Uusi maksaa 40 000 tili tällä hetkellä 100e miinuksella mitä teen? Eikös sähköautoilu pitänyt olla edullista? Ruoka ja sähkökin pitäs maksaa en minä mitään uutta omakotitalon hintaista lainaa saa tai ota minkään helvetin akun takia! Huijaako yhteiskunta ihmisiä? Elämä pilalla kaikki rahat meni ja samalla unelmat ja edessä ikuinen velkavankeus. Miksi en pitänyt 20v vanhaa bensa corollaa luottokampe oli 😭😭😭
Vastaukset 2
RÖÖÖÖÖÖLLL ! ! TROLLITEHTAAN PROVO ! ! ÄLÄ KOMMENTOI ! ! ÄLÄ RUOKI NARSU MASSAPOSTAUS TROLLIA ! ! ÄLÄ KOMMENTOI ! !
- Anonyymi
Mie ajattelin säästää oikein kunnolla ja ostin kolme Audi E-tronia.
Yksi haluaa uuden akun, kun kävin mökillä ja renkaasta lensi hiekkatiellä kivi akkuun ja akku rikki.
Toisesta meni kosteutta akkukoteloon ja ei kulje.
Kolmas vielä kulkee, mutta huoltohinnat on ihan järkyttävät, vaikka sähköauton huoltaminen piti olla melkein ilmaista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581134- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50612
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459