🥰💻🐕🦺 Lopetin tupakoinnin syyskuussa 2013. Tilalle on tullut uusi pahe. Mulla on nimittäin paha tapa juuttua tiktok videoihin facebookissa. Kaikki tylsät tosin svaippaan ohi. Mun suosikkitähdet tiktokissa ovat:
Kotimaisista mm: Sylvi, Hilma, Selja, Leevi ja Veeti
Ulkomaisista mm: Storm, Echo, Onyx, Jade, Jasper, Jet
Ja aivan oikein -nuo ovat koiria. Paitsi Leevi, joka on puhelias vuohi.
Jasper, Jade, Jet ja Onyx
https://youtu.be/fXTRab4jNTw
Paheiden summa on vakio
9
250
Vastaukset
- Anonyymi
Kissat ja papukaijatkin osaavat puhua 🐱🦜. Piikkisiat kuulostavat kuin maahisilta tai menninkäisiltä.
Veetin puhumisella tarkoitin määkimistä. Se aina määkii kovasti vastaukseksi kun omistaja sanoo sille jotakin. Kissat, papukaijat ja koiratkin osaavat puhua. Niitten lisäksi kottaraiset osaa matkia kaikenlaisia ääniä, jopa puhettakin. Yhdessä eläinkaupassa oli intiankottarainen, joka osasi maukua niinkuin kissa ja se sanoi asiakkaille bai bai.
Puhuva kottarainen youtubessa:
https://youtu.be/30uQJcJNU3g
Kuulostaa hyvältä, jo yli kymmenen vuotta polttamatta. Onhan noi hyviä videoita osa. Mutta näin perinteisenä miehenä kattelen mieluummin you tubesta pitempiä videoita. Mä en saa ees facebookia toimimaan. Ei siis hyväksy mun oikeeta nimee. Yritin marraskuussa rekisteröityä, ihan vaan siksi että oisin nähny yhen kipparin pöytätilanteen.
Mulla facebook toimii nimellä. Siellä pidän yhteyttä vain sukulaisiin. Gmailiin piti ottaa väliviiva pois sukunimestä. Gmail ei sitä väliviivaa ymmärtänyt.
Mä en noitten elukoitten lisäksi katso youtubesta kuin jotain videoita, missä neuvotaan tekemään joku homma, mitä en osaa tehdä.- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Mulla facebook toimii nimellä. Siellä pidän yhteyttä vain sukulaisiin. Gmailiin piti ottaa väliviiva pois sukunimestä. Gmail ei sitä väliviivaa ymmärtänyt.
Mä en noitten elukoitten lisäksi katso youtubesta kuin jotain videoita, missä neuvotaan tekemään joku homma, mitä en osaa tehdä.Ihana toi sun kissan kuva 😍
lounas.ajatus kirjoitti:
Mä en noitten elukoitten lisäksi katso youtubesta kuin jotain videoita, missä neuvotaan tekemään joku homma, mitä en osaa tehdä.Piti vielä lisätä, että kun joskus laitan musalinkkejä kirjoituksiini niin harvoin katson itse niitä loppuun asti. Vähän alkua riittää toteamaan, että on kyse oikeasta kipaleesta.
Anonyymi kirjoitti:
Ihana toi sun kissan kuva 😍
Kuva löytyi netistä kun etsin valkoisen kissan kuvaa.
https://www.freepik.com/premium-photo/cute-business-cat-wearing-glasses-reading-book-white-cat-lying-sofa_3671977.htm
- Anonyymi
YouTubessa on kivoja ne klipit
Katselen niitä jokapäivä. Kun nyt innostuin noista linkeistä, niin tässä on malli Veetistä tiktokissa:
https://www.tiktok.com/@rehndahl/video/7261134400371445018
Nyt on pakko keksiä jotakin lounasta jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3083158Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun182041Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151840Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141585Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3991451Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t351351Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2191240- 171134
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631046Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin20980