Tesla FSD

Anonyymi-ap

44

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei saa muihin merkkeihin tuota herkkua. Harmi, että FSD ei ole saatavilla Suomessa.

    • Anonyymi

      Todellisuudessa Tesla ohjelmoi FSD:hen tubettajien reitit erikseen ja sitten he valehtelevat että kyseessä on objektiivinen arvio. Mitään luotettavia itsestäänajavia autoja ei tule kymmeniin vuosiin. FSD:hen luottamalla lähinnä tappaa itsensä.

      FSD:stä ei kannata maksaa euroakaan, koska kyseessä on kallis huijaus. FSD on täysin arvoton.

      Ja vaikka Musk kovasti höpötti robottitakseista niin niitä ei tule tällä vuosikymmenellä. Musk on pelkkä valehteleva huijari ja hänen lupauksiinsa luottavat vain idiootit. Robotakseja ei tule Teslalta edes vuoteen 2036 mennessä.

      • Anonyymi

        Ja tuo Cybertruck on heikkolaatuinen paska romu, joten ihan sama vaikka siinä olisi FSD. Eikä Cybertruck ole edes häävi maastossa vaan yksi markkinoiden surkeimmista maastoajoneuvoista. Cybertruckilla juuri ja juuri ajaa moottoritiellä, mutta maastoon sillä ei voi mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuo Cybertruck on heikkolaatuinen paska romu, joten ihan sama vaikka siinä olisi FSD. Eikä Cybertruck ole edes häävi maastossa vaan yksi markkinoiden surkeimmista maastoajoneuvoista. Cybertruckilla juuri ja juuri ajaa moottoritiellä, mutta maastoon sillä ei voi mennä.

        Aijai ku ottaa koville...


      • Anonyymi

        Sitä voi kuule helposti käydä kuka tahansa kokeilemassa jenkkilän matkalla. Kyllä asia on niin, että FSD nyt viimein toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä voi kuule helposti käydä kuka tahansa kokeilemassa jenkkilän matkalla. Kyllä asia on niin, että FSD nyt viimein toimii.

        Mitä nyt toisinaan ajaa auton suoraan mutkasta ulos, josta on ihan videoitakin. Ja tekee muitakin virheitä jatkuvasti. FSD ei osaa edes parkkeerata autoa luotettavasti, muiden automerkkien parkkiavustajat päihittävät Teslan paskan parkkiavustajan kevyesti.

        FSD on edelleen täysin arvoton eikä siitä kannata maksaa euroakaan. Teslalta ei tule luotettavasti toimivaa FSD:tä tällä vuosikymmenellä. FSD on pelkkä ylimainostettu kaistavahti eikä mitään muuta.

        Ja edelleen, kuka aivoton idiootti maksaa peräti 7500 euroa FSD:stä joka ei edes toimi luotettavasti eikä tee autosta itsestään ajavaa? Tuollaisen pitäisi tulla auton mukana ilmaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä nyt toisinaan ajaa auton suoraan mutkasta ulos, josta on ihan videoitakin. Ja tekee muitakin virheitä jatkuvasti. FSD ei osaa edes parkkeerata autoa luotettavasti, muiden automerkkien parkkiavustajat päihittävät Teslan paskan parkkiavustajan kevyesti.

        FSD on edelleen täysin arvoton eikä siitä kannata maksaa euroakaan. Teslalta ei tule luotettavasti toimivaa FSD:tä tällä vuosikymmenellä. FSD on pelkkä ylimainostettu kaistavahti eikä mitään muuta.

        Ja edelleen, kuka aivoton idiootti maksaa peräti 7500 euroa FSD:stä joka ei edes toimi luotettavasti eikä tee autosta itsestään ajavaa? Tuollaisen pitäisi tulla auton mukana ilmaiseksi.

        Ja siis nuo suoraan mutkasta ulos ajamiset ovat yleensä tapahtunut keskellä päivää poutasäällä. FSD ei usein osaa tunnistaa edes mutkaa tiessä. Vain idiootti luottaisi FSD:hen. Itse asiassa kaikkein turvallisinta on kytkeä FSD pois päältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijai ku ottaa koville...

        Aijai kun ottaa koville, kun Cybertruck on epäonnistunut täydellisesti ja siitä on tullut surkea floppi. Cybertruckin myynnit ovat surkean pieniä verrattuna polttomoottorilla varustettuihin pickup-autoihin. Ja Cybertruckin jonotuslista on kadonnut ja Cybertruckit eivät kelpaa käytettynäkään, minkä takia niistä pyydetään alle puolta uuden auton hinnasta ja silti ne jäävät kauppiaiden käsiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis nuo suoraan mutkasta ulos ajamiset ovat yleensä tapahtunut keskellä päivää poutasäällä. FSD ei usein osaa tunnistaa edes mutkaa tiessä. Vain idiootti luottaisi FSD:hen. Itse asiassa kaikkein turvallisinta on kytkeä FSD pois päältä.

