Ihmisten kannatta muistaa, että lakko- oikeus on yksi työntekijöiden perusoikeus ja siitä pitää pitää kiinni. Jos se menetetään sitä on vaikea saada takaisin.
Sanelupolitiikka, vahvemman, eli työnantajien ja EK: n taholta, tulee jatkuessaan viemään halpatyövoiman käyttöön ja työn tekijöiden etujen jatkuviin heikennyksiin.
Työntekijöiden voima on joukkovoimassa .
Ne, työntekijät jotka hiljaa ja vastaan panematta hyväksyvät kaikki työnantajien toimeenpanemat heikennykset , tekevät karhunpalveluksen kaikille työntekijöille, myös itselleen.
Oikeus olla eri mieltä
Anonyymi-ap
3
196
Vastaukset
- Anonyymi
Jos työntekijät lyhyt näköisesti ajattelevat että AY liike on vanhanaikainen ja siitä ei ole hyötyä. Se on väärä ajatus.
Työntekijä on aina alisteisessa asemassa Työnantajaan nähden ja yksin puolustaessaan oikeuksiaan ei pärjää. - Anonyymi
Suomessa on tämän hallituksen aikana lisääntynyt yksipuolinen sanelupolitiikka. Se ei ole hyvä asia.
- Anonyymi
Niissä maissa missä ei ole AY liikettä tai on heikko sellainen tuöntekijöiden oikeudet ovat heikot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175