Onko suosituksia mistä voisi teettää matot asuntoautoon.
Joka leikkaisi valmiiksi ja tietysti ompelisi reunat .
Vihjeitä odotellessa.
Mattoja vailla
3
248
Vastaukset
- Anonyymi
En muista mikä oli firman nimi, oli kuitenkin toimipiste Suomessa, saat mitoilla ja millä värillä ja kankaalla vaan. Google tai Presearch hakukone käyttöön
- Anonyymi
Leikkasin itse käytävämatosta, jota ei tarvise kantata. Löytyi Värisilmä-liikkeestä. On jo toiset samanlaiset matot, kestävät käyttöä viitisen vuotta. En muista hintaa, mutta ei tullut kalliiksi, lopputulos on ihan ok.
- Anonyymi
Meillä lattialla pieniä mattoja. Käytävällä kolme käytävän levyistä mattoa ja niiden päällä auton kumimattoja.
Illalla kun ei enää käydä ulkona käytävälle levitetään pehmeämpi koko käytävän mittainen matto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068892Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1743328- 181801
- 771156
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79995- 55973
- 65930