        "Ja siis nuo suoraan mutkasta ulos ajamiset ovat yleensä tapahtunut keskellä päivää poutasäällä."

        Vain EAP tekee tuota, koska EU:n direktiivi KIELTÄÄ liian jyrkän käännöksen tekemisen. Pätee myös muihin automerkkeihin. Ei FSD todellakaan aja tieltä pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja siis nuo suoraan mutkasta ulos ajamiset ovat yleensä tapahtunut keskellä päivää poutasäällä."

        Vain EAP tekee tuota, koska EU:n direktiivi KIELTÄÄ liian jyrkän käännöksen tekemisen. Pätee myös muihin automerkkeihin. Ei FSD todellakaan aja tieltä pois.

        Ja painotan sitä, että jos EU:n alueella auto EI tee noin (=vedä mutkaa suoraksi), se ei läpäise kaistavahtiin liittyvää direktiiviä.

        Todella typerä sääntö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä nyt toisinaan ajaa auton suoraan mutkasta ulos, josta on ihan videoitakin. Ja tekee muitakin virheitä jatkuvasti. FSD ei osaa edes parkkeerata autoa luotettavasti, muiden automerkkien parkkiavustajat päihittävät Teslan paskan parkkiavustajan kevyesti.

        FSD on edelleen täysin arvoton eikä siitä kannata maksaa euroakaan. Teslalta ei tule luotettavasti toimivaa FSD:tä tällä vuosikymmenellä. FSD on pelkkä ylimainostettu kaistavahti eikä mitään muuta.

        Ja edelleen, kuka aivoton idiootti maksaa peräti 7500 euroa FSD:stä joka ei edes toimi luotettavasti eikä tee autosta itsestään ajavaa? Tuollaisen pitäisi tulla auton mukana ilmaiseksi.

        No ottaapas tosiaan hermoon, muista verenpaineesi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijai kun ottaa koville, kun Cybertruck on epäonnistunut täydellisesti ja siitä on tullut surkea floppi. Cybertruckin myynnit ovat surkean pieniä verrattuna polttomoottorilla varustettuihin pickup-autoihin. Ja Cybertruckin jonotuslista on kadonnut ja Cybertruckit eivät kelpaa käytettynäkään, minkä takia niistä pyydetään alle puolta uuden auton hinnasta ja silti ne jäävät kauppiaiden käsiin.

        Muista verenpaine!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja siis nuo suoraan mutkasta ulos ajamiset ovat yleensä tapahtunut keskellä päivää poutasäällä."

        Vain EAP tekee tuota, koska EU:n direktiivi KIELTÄÄ liian jyrkän käännöksen tekemisen. Pätee myös muihin automerkkeihin. Ei FSD todellakaan aja tieltä pois.

        FSD on todellakin ajanut mutkasta ulos monta kertaa ja siitä on paljon videoitakin. FSD on edelleen täysin käyttökelvoton eikä siitä kannata maksaa euroakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ottaapas tosiaan hermoon, muista verenpaineesi!

        Teslan parkkiavustaja on todistettavasti huonompi kuin kilpailijoilla, joten tämä vain on totuus. Tesla ei ole kyennyt tekemään edes kunnolla toimivaa parkkiavustajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista verenpaine!

        Cybertruck on ihan oikeassa elämässä jo flopannut. Kaikilla noilla ennakkotilauksilla ennen auton tuloa myyntiin ei ole merkitystä, koska lähes kaikki ovat jo peruuttaneet tilauksensa. On helppoa laittaa ennakkotilaus, kun ennakkotilaus maksaa satasen ja sen voi peruuttaa koska vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        FSD on todellakin ajanut mutkasta ulos monta kertaa ja siitä on paljon videoitakin. FSD on edelleen täysin käyttökelvoton eikä siitä kannata maksaa euroakaan.

        No pistäpä linkki sellaiseen videoon jossa FSD. llä jenkeissä tällainen ongelma on ollut? Kiinnostaa kun en haulla löytänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No pistäpä linkki sellaiseen videoon jossa FSD. llä jenkeissä tällainen ongelma on ollut? Kiinnostaa kun en haulla löytänyt.

        Juuri tämän ongelman videota en heti löytänyt, mutta virheitä FSD tekee edelleen jatkuvasti eikä siihen voi luottaa. Edelleenkin koko termi FSD on valetta, koska Tesla ei ole itsestään ajava auto.

        Ja tässä esimerkiksi yksi video, jossa auto menee ajaa toisen auton alle

        https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=dfAGQ2_JosU&t=0s

        Ja löydät tosiaan satoja videoita, joissa Tesla tekee virheitä. Edelleenkin FSD on pelkkä ylimainostettu ja ylihinnoiteltu ajoavustin eikä siihen voi koskaan luottaa.

