Ruotsiin etelä suomesta kun sota alkaa? Bensa autolla pääsee tankillisella, ei latauksia.
Kuinka moni lähtee
137
548
Vastaukset
- Anonyymi
Ja virtsaamalla tankkiin, virtsanpylvään verran pidämään siis
- Anonyymi
Minulla ei ole yhtäkään syytä laittaa tikkuakaan ristiin tämän yhteiskunnan nettohyötyjien puolesta, joita ovat mm. naiset, vähemmistöt, mamut, poliitikot, rikkaat, ahvenanmaalaiset jne. Saatika nyt sitten tapattaa itseäni em. ryhmien etujen puolesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei ole yhtäkään syytä laittaa tikkuakaan ristiin tämän yhteiskunnan nettohyötyjien puolesta, joita ovat mm. naiset, vähemmistöt, mamut, poliitikot, rikkaat, ahvenanmaalaiset jne. Saatika nyt sitten tapattaa itseäni em. ryhmien etujen puolesta.
Samat ajatukset minulla.
- Anonyymi
Miten turvapaikkaa haetaan?
Turvapaikan hakemista varten ei ole erillistä lomaketta, jonka voisit täyttää etukäteen. Turvapaikkaa haetaan henkilökohtaisesti poliisin tai rajatarkastusviranomaisen luona. Löydät turvapaikanhakemiseen liittyviä videoita Maahanmuuttoviraston Youtube-kanavaltaLinkki toiselle sivustolle, Avautuu uudessa välilehdessä.'' - Anonyymi
Suomi taistelee vielä usan ja venäjän rinnalla, mutta ketä vastaan? Nostradamus fi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi taistelee vielä usan ja venäjän rinnalla, mutta ketä vastaan? Nostradamus fi
Odottakaa vaan kun matumassat ja miljoonat matut lähtee liikkeelle euroopan suuntaan.
Anonyymi kirjoitti:
Selvä. Sinulla ei ole äitiä, sisaria eikä tyttäriä. Ymmärrän.
- Anonyymi
Xw46 kirjoitti:
Selvä. Sinulla ei ole äitiä, sisaria eikä tyttäriä. Ymmärrän.
Etpä sinä trollipelle mitään ymmärrä. Eipä ne naisetkaan ole sinun puolestasi itseään tapattamassa, ja nehän voivat lähteä myös sotaa pakoon. Olipa kyllä kerrassaan typerä kommentti sinulta, kuten olemme oppineet odottamaankin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat ajatukset minulla.
Eli jättäisit heikommat ilman apua vaikka heidän auttamiseksi tarvitaan työvoimaa vain jotta pääset turvaan itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etpä sinä trollipelle mitään ymmärrä. Eipä ne naisetkaan ole sinun puolestasi itseään tapattamassa, ja nehän voivat lähteä myös sotaa pakoon. Olipa kyllä kerrassaan typerä kommentti sinulta, kuten olemme oppineet odottamaankin.
Etpä sinä pelle mitään ymmärrä. Luulet ilmeisesti että maailmalla arvostetaan pelkuria joka jättää kotimaassaan heikommat ilman apua ja pakenee itse ensin. Miksi sinulle tulisi antaa turvapaikka? Haukut muita pelleiksi vaikka oma asenteesi on itsekäs. Sellaista ei arvosteta missään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli jättäisit heikommat ilman apua vaikka heidän auttamiseksi tarvitaan työvoimaa vain jotta pääset turvaan itse.
Typerää sössötystä, heikompien kannattaa kanssa lähteä sodan alta. Minä en ole vastuussa jos joku haluaa jäädä pommitusten keskelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etpä sinä pelle mitään ymmärrä. Luulet ilmeisesti että maailmalla arvostetaan pelkuria joka jättää kotimaassaan heikommat ilman apua ja pakenee itse ensin. Miksi sinulle tulisi antaa turvapaikka? Haukut muita pelleiksi vaikka oma asenteesi on itsekäs. Sellaista ei arvosteta missään.
Etpä sinä pelle mistään mitään ymmärrä, tuollaista muita sotaan painostavaa roskaväkeä ei arvosteta enää juuri missään. Pakolaiset taas saavat lämpimän vastaanoton. Eikö niin että itse et joutuisi sotaan, olet nainen, eläkeläinen tai joku muu vastaava...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turvapaikan hakemista varten ei ole erillistä lomaketta, jonka voisit täyttää etukäteen. Turvapaikkaa haetaan henkilökohtaisesti poliisin tai rajatarkastusviranomaisen luona. Löydät turvapaikanhakemiseen liittyviä videoita Maahanmuuttoviraston Youtube-kanavaltaLinkki toiselle sivustolle, Avautuu uudessa välilehdessä.''Miksi pitää hakea turvapaikkaa, muuttaa voi maahan muutenkin, elää työllä, tai säästöillä.
Anonyymi kirjoitti:
En mitenkään sympatisoi imperialistiseksi äitynyttä Venäjää ja Putinin diktatuuria, mutta mietin usein itsekin olisinko tosiaan valmis kuolemaan tämän maan puolesta?
