorajat.

Noin muutkin osaamattomat tekevät, käyttävät käteistä, ihan kaikki eivät vain ilkee kehuskella sillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menipä kerrankin tarkistettavaksi. Ottomatin kertanoston maksimi on ainakin Nordean tililtäni 400€.
        Poikkeuksellisesti tarkistin käyttelytilini saldon. Se on tällä hetkellä hieman yli 46 x nostoraja joten ymmärtänet mielenkiintoni puutteen sen vahtimiseen.
        Siis nörtti ei ole nollannut saldoa!
        Nimimerkki: "Ryysyistä kohtuulliseen toimeentuloon":

On todella tyhmää pitää rahaa suuria määriä pankkitilillä. Minulla on sijoitettuna vain seitsemään kohteeseen, keskiarvo korolle on n. 16 % aika tasaisesti, amerikan puolella.
        Ja rahoja ei tosiaankaan kukaan pysty viemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suurimmat suurimnat luokat ovat jo kuolleet.

• Anonyymi

Siis miten vertaat että kätistä varastetaan enempi kuin tilit tyhjenee????? Hetkinen, kovin paljon on pankkihuijauksia suomessa ollu, joten et voi mitenkään perustella käteisen rosvoomista.

• Anonyymi

Lue: Myymälä ja kioskiryöstöt!
        Terveyttä, jopa henkeä uhkaavia väkivaltarikoksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi voi.. ne jää hetikohta kiinni, poliisien vanhoja tuttuja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kyse oli siitä miten vertaat käteisen ryöstön ja nettipankkiryöstöt toisiinsa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kyse oli siitä miten vertaat käteisen ryöstön ja nettipankkiryöstöt toisiinsa?

Nettiryöstössä ei vaarannu henkilön terveys tai jopa henki!
        Vissi ero!

• Anonyymi

Raha se on mikä puhuu ja tulee vastedeskin puhumaan. Ei mitään kortteja, ei äppejä. Rahalla maksaa, ei kauppojen tarvi kytätä mun ostoksia. Viinakaupassa maksan vaan kortilla. Odottelen sieltä yhteydenottoa, miksi ostan niin paljon viinaa.

• Anonyymi

Voi suuri tyhmyys, pian on aika kun käteinen on kadonnut käytöstä.

• Anonyymi

Senioreille tosiaan käteinen olisi parempi vaihtoehto. Kaupassa kun jollain ongelmia korttien kanssa niin lähes aina on ikäihminen.

• Anonyymi

Niin ja nuorisolla ja keski ikäisillä on tuo luottokortti ongelma kaikilla jatkuvaa, kun kortilla ostetaan niin ei ole koskaan rahaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja nuorisolla ja keski ikäisillä on tuo luottokortti ongelma kaikilla jatkuvaa, kun kortilla ostetaan niin ei ole koskaan rahaa.

Eihän sitä rahaa ole sinullakaan vaikka olet jo vanha akka ilman luottokorttia.

• Anonyymi

Käteisen kanssa tuhraavat ikärit ovat varsinaisia kassajonotukkoja!
        Sitä mukaa kuin kasööri syöttää ostoksiani viivakoodi lukijan läpi, mäten ne suoraan ostoskärriini. Minulla on valmiina sekä bonus- että luottokortti joten uitan niitä lukijassa.
        Heti sen jälkeen painelen kärreineni kassalta pois väljemmille vesille ja ketään häiritsemättä pakkaan kassini.
        Usein joudu pyytämään tilaa edessäni olevan naisihmisen tuhratessa tukkeena kassinsa pakkaamisen kanssa.
        Hauras vanhus vm. 1943.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä mukaa kuin kasööri syöttää ostoksiani viivakoodi lukijan läpi, mäten ne suoraan ostoskärriini. Minulla on valmiina sekä bonus- että luottokortti joten uitan niitä lukijassa.
        Heti sen jälkeen painelen kärreineni kassalta pois väljemmille vesille ja ketään häiritsemättä pakkaan kassini.
        Usein joudu pyytämään tilaa edessäni olevan naisihmisen tuhratessa tukkeena kassinsa pakkaamisen kanssa.
        Hauras vanhus vm. 1943.