        Ja muuten, en usko että Tesla tulee myymään robotaksia ainakaan tällä vuosikymmenellä, tuskin edes 2030-luvullakaan. FSD on niin pahasti keskeneräinen, että nykyisellään robotaksit lähinnä tappaisi ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tämän ongelman videota en heti löytänyt, mutta virheitä FSD tekee edelleen jatkuvasti eikä siihen voi luottaa. Edelleenkin koko termi FSD on valetta, koska Tesla ei ole itsestään ajava auto.

        Ja tässä esimerkiksi yksi video, jossa auto menee ajaa toisen auton alle

        https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=dfAGQ2_JosU&t=0s

        Ja löydät tosiaan satoja videoita, joissa Tesla tekee virheitä. Edelleenkin FSD on pelkkä ylimainostettu ja ylihinnoiteltu ajoavustin eikä siihen voi koskaan luottaa.

        Ja muuten, en usko että Tesla tulee myymään robotaksia ainakaan tällä vuosikymmenellä, tuskin edes 2030-luvullakaan. FSD on niin pahasti keskeneräinen, että nykyisellään robotaksit lähinnä tappaisi ihmisiä.

        Ja edelleen, täytyy olla aika idiootti, että maksaa FSD:stä 7500 euroa. FSD ei ole edes 75 euron arvoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja edelleen, täytyy olla aika idiootti, että maksaa FSD:stä 7500 euroa. FSD ei ole edes 75 euron arvoinen.

        Noniin, väitteitä satelee ilman mitään konkretiaa.
        Missään ei ole milloinkaan mainostettu ettei FSD tee virheitä, eikä kukaan ole mainostanut sitä täysin itseohjautuvaksi. Siksi Tesla painottaa että kuljettaja on vastuussa.
        Tesla on kuitenkin aivan omassa luokassaan itseajossa. Joka muuta väittää on sokea idiootti.
        Siihen ei sairas teslaviha vaikuta mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noniin, väitteitä satelee ilman mitään konkretiaa.
        Missään ei ole milloinkaan mainostettu ettei FSD tee virheitä, eikä kukaan ole mainostanut sitä täysin itseohjautuvaksi. Siksi Tesla painottaa että kuljettaja on vastuussa.
        Tesla on kuitenkin aivan omassa luokassaan itseajossa. Joka muuta väittää on sokea idiootti.
        Siihen ei sairas teslaviha vaikuta mitenkään.

        Ai ei vai? Mitä nimi "full self driving" sitten tarkoittaa? Jos auto ei ole itseohjautuva niin koko nimi FSD on valetta. Edelleenkään en näe mitään syytä maksaa FSD:stä euroakaan.

        Eikä Tesla ole omassa luokassaan muuta kuin valehtelussa. Tesla on monelta osin markkinoiden paskin auto. Tesla on heikkolaatuista sontaa, mutta aivottomat ja sokeat Tesla-fanit eivät vain tätä usko.


    • Anonyymi

      Cybertruck kelpaisi, ehkä hienoin auto tällä hetkellä. Se pitää nähdä oikeassa elämässä, kuvat antavat väärän vaikutelman.

      • Anonyymi

        Kyllä, kuvissa auto näyttää lähes kelvolliselta, mutta oikeassa elämässä huomaa miten paska romu Cybertruck on. Senhän takia Cybertruck on flopannut ja sen paskalle laadulle nauretaan. Cybertruck on ajettavuudeltaan surkea ja se jää heti jumiin maastossa ja on koko ajan korjaamolle. Jopa Cybertruckin "ruostumaton teräs" ruostuu jo muutamassa viikossa.

        Ylipäätään Tesla lähinnä tuottaa heikkolaatuista paskaa tehtaistaan.

        Muutenkin Teslan minimalistinen tapa laittaa kaikki toiminnot jollekin saatanan kosketusnäytölle on idiotismin huippu. Itse asiassa auton kosketusnäytön käyttäminen ajon aikana muutenkin pitäisi olla laitonta.

        Ja jos taas joku aivoton idiootti taas vertaa johon toiseen sähköiseen pickup-autoon niin tuolla vertailulla ei ole merkitystä kun jokainen sähköinen pickup-auto on flopannut. Polttomoottorilla varustetut pickup-autot myyvät edelleen kymmeniä kertoja enemmän kuin kaikki sähköiset pickup-autot yhteensä. Eikä tilanne ole muuttumassa mihinkään tulevaisuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, kuvissa auto näyttää lähes kelvolliselta, mutta oikeassa elämässä huomaa miten paska romu Cybertruck on. Senhän takia Cybertruck on flopannut ja sen paskalle laadulle nauretaan. Cybertruck on ajettavuudeltaan surkea ja se jää heti jumiin maastossa ja on koko ajan korjaamolle. Jopa Cybertruckin "ruostumaton teräs" ruostuu jo muutamassa viikossa.