Ei ole perhettä ei oikein koskaan ole ollut edes ystäviä täällä. Kaikki ystävät ovat jossain internetissä kaukana Suomesta. Minkä ihmeen puolesta kuolisin? Jonkun koulukiusaajan puolesta, joka on toki itse niin tärkeässä asemassa, ettei rintamalle ennätä?
Enpä tiedä. Entä jos sitten pitävätkin minua pelkurina? Mitä väliä sillä on, varsinkin jos olen toisella puolella maailmaa, vaikkapa Thaimaan auringossa katselemassa hiekkaa ja aaltoja.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän maan naiset eivät tunnu olevan kovin heikkoja. Hekin voivat osallistua puolustukseen. Joten älä turhaan karkaa, tulee hurjia lähitaisteluita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän maan naiset eivät tunnu olevan kovin heikkoja. Hekin voivat osallistua puolustukseen. Joten älä turhaan karkaa, tulee hurjia lähitaisteluita.
Suomalainen nainen ei itse halua osallistua maanpuolustukseen, vaan tyypillisen feministin tapaan vaatii miehiä uhrautumaan. Siksi tätä pskavaltiota ei kannata puolustaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalainen nainen ei itse halua osallistua maanpuolustukseen, vaan tyypillisen feministin tapaan vaatii miehiä uhrautumaan. Siksi tätä pskavaltiota ei kannata puolustaa.
Täsmälleen näin. En mene puolustamaan halveksuttavia pelkureita oman henkeni uhalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turvapaikan hakemista varten ei ole erillistä lomaketta, jonka voisit täyttää etukäteen. Turvapaikkaa haetaan henkilökohtaisesti poliisin tai rajatarkastusviranomaisen luona. Löydät turvapaikanhakemiseen liittyviä videoita Maahanmuuttoviraston Youtube-kanavaltaLinkki toiselle sivustolle, Avautuu uudessa välilehdessä.''"Miten turvapaikkaa haetaan?"
1. Painele rajan yli sieltä, missä isoa aitaa ei ole.
2. Törmää naapurimaan viranomaisiin (rajalaiset ehkä jo heille ilmoittaneet, että laitteet ilmotti).
3. Näytä viattomalta ja valita pahaa elämää, työttömyyttä, propaa, vihaat vanhempiasi.
4. Nauti.
- Anonyymi
Itse lähden Lappiin elelemään rauhassa luonnossa.
Ei kiinnosta eliitin typerät sodat.- Anonyymi
Minä muutan kesällä ulkomaille , Englantiin . Jää tää äärioikeisto natsimaa taakse .
- Anonyymi
Venäjä ottaa lapin ja itäsuomen haltuunsa. uusi raja 1323 vuoden raja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjä ottaa lapin ja itäsuomen haltuunsa. uusi raja 1323 vuoden raja.
Joo niin kuulemma mahd. tapahtuu.
Itse olen nähnyt unta, että on kaksi mahdollisuutta, joko Suomea pommitetaan, tai sitten homma menee uuteen isäntään tyytyen, infra ei kärsi, ihmiset ei kärsi, ja elämä jatkuu, mut PV EI HALUA SITÄ! SE HALUA VERTA JA KUOLEMAA! SAMOIN HIHHULI MEDIA!
- Anonyymi
hep täällä
- Anonyymi
kokkola
- Anonyymi
No varmaan sinä ja muut toverit?
- Anonyymi
noup
- Anonyymi
Pakolaiset ovat nykyään maailman paras juttu, joten kynnys ryhtyä pakolaiseksi on olematon.
- Anonyymi
On mailman paras juttu tulla Suomeen pakolaisena, ei suinkaan lähteä täältä suomalaisena pakolaisena. Muutenkin väri on väärä joten mahtaako yksikään maa kelpuuttaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On mailman paras juttu tulla Suomeen pakolaisena, ei suinkaan lähteä täältä suomalaisena pakolaisena. Muutenkin väri on väärä joten mahtaako yksikään maa kelpuuttaa?
On se ihan maailman paras juttu lähteäkin täältä, ja ihonväri ei voi merkata koska sehän olisi sitä rasismia.
- Anonyymi
51v josta 29v tehnyt eikä töitä enää saanut täältä vuosiin kun ei työnantajat palkkaa miksi tänne jäisin tuleehan niitä osaajia tänne mutta taitaa lapukat juosta takaisin lähtömaahan jos tositilanne tulee.
- Anonyymi
santtu_1975X kirjoitti:
Mikä on se maa missä uskot että sinut sitten palkataan töihin?
Pakolaisethan elätetään, eikä ne työn perässä lähde vaan sotaa karkuun nuija.
- Anonyymi
santtu_1975X kirjoitti:
Ei se minnekään lähde. Aikuisen teinin uhittelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se minnekään lähde. Aikuisen teinin uhittelua.
Mikä teinipelle siellä vikisee? Aikuinen mies menee jos on mennäkseen.
- Anonyymi
santtu_1975X kirjoitti:
Euroopassa on monia maita missä saa kyllä töitä jos on kielitaitoa ja halua. Suomessa ei saa koska täällä halutaan halpa tai ilmainen tekijä. Monia ei kiinnosta taistella sellaisen järjestelmän puolesta mikä rauhan aikana halveksii heikompia.
- Anonyymi
Luulet, ettei olis raja kiinni?