Pahempia ovat veikkauskuponkien kanssa puljaavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pahempia ovat veikkauskuponkien kanssa puljaavat.

Olet inhottavan oikeassa! Käyttämäni marketin naapurissa, noin 100:n metrin päässä on R-Kioski jossa veikkausasiat hoituvat nopeasti ja joskus siinä on asioijan lisäksi yksi jonottaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hauras vanhus vm. 1943.

Joo ja eläkeläiset pitävät toriparkkeja kapeilla isojen markettien käytävillä kertovat elämän stooriaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hauras vanhus vm. 1943.

Kuules kasööri, miksi et maksa itsepalvelukassalla, arvaan, et osaa. Se olisi nopein tapa kuitenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuules kasööri, miksi et maksa itsepalvelukassalla, arvaan, et osaa. Se olisi nopein tapa kuitenkin.

Ei kaikissa kaupoissa ole itsepalvelukassoja. Perähikiän oman kylän salessa ei ainankaan.
        Moista laitetta pääsin hämmästelemään sörkan kurvin lidlissä kun tein elämysmatkan hurstille.
        Tupauuno, rautavaara.savo

• Anonyymi

Saatana. Kyllä varmaan vituttaa kun ei ole kortin käytössä ongelmaa ikäihmisellä joka maksaa käteisellä

• Anonyymi

Eiköhän se ole köyhille ihan sama millä maksaa nooh kyllä itseäni ainakin kiinnostaa un keittiön pöydällä aina maanantaina ainakin 100eur seteleinä.

• Anonyymi

Minulla on keittiön tasolla sievä painokannella oleva purkki, siinä näyttää aina olevan 120 euroa. Eikö ole outoa. Rahalla en ole juurikaan maksanut n. 40 vuoteen ja olen se parjattu eläkeläinen. Olen maksanut suurista yritykseni tuloista valtavasti veroja (töitä tehnyt 14-16 tuntia useimmiten 7 päivää viikossa) , niillä on moni nuori koulunsa käynyt ym. Jotka ei, ovat hajottaneet yhteiskunnan infraa suurien summien edestä, sinne menee loput veroista, niitähän kerätään eläkkeestäkin. Minä pitäisin heinä suuta pienempänä.

• Anonyymi

Aloitukseen viitaten niin nostin eilen automaatilta 500eur käteistä oho olenko rikollinen.

• Anonyymi

Ehkä välillisesti!
        Kun maksat käteisellä vaikkapa kioski tai / marketti ostoksesi niin kyseisten liikeiden kassoihin kertyvä käteinen saattaa houkutella jotain rikoksiin taipuvaa noutamaan rahat jollakin aseella uhaten.
        Tulikohan tämä nyt riittävän selkeästi ilmaistuksi?

Olen sinua lievempi rikoksiin houkuttelija ja ilmeisesti myös köyhempi. Minulle ottomatti antaa kerrallaan maksimissaan vain 400€. Tietenkin lypsämistä voisi jatkaa.

• Anonyymi

Älä huoli mulkosilmä(kasvojen tunnistus) kuvannut sinunkin naaman kun asioit automaatilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä välillisesti!
        Kun maksat käteisellä vaikkapa kioski tai / marketti ostoksesi niin kyseisten liikeiden kassoihin kertyvä käteinen saattaa houkutella jotain rikoksiin taipuvaa noutamaan rahat jollakin aseella uhaten.
        Tulikohan tämä nyt riittävän selkeästi ilmaistuksi?

Olen sinua lievempi rikoksiin houkuttelija ja ilmeisesti myös köyhempi. Minulle ottomatti antaa kerrallaan maksimissaan vain 400€. Tietenkin lypsämistä voisi jatkaa.