        Ylipäätään Tesla lähinnä tuottaa heikkolaatuista paskaa tehtaistaan.

        Muutenkin Teslan minimalistinen tapa laittaa kaikki toiminnot jollekin saatanan kosketusnäytölle on idiotismin huippu. Itse asiassa auton kosketusnäytön käyttäminen ajon aikana muutenkin pitäisi olla laitonta.

        Ja jos taas joku aivoton idiootti taas vertaa johon toiseen sähköiseen pickup-autoon niin tuolla vertailulla ei ole merkitystä kun jokainen sähköinen pickup-auto on flopannut. Polttomoottorilla varustetut pickup-autot myyvät edelleen kymmeniä kertoja enemmän kuin kaikki sähköiset pickup-autot yhteensä. Eikä tilanne ole muuttumassa mihinkään tulevaisuudessa.

        Johan ottaa koville teslan menestys, muista nyt se verenpaineesi suuressa kestämättömässä kateudessasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan ottaa koville teslan menestys, muista nyt se verenpaineesi suuressa kestämättömässä kateudessasi.

        Mikä menestys? Teslan myynnit ovat jo laskussa ja Cybertruckin kysyntä on lopahtanut. Edes jenkit eivät enää kelpuuta Teslaa. Teslan myyntihuiput on jo saavutettu vaikka Tesla ei ole päässyt edes kymmenen suurimman autovalmistajan joukkoon. Tesla ei ole enää edes suurin sähköautovalmistaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä menestys? Teslan myynnit ovat jo laskussa ja Cybertruckin kysyntä on lopahtanut. Edes jenkit eivät enää kelpuuta Teslaa. Teslan myyntihuiput on jo saavutettu vaikka Tesla ei ole päässyt edes kymmenen suurimman autovalmistajan joukkoon. Tesla ei ole enää edes suurin sähköautovalmistaja.

        Lisään... Ja sama näkyy Teslan osakekurssissakin, joka on ollut jo jonkin aikaa laskussa. Tähän mennessä Teslan kurssi on laskenut vasta 27%, mutta tämä on vasta romahduksen alkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä menestys? Teslan myynnit ovat jo laskussa ja Cybertruckin kysyntä on lopahtanut. Edes jenkit eivät enää kelpuuta Teslaa. Teslan myyntihuiput on jo saavutettu vaikka Tesla ei ole päässyt edes kymmenen suurimman autovalmistajan joukkoon. Tesla ei ole enää edes suurin sähköautovalmistaja.

        Odotas nyt ihan rauhassa uuden Y-mallin myyntejä.
        Teslan eniten myyty Y-mallin myynti sakkasi viime vuoden loppua kohti, koska uusi malli tulossa.
        Toki Muskin käyttäytyminen vie ostajia, ainakin eu.ssa. Mutta ei tuo autosta huonoa tee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotas nyt ihan rauhassa uuden Y-mallin myyntejä.
        Teslan eniten myyty Y-mallin myynti sakkasi viime vuoden loppua kohti, koska uusi malli tulossa.
        Toki Muskin käyttäytyminen vie ostajia, ainakin eu.ssa. Mutta ei tuo autosta huonoa tee.

        Kukaan ei odottanut uutta Y-mallia eikä tuossa uudessa Y-mallissa ole mitään uutta. Pikkuisen eri näköiset valot ja siihen muutokset käytännössä päättyvät.

        "Toki Muskin käyttäytyminen vie ostajia, ainakin eu.ssa. Mutta ei tuo autosta huonoa tee."

        Tesla on heikkolaatuinen paska romu täysin riippumatta siitä miten Musk käyttäytyy. Jos haluaa ostaa sähköauton niin Teslaa ei kannata ostaa. Tesla ei ole enää edes keskikastissa sähköautoja. Teslan käytettävyyskin on surkea koska joku aivokuollut idiootti on päättänyt laittaa kaikki toiminnot jollekin saatanan tabletille. Kosketusnäytöt autossa ovat typeryyden huippu ja ne pitäisi kieltää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei odottanut uutta Y-mallia eikä tuossa uudessa Y-mallissa ole mitään uutta. Pikkuisen eri näköiset valot ja siihen muutokset käytännössä päättyvät.

        "Toki Muskin käyttäytyminen vie ostajia, ainakin eu.ssa. Mutta ei tuo autosta huonoa tee."

        Tesla on heikkolaatuinen paska romu täysin riippumatta siitä miten Musk käyttäytyy. Jos haluaa ostaa sähköauton niin Teslaa ei kannata ostaa. Tesla ei ole enää edes keskikastissa sähköautoja. Teslan käytettävyyskin on surkea koska joku aivokuollut idiootti on päättänyt laittaa kaikki toiminnot jollekin saatanan tabletille. Kosketusnäytöt autossa ovat typeryyden huippu ja ne pitäisi kieltää.