- Anonyymi
Länteen lähen mitä luulit!
- Anonyymi
Yritä nyt sitten laittaa raja kiinni kun 2 miljoonaa ihmistä lähtee sotaa väistämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritä nyt sitten laittaa raja kiinni kun 2 miljoonaa ihmistä lähtee sotaa väistämään.
Meinaatko ettei Ruotsi ja Norja tee mitään maahan rynniville suomalaisille? Sen tiedän että Suomi on varautunut tähän tilanteeseen ja yksikään alle 65v mies ei pakene rajan yli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko ettei Ruotsi ja Norja tee mitään maahan rynniville suomalaisille? Sen tiedän että Suomi on varautunut tähän tilanteeseen ja yksikään alle 65v mies ei pakene rajan yli.
Ruotsi ei voi tehdä yhtään mitään estääkseen pakolaisia, ja kaikki jotka haluavat lähteä pystyy kyllä lähtemään, ei sitä tuollaiset naurettavat pikku pellet pysty estämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Ruotsi ja Norja on tehnyt paljonkin, Ruotsissa on jo kaivettu paljon yhteishautojakin.
Ketäköhän varten?
- Anonyymi
Mikähän sota nyt on alkamassa?
- Anonyymi
Eurooppa on aina halunnut vallata venäjän, kuten amerikan mantereen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eurooppa on aina halunnut vallata venäjän, kuten amerikan mantereen.
venäjä on iso kaatopaikka, ei kannata valloittaa
- Anonyymi
Vessapaperisota. Käy äkkiä hamstraamassa, loppuvat kohta.
- Anonyymi
42 tai 43.
- Anonyymi
Pari miljoonaa.
- Anonyymi
Sain rivarin vihdoin myytyä pienellä tappiolla mutta ei haittaa, koska nyt on rahaa ja voin muuttaa pois kauas Suomesta, jipii. Sotaa en jää odotteleen, sotikoot ne, jotka niitä suunniteleekin.
- Anonyymi
Muuten hyvä, mutta et osaa mitään muuta kieltä. Jäät siis kotinurkillesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
alla hagmar
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kieliä oppii parhaiten kun muuttaa ulkomaille...
- Anonyymi
Xw46 kirjoitti:
Muuta Venäjälle. Siellä sinun on hyvä olla.
Muutapa kuule sinä sinne kaltaistesi seuraan, siellä on vielä paljon sinunlaisiasi selkärangattomia orjamieliä.
- Anonyymi
Xw46 kirjoitti:
Muuta Venäjälle. Siellä sinun on hyvä olla.
Harvinaisen typerä kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kieliä oppii parhaiten kun muuttaa ulkomaille...
Unohdat tyystin sen että mitä sen maan kansalaiset sinusta ajattelevat mihin olet muuttamassa. Olet samanlainen junantuoma niissä maissa kuin matut nyt ovat täällä. Suomessa pakoilevia ukrainalaisia miehiä ei katsota hyvällä. Ikäsi ja sukupuolesi puolesta jos olet siviilivarantoon tai varareserviin kuuluva et edes pysty pakoilemaan ulkomailla sillä jos jätät saapumatta viranomaisten sinulle määräämään tehtävään sinusta tehdään kansainvälinen etsintäkuulutus. Mikäli et pysty lahjomaan viranomaisia tulet väistämättä palautetuksi Suomeen. Kaikkeen on varauduttu joten velvollisuuksiaan pakoileminen ei onnistu. Muu maailma ei ole kuin Suomi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutapa kuule sinä sinne kaltaistesi seuraan, siellä on vielä paljon sinunlaisiasi selkärangattomia orjamieliä.
Ainoat selkörangattomat tässä ketjussa on nämä pelkurina pakoon lähtevät kommentoijat. Nämä pelkuriämmät pakenee ja jättää heikot ja sairaat pulaan päästäkseen itse ensin turvaan. Säälittävämpää ajatusmaailmaa ei voisi olla. Suomessa on sodankin aikana monta tehtävää mm. heikkojen auttaminen jos ei kykene syystä tai toisesta sotimaan. Niistäkin kieltäytyminen osoittaa moraalittomuutta. Mitäs luulet mitä sen maan kansalaiset ajattelevat sellaisesta pelkuripakenijasta joka jättää kotimaassaankin heikot pulaan? Tuollaisia selkärangattomia pelkureita ei arvosteta missään. Että tervemenoa vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohdat tyystin sen että mitä sen maan kansalaiset sinusta ajattelevat mihin olet muuttamassa. Olet samanlainen junantuoma niissä maissa kuin matut nyt ovat täällä. Suomessa pakoilevia ukrainalaisia miehiä ei katsota hyvällä. Ikäsi ja sukupuolesi puolesta jos olet siviilivarantoon tai varareserviin kuuluva et edes pysty pakoilemaan ulkomailla sillä jos jätät saapumatta viranomaisten sinulle määräämään tehtävään sinusta tehdään kansainvälinen etsintäkuulutus. Mikäli et pysty lahjomaan viranomaisia tulet väistämättä palautetuksi Suomeen. Kaikkeen on varauduttu joten velvollisuuksiaan pakoileminen ei onnistu. Muu maailma ei ole kuin Suomi.
