Teisti joutuu selviytymään ongelmistaan yksin, koska teistisessa yhteisössä ihmiset eivät auta toisiaan. Teistien maailmassa on vain lahkot ja jumalat sekä keskinäinen kilpailu elintilasta. Toisen erilahkoisen ihmisen auttamien heikentää teistin omaa menestymistä, joten teisti on luonnostaan pahantahtoinen muita kohtaan. Onnettomuuden ja toisten ihmisten kohtaama epäonni tuo pienen ilonpilkahduksen teistin elämään, mutta pahuudesta nouseva ilo on synkkää ilo, kuin noki puhki ruostuneen padan kyljessä.
Teistit ovat itsekkäitä örveltäjiä ! ! !
7
97
Vastaukset
- Anonyymi
Juu, eikä teistit osaa selittää, miksi jumalansa loivat umpisuolen.
Ei sitten minkäänlaista edes auttavaa selitystä umpisuolelle.Jep, itse olisin kuollut 25 vuotta sitten kun umpisuoli puhkesi ja koko vatsa piti avata. "Jumalan" luomistyön lopputuloksena olin letkuissa pari viikkoa ison leikkauksen jälkeen.
- Anonyymi
Extremist_atheist kirjoitti:
Jep, itse olisin kuollut 25 vuotta sitten kun umpisuoli puhkesi ja koko vatsa piti avata. "Jumalan" luomistyön lopputuloksena olin letkuissa pari viikkoa ison leikkauksen jälkeen.
Et sitten rukoillut?? :-D
Jumalat kuulemma voivat parantaa ilman mitään lääkkeitä tai lääkäreitä.
- Anonyymi
Teistit vihaavat ihmisiä luonnostaan, koska he ovat katkeria Jumalansa olemattomuudesta. He tietävät vain valehtelevansa, eikä valehtelu heidän oloaan helpota. Siksi pitää vain tuomita toisia.
- Anonyymi
siansaksaa!
- Anonyymi
mielikuvituskaverin voimin etujen kerääminen on todella sairasta toimintaa ja se näkyy näiden lahkojen keskenäisenä kilpailuna
- Anonyymi
"etujen" kerääminen kuuluu vain juutalaisille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!851868- 821700
- 511360
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471285Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481202- 1191183
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?94977Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!23972- 39945
Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59942