        Lisään... Esimerkiksi 3-malli uudistettiin jo aiemmin eikä sillä ollut käytännössä mitään vaikutusta myynteihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei odottanut uutta Y-mallia eikä tuossa uudessa Y-mallissa ole mitään uutta. Pikkuisen eri näköiset valot ja siihen muutokset käytännössä päättyvät.

        "Toki Muskin käyttäytyminen vie ostajia, ainakin eu.ssa. Mutta ei tuo autosta huonoa tee."

        Tesla on heikkolaatuinen paska romu täysin riippumatta siitä miten Musk käyttäytyy. Jos haluaa ostaa sähköauton niin Teslaa ei kannata ostaa. Tesla ei ole enää edes keskikastissa sähköautoja. Teslan käytettävyyskin on surkea koska joku aivokuollut idiootti on päättänyt laittaa kaikki toiminnot jollekin saatanan tabletille. Kosketusnäytöt autossa ovat typeryyden huippu ja ne pitäisi kieltää.

        Muskin käytös on typerää, mutta Tesla Model Y on paras auto minkä tällä hetkellä voi ostaa.

        Piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muskin käytös on typerää, mutta Tesla Model Y on paras auto minkä tällä hetkellä voi ostaa.

        Piste.

        Komppaan…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei odottanut uutta Y-mallia eikä tuossa uudessa Y-mallissa ole mitään uutta. Pikkuisen eri näköiset valot ja siihen muutokset käytännössä päättyvät.

        "Toki Muskin käyttäytyminen vie ostajia, ainakin eu.ssa. Mutta ei tuo autosta huonoa tee."

        Tesla on heikkolaatuinen paska romu täysin riippumatta siitä miten Musk käyttäytyy. Jos haluaa ostaa sähköauton niin Teslaa ei kannata ostaa. Tesla ei ole enää edes keskikastissa sähköautoja. Teslan käytettävyyskin on surkea koska joku aivokuollut idiootti on päättänyt laittaa kaikki toiminnot jollekin saatanan tabletille. Kosketusnäytöt autossa ovat typeryyden huippu ja ne pitäisi kieltää.

        Aika sokea olet teslavihassasi, muista verenpaineesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei odottanut uutta Y-mallia eikä tuossa uudessa Y-mallissa ole mitään uutta. Pikkuisen eri näköiset valot ja siihen muutokset käytännössä päättyvät.

        "Toki Muskin käyttäytyminen vie ostajia, ainakin eu.ssa. Mutta ei tuo autosta huonoa tee."

        Tesla on heikkolaatuinen paska romu täysin riippumatta siitä miten Musk käyttäytyy. Jos haluaa ostaa sähköauton niin Teslaa ei kannata ostaa. Tesla ei ole enää edes keskikastissa sähköautoja. Teslan käytettävyyskin on surkea koska joku aivokuollut idiootti on päättänyt laittaa kaikki toiminnot jollekin saatanan tabletille. Kosketusnäytöt autossa ovat typeryyden huippu ja ne pitäisi kieltää.

        ” Kosketusnäytöt autossa ovat typeryyden huippu ja ne pitäisi kieltää.”
        Tesla toi kunnolliset kosketusnäytöt, nyt kaikki muut autonvalmistajat tekevät samoin, tosin softa niissä täyttä kuraa. Mitä tuosta voi päätellä, olet aika yksin mielipiteittesi kanssa.
        Mitään uutta autoa et voi ostaa ilman kosketusnäyttöä, edes sitä ihannoimaasi ”itsetyydyttävää” toyotaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Kosketusnäytöt autossa ovat typeryyden huippu ja ne pitäisi kieltää.”
        Tesla toi kunnolliset kosketusnäytöt, nyt kaikki muut autonvalmistajat tekevät samoin, tosin softa niissä täyttä kuraa. Mitä tuosta voi päätellä, olet aika yksin mielipiteittesi kanssa.
        Mitään uutta autoa et voi ostaa ilman kosketusnäyttöä, edes sitä ihannoimaasi ”itsetyydyttävää” toyotaa.

        Tesla toi toki kosketusnäytöt, mutta hyviä kosketusnäyttöjä ei autoissa ole. Ja edelleenkin on todistettu asia, että kosketusnäytöt ovat vaarallisia autoissa. Teslankin käyttö kosketusnäytön kautta on yhtä helvettiä. Esimerkiksi ilmastoinnin säätö kosketusnäytön kautta on aivotonta idiotismia. Ei ole yhtäkään syytä miksi ilmastointia pitäisi säätää jostain saatanan kosketusnäytöltä.