Ihan typerää mussutusta. Minulla ei ole mitään velvollisuuksia, kun niitä ei ole kaikilla muillakaan. Pakolaisia lellitään täälläkin, nuo juttusi ovat aivan naurettavia. Suomesta sotaa pakoon lähteviä satoja tuhansia miehiä ei olisi mahdollista etsintäkuuluttaa kuten lapsellisessa fantasiassasi esität, eikä pakolaisia muutenkaan mihinkään luovuteta. Sotairjuuden välttely on helppoa ja ainoa järkevä vaihtoehto. Maailma on nykyään täynnä pakolaisia, ja sotimaan lähteviä ääliöitä ei katsota hyvällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoat selkörangattomat tässä ketjussa on nämä pelkurina pakoon lähtevät kommentoijat. Nämä pelkuriämmät pakenee ja jättää heikot ja sairaat pulaan päästäkseen itse ensin turvaan. Säälittävämpää ajatusmaailmaa ei voisi olla. Suomessa on sodankin aikana monta tehtävää mm. heikkojen auttaminen jos ei kykene syystä tai toisesta sotimaan. Niistäkin kieltäytyminen osoittaa moraalittomuutta. Mitäs luulet mitä sen maan kansalaiset ajattelevat sellaisesta pelkuripakenijasta joka jättää kotimaassaankin heikot pulaan? Tuollaisia selkärangattomia pelkureita ei arvosteta missään. Että tervemenoa vaan.
Ainoa selkärangaton pelle on se, joka antaa komennella itseään. Sairaita ja heikkoja auttaa parhaiten kun ei osallistu konflikteihin, kuten kaltaisesi hyväksikäytettävä roskaväki tekee...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa selkärangaton pelle on se, joka antaa komennella itseään. Sairaita ja heikkoja auttaa parhaiten kun ei osallistu konflikteihin, kuten kaltaisesi hyväksikäytettävä roskaväki tekee...
Ainoa selkärangaton pelle olet sinä itse ja muut kaltaisesi. Olet kyllä helvetin itsekäs pelkuri jos nyt tosissaan olet sitä mieltä ettei sinun tarvitse osallistua heikompien auttamiseen koska muut ovat mielestäsi syypäitä mahdolliseen sotaan. Entäpä jos sinä olisitkin se joka haavoittuu ensimmäisenä. Logiikkasi sinua ei tarvitse auttaa.
- Anonyymi
Pakokauhu huipussaan. Rauhoitu ei ole mitään hätää, kyllä se siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa selkärangaton pelle olet sinä itse ja muut kaltaisesi. Olet kyllä helvetin itsekäs pelkuri jos nyt tosissaan olet sitä mieltä ettei sinun tarvitse osallistua heikompien auttamiseen koska muut ovat mielestäsi syypäitä mahdolliseen sotaan. Entäpä jos sinä olisitkin se joka haavoittuu ensimmäisenä. Logiikkasi sinua ei tarvitse auttaa.
Ihan naurettava itsekäs pelle olet sinä, joka muita yrittää painostaa tykinruuaksi. Ei onnistu, olen vapaa ihminen ja menen minne haluan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa ja euroopassa ei ole muita orjuuteen tuomittuja, kuin suomalaiset varusmiehet, jotka häpäisevät kaikki suomalaiset miehet.
- Anonyymi
Ei tulevaa sotaa pääse Ruotsissa pakoon, eikä edes Norjassa tai Tanskassa.
- Anonyymi
Kannattaa tosiaan painaa yhtä soittoa jonnekin eteläiseen Ranskaan tai Espanjaan asti vähintään.
- Anonyymi
Jos alkaa sota, rajat suljetaan hetkessä. Siinä vaiheessa on turha katsella netistä lentoja tai varailla lippuja Ruotsin laivoihin. Sodan lähestyessä aloitetaan liikekannallepano ja asevelvollisten on turha yrittää mihinkään, rajat voivat ollaosittain tai kokonaan suljettu liikenteeltä. Pitää siis lähteä hyvissä ajoin, eli nyt.
- Anonyymi
Täyttelen pian 70-vuotta.
Vieläkö laittavat ryömimään eturintamaan mutaisille juoksuhaudoille ja puolustamaan maata ATACMS- ja hypersoonisten Kinžal-ohjusten hyökkäyksiltä tussari kädessä,
Ja Pervetiiniä taskut täynnä? - Anonyymi
Kyllä sitä myöhemminkin pääsee. Suomesta lähtee ainakin pari miljoonaa ihmistä sodan tullen, sitä on ihan mahdotonta mitenkään estää. USA ei resursseistaan huolimatta pysty estämään laitonta maahantuloa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö laittavat ryömimään eturintamaan mutaisille juoksuhaudoille ja puolustamaan maata ATACMS- ja hypersoonisten Kinžal-ohjusten hyökkäyksiltä tussari kädessä,
Ja Pervetiiniä taskut täynnä?Mies, mitä parhaimmassa kuulanruoka iässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Pervetiiniä taskut täynnä?Et siis aio jäädä auttamaan heikompia ja haluat sen sijaan mennä itse ensimmäisenä turvaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Pervetiiniä taskut täynnä?Muuten oikein, mutta pervitiinin on tuossa vaiheessa jo vihervasurit vetäneet kehoonsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et siis aio jäädä auttamaan heikompia ja haluat sen sijaan mennä itse ensimmäisenä turvaan.