Jokainen voi itse säätää (pankin sivuilla) minkä verran tiettynä aikana voi nostaa, esim. kerralla, vuorokaudessa, kuukaudessa jne. Siis kirjautumalla omaan profiiliinsa. Tietenkin saldon puitteissa, tosi taas tällä hetkellä näyttää olevan velkaa saatavilla hyvin monesta paikkaa, luottokelpoisuudet tulevat kovin ropisemaan nuorilla sekä vähän vanhemmillakin. Kulutusluoton korko on nipinnapin 20 prossaa. Miettikää velanottaja, viidesosa tuloistasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen voi itse säätää (pankin sivuilla) minkä verran tiettynä aikana voi nostaa, esim. kerralla, vuorokaudessa, kuukaudessa jne. Siis kirjautumalla omaan profiiliinsa. Tietenkin saldon puitteissa, tosi taas tällä hetkellä näyttää olevan velkaa saatavilla hyvin monesta paikkaa, luottokelpoisuudet tulevat kovin ropisemaan nuorilla sekä vähän vanhemmillakin. Kulutusluoton korko on nipinnapin 20 prossaa. Miettikää velanottaja, viidesosa tuloistasi.

Tarvitsen käteistä niin harvoin, että olen kai itse laittanut ottomatin kertanostoksi 400€.
        Meni lukuisia vuosia, että käteisen tarve kohdistui vain Espanjassa luumuiluun ja hyvin harvoin jenkkitaalojen muodossa sille sopiville alueille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarvitsen käteistä niin harvoin, että olen kai itse laittanut ottomatin kertanostoksi 400€.
        Meni lukuisia vuosia, että käteisen tarve kohdistui vain Espanjassa luumuiluun ja hyvin harvoin jenkkitaalojen muodossa sille sopiville alueille.

Et sinä voi kerralla nostaa edes enempää kuin 400€ vaikka haluaisitkin. Lisää täytettä lompakkoonsa saadakseen joutuu tunnuslukua näppäillä uudestaan.

• Anonyymi

Köyhien ongelma on käteisrahan puuttuminen tuo on jämpti.

• Anonyymi

Onnkesi kelasta saa aina rahaa. Kela on köyhien ystävä. Mutta mistä duunari saa jos rahat loppuu? Ei mistään koska on siellä töissä!!!! Noh luotollahan ne makselee kalliisti, ja siksi ei ole rahaa koskaan duunareilla,,, huh huh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnkesi kelasta saa aina rahaa. Kela on köyhien ystävä. Mutta mistä duunari saa jos rahat loppuu? Ei mistään koska on siellä töissä!!!! Noh luotollahan ne makselee kalliisti, ja siksi ei ole rahaa koskaan duunareilla,,, huh huh

Eli Kelakorvaukset ovat nykyään riittävät, eikä niitä tarvitse ainakaan nostaa. Muista olla tuota mieltä jatkossakin - mielipide tuntuu muuttuvat joka kommentissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta KEVA se vasta on hyvä ystävä, kun lähettää joka kuukausi sellaisen
        toimintatonnin tilille tai oikeastaan reilut kaksi tonnia. Niillä pärjää ihan
        mukavasti, kun ei ole enää vuosiin ollut työmatkakulujakaan.
        Kun maksaa asuntokulut ja laskut niin vielä jää se toimintatonni muihin
        kuluihin ja sen voi käyttää kortin Debet puolelta tai sitten ottaa varalle
        vähän sitä käteistä lompakkoon erilaisten häiriöiden varalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suuri osa duunareita on ulosotossa, tiesitkö,?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suuri osa duunareita on ulosotossa, tiesitkö,?

Niin on suuri osa työttömistäkin

• Anonyymi

Käteisostoista saa cashbackia Alkosta paitsi jos on tasaraha

Unski Tupanen, mikkeli. Savo

• Anonyymi

Cashbackia, totta, yksi suurimpia huiauksia, saa jotakin 2-12 % "palautusta, samat yritykset myyvät samoja tuotteita jopa esim. 50 % alennuksella. Verrattavissa bonuksiin, jos ne poistettaisiin kaikilta, hintoja voisi tiputtaa jotakin 20 % kautta linjan. Varma tieto, olen ammatti-ihminen sillä alalla.

