USA asiat etenee ripeästi ihan Project 2025-suunnitelman mukaan.
Kun republikaanit sai nyt täyden vallan, on itsestään selvää, ettei ne anna sitä demokraattien enää koskaan takaisin. Ja hullujahan he olisivatkin, jos saamastaan vallasta luopuisivat.
USA:ssa Muskin ja Zuckerbergin kaltaiset multimiljonäärit vastaa Venäjän silovikkeja.
Mutta mielenkiinnolla odotan, että millaiset vastavoimat tuota USA:n republikaanista autokratiaa alkaa vastustamaan ja millä keinoin.
Oletan, että rynnäkköaseiden luvatussa maassa nähdään pauketta ja rätinää, kun omaan elämäänsä kyllästyneet yksinäiset sudet kertoo menosta oman painavan mielipiteensä. Nähtäväksi jää.
Mutta varmaa on, että ainakin mielenkiintoisia löppejä on USA:sta tarjolla lähipäivinä, -kuukasina ja ehkä jopa tulevina vuosina.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Project_2025
Periaate yksi mies ja yksi ääni sai USA:ssa aivan uuden merkityksen
9
56
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Trumppi ja hänen hovinsa saavat maailman kirjat sekaisin.
- AnonyymiUUSI
Joo. Trumpahdus näyttää olevan se mies jolla on se ääni.
- AnonyymiUUSI
Uskoakseni monelle rebu-hihhulille Tumppi on uudestisyntynyt Jeesus.
- AnonyymiUUSI
Trump vähän järjestelee syntyneitä rönsyjä kuriin siellä ja täällä.
Tappamisen lopettaminen, sotaa käyvissä maissa, olisi kiireellisin vallan käyttö ja näyttö häneltä!
Vasta myöhemmin nähdään jääkö saldo miinukselle vai plussalle?- AnonyymiUUSI
Vastahan Tumppi on päässyt vauhtiin. Veikkaan että republikaanit ottaa vallan haltuunsa pysyvästi, nyt kun se on mahdollista.
- AnonyymiUUSI
Tietääkseni Musk eikä Zuckerberg ole toimineet samaan tapaan kuin mitä silloin, kun demokraatit olivat määräämässä asioita, eli he eivät ole jäädyttäneet Trumpin poliittisten vastustajien sometilejä, mikä oli äärimmäisen demokratiavastaisuuden ja fasismin osoitus. Trumpin aikana sen sijaan suositaan kaikkien sananvapautta, mikä on todellista demokratiaa.
- AnonyymiUUSI
Musk itse sulkee niiden tilejä, jotka uskaltavat häntä arvostella. Ei hän sitä sananvapautta kaikille suo.
Zuckerberg taas luopui faktantarkistuksesta. Hänen alustoillaan saa siis levittää vaikka mitä valheita.
Tulevaisuus näyttää mihin tuollainen ”valheiden valtakuntaan” ajautuminen vielä johtaa.
- AnonyymiUUSI
Musk vain odottaa milloin Yhdysvalloissa alkanut kaaos saavuttaa kulminaatiopisteen, jossa hallinto julistaa perustuslain ohittavat poikkeuslait voimaan jonka jälkeen Musk ottaa vallan.
- AnonyymiUUSI
Yhdelle taivaalle mahtuu vain yksi Aurinko(kuningas) ja se on epäilemattä Mr Musk.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%
Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun65226778- 1151669
MTV: Stubbin turvamies ampui itsensä haulikolla virka-asunnon kellarissa
Kaksi korkean turvaluokituksen poliisia on ampunut itsensä virantoimituksessa lyhyen ajan sisällä. Marraskuussa tasavall1681587Amerikka vajoamassa diktatuuriksi?
Trumpin ja Muskin -koalitio on ravistelee amerikkalaisen demokratian perusteita. Republikaanienemmistöinen kongressi on2781478Bachelor-Joonas sekstasi toisen naisen kanssa - Tästä syystä valitsi kuitenkin Monican: "Nyt mun..."
Bachelor Suomi -realityssä koitti lopullisen valinnan hetki. Paljon onnea ja lykkyä rakkauteen Joonas ja Monica! Lue l301388Suurimman osan ajasta tuntuu, että turha toivo
mutta sitten hetkittäin tulee tunne, että jotain sittenkin voi olla. Mistä tämä tulee? Sen olen tiedostanut, että sinä o111316Miksi en antautunut sulle mies?
Vaikka olin ihastunut... Vaikka tunsin olevani turvassa sun seurassa... Vaikka sä olisit halunnut... Vaikka mä olisin1441242- 601167
- 1251103
- 721065