Sinä halveksuttava surkimus haluat että joku muu menee sotimaan puolestasi. Vaan eipä onnistu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sitä myöhemminkin pääsee. Suomesta lähtee ainakin pari miljoonaa ihmistä sodan tullen, sitä on ihan mahdotonta mitenkään estää. USA ei resursseistaan huolimatta pysty estämään laitonta maahantuloa...
Miten se lähtö onnistuu jos rajat on suljettu? Ei siinä tilanteessa kulje lentokoneet eivätkä matkustajalaivat. Yhdysvaltoihin pitää olla viisumi. Laittomat maahanmuuttajat tulevat etupäässä Yhdysvaltain naapurimaista pusikkoja pitkin, matkustaminen Euroopasta ei ole niin yksinkertaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Pervetiiniä taskut täynnä?Kyllä laittavat. Sairaat ja vanhatkin osallistuvat. Se ero, että pervitiiniä ei enää ole.
Hommaa varmuuden vuoksi oma kypärä ettei päätä ala särkeä heti alussa.
- Anonyymi
Purjejolla kellumaan rantaan. Säilykepurkkeja täynnä.
Kaikki valmiina, niin sulan aikana pääsee lähtemään merelle ja kansainvälisille merialueille tyhmiä sotia väistelemään.
Suunnaksi joko trooppinen saari lämpimiltä alueilta.- Anonyymi
Satoja kilometrejä on maarajaakin josta pääsee helposti Ruotsiin ja Norjaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satoja kilometrejä on maarajaakin josta pääsee helposti Ruotsiin ja Norjaan.
Ainakin 500 km sellaista mistä helposti pääsee.
Hirveän lapsellisia avauksia.
Jos suursota alkaa, siltä turvassa ei ole missään. Ydinaseiden käyttö olisi melko lailla väistämätöntä ja se olisikin sitten sivilisaation loppu.
Joskus sitä aina miettii, millaisia ovat tämän tyyppisiä avauksia tekevät ihmiset.- Anonyymi
Itse alan keräilemään kiviä ja keppejä.
- Anonyymi
Sanonta kuuluu: "Kehitysvamma ei tartu, asennevamma periytyy".
- Anonyymi
Hirveän lapsellinen kommentti. Kyllähän sitä jossain muualla olisi paremmassa turvassa, kuin täällä USA:n uusimmassa eteen työnnetyssä tukikohdassa. Ydinaseiden käyttäminen on kuule aika korkean kynnyksen takana, koska aloittajallekin käy siinä köpsästi.
Joskus sitä miettii, millainen moraaliton palkkatrolli jaksaa suoltaa tuollaista lapsellista soopaa. Anonyymi kirjoitti:
Hirveän lapsellinen kommentti. Kyllähän sitä jossain muualla olisi paremmassa turvassa, kuin täällä USA:n uusimmassa eteen työnnetyssä tukikohdassa. Ydinaseiden käyttäminen on kuule aika korkean kynnyksen takana, koska aloittajallekin käy siinä köpsästi.
Joskus sitä miettii, millainen moraaliton palkkatrolli jaksaa suoltaa tuollaista lapsellista soopaa.Niin. Olisihan se varmasti turvallisempaa, jos Venäjä edelleen päättäisi asioistamme. Sitähän sinä toivot.
- Anonyymi
Xw46 kirjoitti:
Niin. Olisihan se varmasti turvallisempaa, jos Venäjä edelleen päättäisi asioistamme. Sitähän sinä toivot.
Sinähän se olet kuin aito putinisti, haluaisit että asiat ovat kuin Venäjällä.
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän se olet kuin aito putinisti, haluaisit että asiat ovat kuin Venäjällä.
Sinun kannattaa lukea tekstejäni ja koettaa pohtia, olenko putinisti.
- Anonyymi
Xw46 kirjoitti:
Sinun kannattaa lukea tekstejäni ja koettaa pohtia, olenko putinisti.
Sinä olet psykologisesti täsmälleen samaa sarjaa putinistuen kanssa, eikä sitä tarvitse edes pohtia, suora havainto kyseessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet psykologisesti täsmälleen samaa sarjaa putinistuen kanssa, eikä sitä tarvitse edes pohtia, suora havainto kyseessä.
Ja sinä taas olet menossa ensimmäisenä pakoon ja valmis jättämään vanhukset, vammaiset, lapset ja sairaat Suomeen olisi onnensa nojaan vain että pääset ensin turvaan. Etkö tosiaan olisi valmis auttamaan heitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä taas olet menossa ensimmäisenä pakoon ja valmis jättämään vanhukset, vammaiset, lapset ja sairaat Suomeen olisi onnensa nojaan vain että pääset ensin turvaan. Etkö tosiaan olisi valmis auttamaan heitä?
Heikot voi halutessaan lähteä kanssa pakolaisiksi, ei ole kellään pienintäkään velvollisuutta jäädä auttamaan typeryksiä...
- Anonyymi
Munsalassa veneet on jo varusteltu.