        Toki ensimmäisenä voisi kieltää kosketusnäytön käyttö ajon aikana. Tämän voisi tehdä softalla niin että kosketusnäyttö ei toimi ajon aikana. Jos haluaa hiplailla näyttöä niin sitten pitää pysähtyä. Jos kerran kännykkää ei saa käyttää ajon aikana niin sitten ei saa käyttää auton kosketusnäyttöäkään.

        Ja tuon takia monet valmistajat ovat siirtyneet takaisin nappuloihin. Turha Teslan idioottimaisia ideoita on matkia.

        Ja kosketusnäytöllä on yksi ainoa järkevä käyttö eli navigaattori. Mitään muuta hyödyllistä käyttöä ei kosketusnäytöllä ole. Eikä navigaattoriakaan saisi hiplailla ajon aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muskin käytös on typerää, mutta Tesla Model Y on paras auto minkä tällä hetkellä voi ostaa.

        Piste.

        Tesla Model Y kuuluu markkinoiden heikkolaatuisimpiin autoihin. Eikä Tesla Model Y:ssä ole yhtäkään sellaista ominaisuutta mitä muut eivät olisi jo toteuttaneet paremmin. Se ei lataudu nopeammin kuin muut (monissa sähköautoissa on paljon nopeampi lataus), sen toimintamatka ei ole parempi, sen softakaan ei ole parempi jne. Ja talviautonahan Tesla on surkeimmasta päästä. Tesla saattoi olla parempi 10 vuotta sitten, mutta ei enää. Nyt vain idiootit ja sokeat Tesla-fanit uskovat edelleen Teslan olevan paras auto.

        Teslassa ei ole enää mitään muuta erikoista kuin heikko laatu. Ja yleensä kolarissa Tesla menee lunastukseen, koska Teslaa ei yleensä voi korjata. Esimerkiksi Teslan mainostamat uudet integroidut akut ja yksinkertaistettu kori tarkoittavat lähinnä korjauskelvottomuutta. Tesla säästää siinä rahaa, mutta autoa ei voi korjata. En näe kummastakaan yhtäkään hyötyä kuluttajalle.

        Jos on pakko ostaa sähköauto niin Teslaa ei kannata ostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tesla Model Y kuuluu markkinoiden heikkolaatuisimpiin autoihin. Eikä Tesla Model Y:ssä ole yhtäkään sellaista ominaisuutta mitä muut eivät olisi jo toteuttaneet paremmin. Se ei lataudu nopeammin kuin muut (monissa sähköautoissa on paljon nopeampi lataus), sen toimintamatka ei ole parempi, sen softakaan ei ole parempi jne. Ja talviautonahan Tesla on surkeimmasta päästä. Tesla saattoi olla parempi 10 vuotta sitten, mutta ei enää. Nyt vain idiootit ja sokeat Tesla-fanit uskovat edelleen Teslan olevan paras auto.

        Teslassa ei ole enää mitään muuta erikoista kuin heikko laatu. Ja yleensä kolarissa Tesla menee lunastukseen, koska Teslaa ei yleensä voi korjata. Esimerkiksi Teslan mainostamat uudet integroidut akut ja yksinkertaistettu kori tarkoittavat lähinnä korjauskelvottomuutta. Tesla säästää siinä rahaa, mutta autoa ei voi korjata. En näe kummastakaan yhtäkään hyötyä kuluttajalle.

        Jos on pakko ostaa sähköauto niin Teslaa ei kannata ostaa.

        Selvästikään sinulla ei ole minkäänlaista kokemusta Teslasta, mutta vankka on mielipide ja viha. Ottaako pattiin ettei rakas merkkisi toyota oikein menesty sähköautomarkkinoilla? Koita kestää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvästikään sinulla ei ole minkäänlaista kokemusta Teslasta, mutta vankka on mielipide ja viha. Ottaako pattiin ettei rakas merkkisi toyota oikein menesty sähköautomarkkinoilla? Koita kestää.

        Missä kohtaa olen maininnut Toyotan? Eikä ole paskankaan väliä vaikka sähköautomarkkinoilla Toyota ei Teslaa päihitäkään, koska automarkkinoilla Toyota suorastaan murskaa Teslan. Teslan pikkuiset myynnit kalpenee Toyotalle kuten monille muillekin autovalmistajille. Eihän Tesla ole edes kymmenen suurimman autovalmistajan joukossa ja tuskin tulee koskaan olemaankaan.

        Ja edelleen on aivan tunnettu asia, että Tesla suoltaa tehtaistaan lähinnä heikkolaatuista paskaa.

        Ja muuten, viime kuukausina Teslat eivät ole lähelläkään kärkeä sähköautotilastoissa. Eikä Tesla tule enää palaamaankaan kärkeen.