• Anonyymi

Rikollisuuttapitää yllä autovarkaudet, asuntomurrot,ryöstöt kaduilla, kultakorut, jne... kaikkialla on rikollisuutta, ei pelkästään käteisen käyttäminen. ;))) Älä mustamaalaa asioista joista et itse pidä, se on typerää.

• Anonyymi

Jouten oleminen se vasta lisääkin rikollisuutta.Päivästä toiseen vaan notkutaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jouten oleminen se vasta lisääkin rikollisuutta.Päivästä toiseen vaan notkutaan.

Kuka sua on käskenyt notkumaan???

On sinusta itsestäsi kiinni, miten päiväsi kulutat, vain sinä pystyt sitä muuttamaan, joten jätä valittaminen siihen ja tee muutos elämäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka sua on käskenyt notkumaan???

On sinusta itsestäsi kiinni, miten päiväsi kulutat, vain sinä pystyt sitä muuttamaan, joten jätä valittaminen siihen ja tee muutos elämäsi.

Ethän sinäkään ole jättänyt valittamista. Älä ohjeista muita sellaiseen mihin et itse pysty

• Anonyymi

Käteisen käyttöä kannattaa suosia ja pitää kotivarana muutenkin näinä aikoina , muovikorttiin ei kannata sokeasti luottaa ,

• Anonyymi

Käteinen varalla on kokonaan eri asia kuin se että sillä kaiken maksaa.

• Anonyymi

Kaupunkilaisena käyn usein kaupoissa ja ostan kerralla vähän. Maksan yleensä kolikoilla ja pikkuseteleillä, jotka eivät rosvoja paljon houkuta. Kortti on hyvä olla varalta, ja auton tankkaamisessa se on välttämätön.

Pitkäaikatyötön

• Anonyymi

Käteismaksusi kolikot ja pikkusetelit ovat muiden käteisvarojen lisänä kaupan kassassa.
        Minä, minä, minä lisäksi pitäisi katsoa asioita hieman laajemmin.

Taksi, kioski ja pikkukauppojen ryöstöt ovat vähentyneet korttimaksujen yleistyttyä.

Miksi kortti on välttämätön auton tankkauksessa? Saattaa koskea joitakin kylmiä asemia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käteismaksusi kolikot ja pikkusetelit ovat muiden käteisvarojen lisänä kaupan kassassa.

Taksi, kioski ja pikkukauppojen ryöstöt ovat vähentyneet korttimaksujen yleistyttyä.

Miksi kortti on välttämätön auton tankkauksessa? Saattaa koskea joitakin kylmiä asemia.

Koitas ladata sähköauto käteisellä.

• Anonyymi

Kuule pitkäaikaistyötön, minä olen maalainen, Käyn kauppojen lisäksi myös töissä joka päivä.
        Olen maksanut korteilla ainakin jostakin 80 luvulta, Diners Club oli eka luottokortti, sain siitä tarjouksen kun ostin uuden auton (140 tuhatta mk).
        Meni minne vaan, kohdeltiin hyvin ja hommat luisti, siitä sai myös rajattoman version kun oli varallisuutta sopivasti. Nyt on toki puolentusinaa korttia, käteistä en tarvitse mihinkään. Verkkokaupoista tilaan kuukauden korottomalka maksuajalla, koko juttu hoituu vain sillä, että saan koioin kännykkään jonka lähetän takaisin. Muuta en itse tee, ei psapereiden täyttämistä eikä muuta.
        Kun olin nuori oli jokin vitsin tapainen, että kaksi amerikkaista oli yhdessä ostoksilla. Kävivät ensin kahvilla, toinen sanoi että minä maksan, mene istumaan. Sitten menivät ostamaan toiselle tyypille kalliin auton, sille joka maksoi kahvin. Ilmaisen kahvin saanut sanoi, maksan tämän auton sulle, kun tarjosit äsken minulle kahvin. Tuollaista lähes oli elämä kun olin erään alan maailman suurimmalla, ruotsalaisella yrityksellä töissä. Moni siellä sanoi syyksi tulla juuri sinne töihin että kun saa firman luottokortin. Ja niitä käytettiin, aina syy löytyi. Nykyisin olen eläkkeellä, enkä tuki kassajonoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Käteismaksusi kolikot ja pikkusetelit ovat muiden käteisvarojen lisänä kaupan kassassa.
        Minä, minä, minä lisäksi pitäisi katsoa asioita hieman laajemmin."