- Anonyymi
Asennevammaiset lain rikkojat varmaan lähtevät. Jokainen Suomen kansalainen on velvollinen osallistumaan isänmaan puolustukseen tai avustamaan sitä sen mukaan kuin laissa säädetään. Aseellinen puolustusvelvollisuus on asia erikseen. Puolustusvelvollisuus on jokaisella.
- Anonyymi
Syöpäs natsi hatullinen kakkaa. Asennevamma on pelkästään sinulla. Mikään laki ei voi määrätä muita kuolemaan eliitin ja erilaisten eturyhmien puolesta. Sellaiset lait voidaan nauraa suohon jo rauhan aikaan. Luuletko että tunkkaisella 1800-luvun nationalismilla on paljonkaan arvoa nykypäivänä? "Sinun tulee kuolla kuninkaan/ isänmaan puolesta!" Lähden jos huvittaa lähteä, keskisormea heilutellen...
- Anonyymi
Enkä muuten omista neliötäkään maata, jos joku haluaa maansa puolesta kuolla, niin olkoon oma valintansa. Minä se vaan sodan tullen siirryn muualle viettämään lokoisia päiviä.
- Anonyymi
Lait on ihan miten ne tulkitaan. Nykyinen hallitus rikkoo lakeja ja säätää uusia rangaistuksia. Mikä on yksilön osa? Miksi ihmisen pitäisi uhrata ainokainen elämä jonkun maan puolustamisen takia, ei käy, pasifismi kunniaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syöpäs natsi hatullinen kakkaa. Asennevamma on pelkästään sinulla. Mikään laki ei voi määrätä muita kuolemaan eliitin ja erilaisten eturyhmien puolesta. Sellaiset lait voidaan nauraa suohon jo rauhan aikaan. Luuletko että tunkkaisella 1800-luvun nationalismilla on paljonkaan arvoa nykypäivänä? "Sinun tulee kuolla kuninkaan/ isänmaan puolesta!" Lähden jos huvittaa lähteä, keskisormea heilutellen...
Asenne vamma on ainoastaan sinulla. Olet valmis heittämään heikot ilman apua vain jotta pääset ITSE ensimmäisenä pakoon. Oletko pienessä päässäsi miettinyt sitä miten tuommoiseen lapamatoon suhtaudutaan maailmalla joka jättää heikot ilman apua? Miksi sinua tulisi auttaa antamalla sinulle turvapaikka? Pelkuria ei arvosteta missään ja sen minkä taaksesi jätät löytyy edestäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asenne vamma on ainoastaan sinulla. Olet valmis heittämään heikot ilman apua vain jotta pääset ITSE ensimmäisenä pakoon. Oletko pienessä päässäsi miettinyt sitä miten tuommoiseen lapamatoon suhtaudutaan maailmalla joka jättää heikot ilman apua? Miksi sinua tulisi auttaa antamalla sinulle turvapaikka? Pelkuria ei arvosteta missään ja sen minkä taaksesi jätät löytyy edestäsi.
Ihan naurettavaa höpötystä. Maailmalla suhtaudutaan positiivisesti pakolaisiin. Heikkojen kannattaa kanssa lähteä sodan jaloista, jos tahtoo jäädä kuolemaan niin se on oma valinta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan naurettavaa höpötystä. Maailmalla suhtaudutaan positiivisesti pakolaisiin. Heikkojen kannattaa kanssa lähteä sodan jaloista, jos tahtoo jäädä kuolemaan niin se on oma valinta.
Ai sellaiseenko myös joka jättää omassa maassaan heikot, sairaat ja vanhukset makaamaan sairaalaan ilman apua vain jotta pääsee itse ensimmäisenä pakoon? Eli siis väität pokkana että tuollaiseen itsekkääseen pelkuriin suhtaudutaan positiivisesti? Taidat olla melko dille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sellaiseenko myös joka jättää omassa maassaan heikot, sairaat ja vanhukset makaamaan sairaalaan ilman apua vain jotta pääsee itse ensimmäisenä pakoon? Eli siis väität pokkana että tuollaiseen itsekkääseen pelkuriin suhtaudutaan positiivisesti? Taidat olla melko dille
Ei ketään kiinnosta mikään tuollainen, ja ne sairaat kannattaa kanssa siirtää pois sodan jaloista. Sodan kannattaa antaa tuhota se kaikkein typerin roskaväki, kuten sinut...
- Anonyymi
Saatte pitäää paskanne, ja kuolla mokoman takia jos huvittaa. Minä en osallistu.
- Anonyymi
Eli jättäisit heikot pulaan kuten sairaat, vuodepotilaat, vanhukset, vammaiset, lapset ym vain koska sinua ei huvita. Miksi oletat että sinua haluttaisiin auttaa missään päin maailmaa jos asenteesi on tällainen että jätät jo kotimaassasi muut ihmiset pulaan koska sinua ei huvita? Uhosi katteetonta, sinulla ei oikeasti ole mitään realistisia mahdollisuuksia paeta. Nytkin sinulle kelpaa Suomen hyödykkeet eli siis meidän "paskamme" paska kuten terveydenhuolto ja oikeusturva mutta et olisi valmis tekemään yhtään mitään niidenkään eteen. Mikset painu jo nyt helvettiin täältä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli jättäisit heikot pulaan kuten sairaat, vuodepotilaat, vanhukset, vammaiset, lapset ym vain koska sinua ei huvita. Miksi oletat että sinua haluttaisiin auttaa missään päin maailmaa jos asenteesi on tällainen että jätät jo kotimaassasi muut ihmiset pulaan koska sinua ei huvita? Uhosi katteetonta, sinulla ei oikeasti ole mitään realistisia mahdollisuuksia paeta. Nytkin sinulle kelpaa Suomen hyödykkeet eli siis meidän "paskamme" paska kuten terveydenhuolto ja oikeusturva mutta et olisi valmis tekemään yhtään mitään niidenkään eteen. Mikset painu jo nyt helvettiin täältä?