        Ja ihan pikkuasiana, esimerkiksi Norjassa tämän vuoden eniten myyty sähköauto on Toyota Bz4x. Tesla Model Y on vasta sijalle 5. Edellä on myös sekä ID.3 että ID.4 ja vielä Nissan Ariya.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kohtaa olen maininnut Toyotan? Eikä ole paskankaan väliä vaikka sähköautomarkkinoilla Toyota ei Teslaa päihitäkään, koska automarkkinoilla Toyota suorastaan murskaa Teslan. Teslan pikkuiset myynnit kalpenee Toyotalle kuten monille muillekin autovalmistajille. Eihän Tesla ole edes kymmenen suurimman autovalmistajan joukossa ja tuskin tulee koskaan olemaankaan.

        Ja edelleen on aivan tunnettu asia, että Tesla suoltaa tehtaistaan lähinnä heikkolaatuista paskaa.

        Ja muuten, viime kuukausina Teslat eivät ole lähelläkään kärkeä sähköautotilastoissa. Eikä Tesla tule enää palaamaankaan kärkeen.

        Ja ihan pikkuasiana, esimerkiksi Norjassa tämän vuoden eniten myyty sähköauto on Toyota Bz4x. Tesla Model Y on vasta sijalle 5. Edellä on myös sekä ID.3 että ID.4 ja vielä Nissan Ariya.

        Enkä ole Toyotan fani, enemmän pidän VW:stä ja muista eurooppalaisista valmistajista. En ole koskaan edes omistanut Toyotaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä ole Toyotan fani, enemmän pidän VW:stä ja muista eurooppalaisista valmistajista. En ole koskaan edes omistanut Toyotaa.

        Haluaisin pitää VW:stä, mutta kun ovat hyvin heikoilla Teslaan verrattuna. Y on yhä ylivoimainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin pitää VW:stä, mutta kun ovat hyvin heikoilla Teslaan verrattuna. Y on yhä ylivoimainen.

        Jopa kiinalaiset MG ja BYD päihittävät Teslan kevyesti. Ja BYD päihittää Teslan jo sähköautojen myynneissäkin. Tesla ei ole suurin sähköautojen valmistaja eikä tule sitä enää koskaan olemaankaan.

        Ja Teslan osakekurssin syöksykierre osoittaa mitä tulevaisuus on. Tesla ei ikinä tule olemaan merkittävä autovalmistaja eikä ikinä ole kymmenen suurimman autovalmistajan. Ainakin autovalmistajana Tesla on tuhoutumassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin pitää VW:stä, mutta kun ovat hyvin heikoilla Teslaan verrattuna. Y on yhä ylivoimainen.

        Y on ylivoimainen lähinnä paskassa laadussa. Toki Y:ssä on hyvä kiihtyvyys mutta normikuskeille kiihtyvyys ei merkitse mitään. Kiihtyvyys on ehkä turhin tieto autosta. Jos auto kiihtyy alle 15 sekunnissa nollasta sataan niin se riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä ole Toyotan fani, enemmän pidän VW:stä ja muista eurooppalaisista valmistajista. En ole koskaan edes omistanut Toyotaa.

        No sitten puheesi Teslan laadusta menee vielä enemmän pelkän provoilun puolelle.
        Oletko kuullut dsg, jakoketju, öljynsyönti ym suurista moottori ongelmista noissa lempiautoissasi? Ja kehtaat moittia teslan laatua joiden ongelmat ovat lähinnä muutaman satasen alustan nivelissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten puheesi Teslan laadusta menee vielä enemmän pelkän provoilun puolelle.
        Oletko kuullut dsg, jakoketju, öljynsyönti ym suurista moottori ongelmista noissa lempiautoissasi? Ja kehtaat moittia teslan laatua joiden ongelmat ovat lähinnä muutaman satasen alustan nivelissä.

        Ehkä VW:ssä on ongelmia, mutta väite siitä, että Teslan laadun ongelmat ovat tuota luokkaa on naurettavan typerä. Tesloissa on useita ongelmia jotka voivat maksaa tonneja. Puskuritkin ovat irtoilleet itsekseen kesken ajon ja Teslat on tunnetusti maalattu surkeasti ja siksi pellit alkavat ruostua nopeasti. Ja Teslat myös ruostuvat pahasti, ainakin Y ja 3. Ja tietenkin nyt idiootit sanovat, että Tesla ei ruostu, koska se on alumiinia. Y ja 3 eivät ole kokonaan alumiinia vaan niissä on paljon ruostuvia osia. Aivan kuten Cybertruckin ruostuu pahasti, koska Cybertruckin ruostumaton teräs ei oikeasti ole ruostumatonta.