Niin, sinun pitäisi ajatella hieman syvemmin niiden rosvojen toimintaa. Ne ottavat erityisesti isoja seteleitä, koska niitä on helppo kuljettaa. Epäilen, että harva heistä jää tyhjentämään kolikkolaareja, kun jokainen ryöstössä käytetty sekunti lisää kiinnijäämisriskiä.

"Miksi kortti on välttämätön auton tankkauksessa? Saattaa koskea joitakin kylmiä asemia."

Nykyään suurin osa polttonestetankkauspaikoista on kylmäasemia, kuten me autoilijat tiedämme. Itse ajan kaasuhybridillä, jota tankataan yleensä kaasuasemilla, ja n. kerran vuodessa täytetään pieni bensatankki.

Pitkäaikatyötön

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule pitkäaikaistyötön, minä olen maalainen, Käyn kauppojen lisäksi myös töissä joka päivä.
        Olen maksanut korteilla ainakin jostakin 80 luvulta, Diners Club oli eka luottokortti, sain siitä tarjouksen kun ostin uuden auton (140 tuhatta mk).
        Meni minne vaan, kohdeltiin hyvin ja hommat luisti, siitä sai myös rajattoman version kun oli varallisuutta sopivasti. Nyt on toki puolentusinaa korttia, käteistä en tarvitse mihinkään. Verkkokaupoista tilaan kuukauden korottomalka maksuajalla, koko juttu hoituu vain sillä, että saan koioin kännykkään jonka lähetän takaisin. Muuta en itse tee, ei psapereiden täyttämistä eikä muuta.
        Kun olin nuori oli jokin vitsin tapainen, että kaksi amerikkaista oli yhdessä ostoksilla. Kävivät ensin kahvilla, toinen sanoi että minä maksan, mene istumaan. Sitten menivät ostamaan toiselle tyypille kalliin auton, sille joka maksoi kahvin. Ilmaisen kahvin saanut sanoi, maksan tämän auton sulle, kun tarjosit äsken minulle kahvin. Tuollaista lähes oli elämä kun olin erään alan maailman suurimmalla, ruotsalaisella yrityksellä töissä. Moni siellä sanoi syyksi tulla juuri sinne töihin että kun saa firman luottokortin. Ja niitä käytettiin, aina syy löytyi. Nykyisin olen eläkkeellä, enkä tuki kassajonoja.

Ja kaiken tuon kirjoitat köyhyyspalstalla nooh ei sullakaan sitten elämässä kaikki ole mennyt nappiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilman mitään ostamisen kytkentää minulle annettiin 80-luvun jälkipuoliskolla Dinersin kortti 200000mk:n käyttörajalla.
        Ennestään oli Visa.
        Dinersin käytettävyys oli hyvin rajallinen joten luovuin siitä puolen vuoden jälkeen.
        Käytettävyys rajautui sellaisiin paikkoihin ja asioihin joihin meillä ei ollut mitään halua. Oli sentään tolkku tallella.
        Aloitin korttielämän 60-luvun jälkipuoliskolla ensin huoltamoketjun höylättävällä joka sitten vaihtui höylättävään OK-korttiin josta oli todellista rahallistakin tuloa!
        Nykyinen MC on ollut käytössä jo pitkään.

• Anonyymi

Ai, heräsitkö juuri sadan vuoden unesta?

• Anonyymi

Minulla on käteistä aina. Pakko olla että saa tukia.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      132
      3013
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      7
      1467
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      220
      1326
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1151
    6. 37
      1021
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1012
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      957
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      954
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      877
    Aihe