Mitä sitten? Ei minulle kuulu sellaiset. Mene natsipaskahomo itse hoitamaan sairaasi. Höpiset sekavia ja olet naurettava pelle. SINÄ KOKKARIPASKA ET MINUA ESTÄ LÄHTEMÄSTÄ
- Anonyymi
Ojasta allikkoon 🤭🤣🤣🤣
- Anonyymi
Näinpä. Nämä uhoajat luulevat pääsevänsä turvaan mutta he eivät käsitä minkälaisen kuvan se antaa niille ihmisille joilta he anovat apua, kun he jättävät oman kotimaansa yhteiskunnan ja sen apua tarvitsevat ihmiset pulaan päästäkseen itse ensimmäisenä turvaan. Sellaista asennetta ei arvosteta missään joten kohtelu tulee olemaan jäätävän kylmää ihan minne vain he menevät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinpä. Nämä uhoajat luulevat pääsevänsä turvaan mutta he eivät käsitä minkälaisen kuvan se antaa niille ihmisille joilta he anovat apua, kun he jättävät oman kotimaansa yhteiskunnan ja sen apua tarvitsevat ihmiset pulaan päästäkseen itse ensimmäisenä turvaan. Sellaista asennetta ei arvosteta missään joten kohtelu tulee olemaan jäätävän kylmää ihan minne vain he menevät.
Aika harhaista roskaa, ketään ei kiinnosta ja pakolaiset otetaan hyvin vastaan.
- Anonyymi
Mitäpä minä sinne läksisin? Ei ole mitään tarvetta.
- Anonyymi
Ei sota-aikana niin vain maasta haneen lähdetä. Siitä voipi seurata komennus montun syrjälle.
- Anonyymi
Kyllä on helpo loikata Ruotsiin 500 km rajaa ja siitä etelään.
- Anonyymi
Ihan helppo on lähteä Ja jos joku kaltaisesi sontiainen yrittää estellä, niin saattaa olla että tapan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan helppo on lähteä Ja jos joku kaltaisesi sontiainen yrittää estellä, niin saattaa olla että tapan.
Montun syrjälle talutetaan loikkarit eikä edes Narvan marssia soiteta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montun syrjälle talutetaan loikkarit eikä edes Narvan marssia soiteta.
Tyhjää on uhosi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on helpo loikata Ruotsiin 500 km rajaa ja siitä etelään.
Sinut ammutaan niin kuin telkkä väylälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä kultapieni tapa ketään ja et pysty pakoilemaan ulkomailla. Etkä sinä poistu maasta sodan aikana, sillä jokaista koskee maanpuolustusvelvollisuus. Ja jo se että olet valmis heittämään heikommat ilman apua kertoo todella itsekkäästä asenteesta jota ei arvosteta missään. Vaikka pääsisitkin pakenemaan jollai ilveellä niin et tule saamaan sympatiaa missään maassa kun saadaan sietää. Suomessa on sodankin aikana tehtäviä joissa tarvitaan monia. Ei kaikki ole pelkkää sotimista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinut ammutaan niin kuin telkkä väylälle
Sinut ammutaan kun yrität estellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä kultapieni tapa ketään ja et pysty pakoilemaan ulkomailla. Etkä sinä poistu maasta sodan aikana, sillä jokaista koskee maanpuolustusvelvollisuus. Ja jo se että olet valmis heittämään heikommat ilman apua kertoo todella itsekkäästä asenteesta jota ei arvosteta missään. Vaikka pääsisitkin pakenemaan jollai ilveellä niin et tule saamaan sympatiaa missään maassa kun saadaan sietää. Suomessa on sodankin aikana tehtäviä joissa tarvitaan monia. Ei kaikki ole pelkkää sotimista.
Ihan naurettavaa sössötystä taas, tapan jos tarvitsee ja menen minne huvittaa. Ns. velvollisuudet eli orjuus ei minua sido millään tavalla pikkupelle.
- Anonyymi
Äläpäs pikkunilkki projisoi siimojasi, nuo viranomaiset eivät voi minulle mitään jos päätän lähteä. Olen kyllä erittäin hyvässä kunnossa fyysisesti, mutta se ei tarkoita että menisin rintamalle kuolemaan kaltaisesi roskaväen puolesta.
- Anonyymi
Tornio-Haaparanta-sillan kautta menen.