        Lisäksi kolaritilanteessa Tesla menee lunastukseen lähes aina, koska kori on käytännössä korjauskelvoton. Aivottomat Tesla-fanit olivat innoissaan jostain integroiduista akuista ja yksinkertaisesti valmistetusta korista, vaikka nuo ovat vain keino huijata rahat idiooteilta Tesla-faneilta. Molemmat tekevät vain autosta korjauskelvottoman ja lyhytikäisen paskan romun. Integroidussa akussa ei ole mitään hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä VW:ssä on ongelmia, mutta väite siitä, että Teslan laadun ongelmat ovat tuota luokkaa on naurettavan typerä. Tesloissa on useita ongelmia jotka voivat maksaa tonneja. Puskuritkin ovat irtoilleet itsekseen kesken ajon ja Teslat on tunnetusti maalattu surkeasti ja siksi pellit alkavat ruostua nopeasti. Ja Teslat myös ruostuvat pahasti, ainakin Y ja 3. Ja tietenkin nyt idiootit sanovat, että Tesla ei ruostu, koska se on alumiinia. Y ja 3 eivät ole kokonaan alumiinia vaan niissä on paljon ruostuvia osia. Aivan kuten Cybertruckin ruostuu pahasti, koska Cybertruckin ruostumaton teräs ei oikeasti ole ruostumatonta.

        Lisäksi kolaritilanteessa Tesla menee lunastukseen lähes aina, koska kori on käytännössä korjauskelvoton. Aivottomat Tesla-fanit olivat innoissaan jostain integroiduista akuista ja yksinkertaisesti valmistetusta korista, vaikka nuo ovat vain keino huijata rahat idiooteilta Tesla-faneilta. Molemmat tekevät vain autosta korjauskelvottoman ja lyhytikäisen paskan romun. Integroidussa akussa ei ole mitään hyvää.

        Lisään... Ja itse asiassa alumiinia on paljon vaikeampi korjata kuin terästä. Siksihän esimerkiksi innokkaat retkipyöräilijät suosivat teräspyöriä vaikka ne hieman painavampia ovatkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä VW:ssä on ongelmia, mutta väite siitä, että Teslan laadun ongelmat ovat tuota luokkaa on naurettavan typerä. Tesloissa on useita ongelmia jotka voivat maksaa tonneja. Puskuritkin ovat irtoilleet itsekseen kesken ajon ja Teslat on tunnetusti maalattu surkeasti ja siksi pellit alkavat ruostua nopeasti. Ja Teslat myös ruostuvat pahasti, ainakin Y ja 3. Ja tietenkin nyt idiootit sanovat, että Tesla ei ruostu, koska se on alumiinia. Y ja 3 eivät ole kokonaan alumiinia vaan niissä on paljon ruostuvia osia. Aivan kuten Cybertruckin ruostuu pahasti, koska Cybertruckin ruostumaton teräs ei oikeasti ole ruostumatonta.

        Lisäksi kolaritilanteessa Tesla menee lunastukseen lähes aina, koska kori on käytännössä korjauskelvoton. Aivottomat Tesla-fanit olivat innoissaan jostain integroiduista akuista ja yksinkertaisesti valmistetusta korista, vaikka nuo ovat vain keino huijata rahat idiooteilta Tesla-faneilta. Molemmat tekevät vain autosta korjauskelvottoman ja lyhytikäisen paskan romun. Integroidussa akussa ei ole mitään hyvää.

        Jaaha. Tuossa vaan taas nähdään miten media on uponnut pieneen ihmiseen. Puskuri on irronnut aivan alkusarjan model 3 kahdesta autosta ajettua vauhdilla syvään veteen. Myös maalaukset olivat vain model 3 alkusarjan ongelmia. Teslat eivät ole sen ruostuvampia kuin muutkaan autot, jos muuta väität niin todista, käy samoin kun tuon ojaan ajamisen kanssa, vain ilmaan heitettyjä väitteitä.
        Miksei eurovehkeet ole samoissa hinnoissa teslan kanssa? Syy on mm. innovatiivisessa edullisesti valmistetussa korirakenteessa johon ei euromerkit pysty.
        Teslaa ja bydiä vastaava euroauto maksaa 20-30ke enemmän, joten
        totuus on, että teslan 3 ja Y mallit ovat hintalaatusuhteeltaan ylivoimaisia autoja Bydin rinnalla. Y oli viime vuoden myydyin sähköauto maailmassa ja siihen on syynsä,
        sanoo vannoutunut Teslavihaaja mitä hyvänsä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hei sinä nainen

      Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      84
      3072
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

      Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      316
      2730
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

      ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      191
      1506
    4. Voi kulta rakas

      Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1202
    5. Martinan firma haastettiin käräjille

      Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      240
      1141
    6. Miksi haluat satuttaa

      Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1011
    7. Ketä sinä

      Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      960
    8. Miksi ette halua kaivattuanne

      Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      948
    9. Toivotko vielä et

      Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      77
      945
    10. Sano nyt mitä

      Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      914
    Aihe