Uusi maksaa 40 000 tili tällä hetkellä 100e miinuksella mitä teen? Eikös sähköautoilu pitänyt olla edullista? Ruoka ja sähkökin pitäs maksaa en minä mitään uutta omakotitalon hintaista lainaa saa tai ota minkään helvetin akun takia! Huijaako yhteiskunta ihmisiä? Elämä pilalla kaikki rahat meni ja samalla unelmat ja edessä ikuinen velkavankeus. Miksi en pitänyt 20v vanhaa bensa corollaa luottokampe oli 😭😭😭
Autosta meni akku
Anonyymi-ap
2
124
Vastaukset
RÖÖÖÖÖÖLLL ! ! TROLLITEHTAAN PROVO ! ! ÄLÄ KOMMENTOI ! ! ÄLÄ RUOKI NARSU MASSAPOSTAUS TROLLIA ! ! ÄLÄ KOMMENTOI ! !
- Anonyymi
Mie ajattelin säästää oikein kunnolla ja ostin kolme Audi E-tronia.
Yksi haluaa uuden akun, kun kävin mökillä ja renkaasta lensi hiekkatiellä kivi akkuun ja akku rikki.
Toisesta meni kosteutta akkukoteloon ja ei kulje.
Kolmas vielä kulkee, mutta huoltohinnat on ihan järkyttävät, vaikka sähköauton huoltaminen piti olla melkein ilmaista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491