Teen tilaa virolaisille.- Anonyymi
Höpö höpö ,tie suljetaan ja rotat ammutaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö ,tie suljetaan ja rotat ammutaan
Älä nyt sössötä pelletrolli, pari miljoonaa ihmistä kun lähtee sodan alta niin siinä ei auta mikään estely. Ja sinut varmaan tosiaan ammutaan siinä sivussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt sössötä pelletrolli, pari miljoonaa ihmistä kun lähtee sodan alta niin siinä ei auta mikään estely. Ja sinut varmaan tosiaan ammutaan siinä sivussa.
Ammutko ritsalla vai ammutko mällit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ammutko ritsalla vai ammutko mällit?
Aseella keskelle otsaasi.
- Anonyymi
Jos lähtee niin pitää mennä Naton ulkopuolelle asti. Missä asti se on?
- Anonyymi
Ei tarvitse mennä Naton ulkopuolelle pelle. Voin mennä minne haluan ja kukaan ei voi estää. Maailmalla ei tämän palstan sairaista länkyttävistä kokkaripaskoista välitetä.
- Anonyymi
Eihän tarvitse, ja Naton ulkopuolikin on kyllä olemassa.
- Anonyymi
Mutta eihän Venäjä hyökkää Nato-maahan, miksi siis sota tulisi.
- Anonyymi
Että somaleiksi muuttujia ruotsiinmenijöitä
- Anonyymi
Tämän hetkinen ajatukseni on, että pysyn kotonani niin pitkään kuin mahdollista. Vanhempamme kokivat pommitukset (ja ovat kertoneet niistä), nyt on aseet tietysti toisenlaiset.
Vasta jos oma koti tuhoutuu, yritän siirtyä muualle Suomeen.
Ulkomaat on viimeinen vaihtoehto, eikä Ruotsi kyllä ole mikään ihannevaltio. Norja, Englanti, Saksa. Tässä paremmat vaihtoehdot.- Anonyymi
Minä lähden heti, ei kenelläkään ole mitään velvollisuutta jäädä sodan alle.
- Anonyymi
Sinähän se ulinaa pidät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä lähden heti, ei kenelläkään ole mitään velvollisuutta jäädä sodan alle.
Entä jos haavoitut ensimmäisten joukossa eikä kukaan jää sinua hoitamaan ja evakuoimaan koska kaikilla on sama asenne kuin sinulla ja haluavat pelastaa itsensä. Jäät oman onnesi nojaan. Oletko silloin myös yhtä välinpitämätön yhteiskuntaamme kohtaan sillä eihän kenelläkään ole mitään velvollisuutta jäädä sodan alle.
- Anonyymi
Itse olen sivari ja valinnut jo aikoja sitten aseettomuuden, ja aio paeta Suomesta vaan jään tänne tekemään sen minkä voin auttaakseni niitä jotka tarvitsevat apua ja yhteiskuntaamme niin kauan kuin se on tarpeen. Auttaa voi monessakin asiassa. En tuomitse niitä jotka kieltäytyvät auttamasta vaikka se ei olekaan toivottavaa. Teen sen minkä voin yhteiskuntamme kansalaisten hyväksi. Asetta en kuiyenkaan ota, ja jos vakaumukseni seurauksena on kuolema omien viranomaistemme tai jonkun muun tahon toimesta käyköön tällöin niin.
- Anonyymi
Olet siinä tapauksessa täysi typerys sillä suomalaiset natosotilaat vievät sinut ensikohtaamisella saunan taakse ja ampuvat. Täysin typerää jäädä sotaa käyvään maahan auttamaan jotain kokkari-usa roskasakkia kun on erittäin helppoa ja laillista lähteä pakolaiseksi. Mutta mikäs siinä jos tykkäät, vakaumuksesi on kyllä tosin aika tyhmä.
- Anonyymi
Ajattelin tankata Viipurissa.
- Anonyymi
En aio jäädä maahan vaan lähden heti ensisijassa. Kansainvälisten lakien mukaan kellään ei ole mitään velvollisuuksia jäädä sotaa käyvään maahan.
- Anonyymi
Riippuu ihan tuosta minkä hintaisena ne pitää suomen itsenäisyyttä. Jollakin sadalla miljoonalla eurolla voisin osallistua päivän tai 2 turvaamaan suomen itsenäisyyttä. Turha joidenkin "isänmaallisten" edes kuvitella että ilmaiseksi tai edes halvalla kukaan läävää suojelee tai henkeään vaarantaa.
- Anonyymi
Loppujen lopuksi Suomessa on kyllä ihan pätevät asiantuntijat eri aloilla, mut hallitus tuo niin paljon B ja C luokan väkeä tänne, ettei tätä politiikkaa kannata palvella.
- Anonyymi
Suomen ns. itsenäisyys on ihan samantekevä verrattuna omaan henkeen.
- Anonyymi
Sähköautolla ei kauas mennä kun latauspaikat ovat täynnä.
- Anonyymi
Otan lapset perheineen kyytiin ja pakenen Ruotsiin. Mulla ei mitään kiittämistä tästä maasta. Ne ihmiset joita syytä kiittää pärjäävät omillaan. Pääasiassa Suomen kansa ilkeää ja kateellista
- Anonyymi
Montako kertaa aiot vielä kommentoida tähän samaan ketjuun?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337034- 386444
- 293524
- 453060
- 342724
- 152418
- 372198
- 162076
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481957En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191807