HS:
"Anarkistit valtasivat vanhan päiväkodin Helsingissä – ”Keneltä se on pois?”
Anarkismi|Talonvaltaajat ihmettelevät, miksi rakennuksia pidetään mieluummin tyhjillään kuin käytössä."
Kommentti:
Meikäläinen ihmettelee maalaisjärjellä, että mitä rakennuksen tyhjänä pitäminen anarkisteille kuuluu. Ilmeisesti kaupunkilaisjärki juoksee eri tavalla. Ainakin anarkisteilla. Meillä päin sellaisia ei ole, heidät naurettaisiin suolle...
ANARKISTIEN JÄRJENJUOKSU IHMETYTTÄÄ
33
299
Vastaukset
- Anonyymi
Terroristeihin voi verrata .
- Anonyymi
Suomijurpo taas tietämässä...
- Anonyymi
Anarkistit ovat lähinnä vitsi.
- Anonyymi
Valtakunnan pellejä.
- Anonyymi
Asunnottomien määrä vain kasvaa, kiitos OrpoPurran.
- Anonyymi
Samoin laiskuus ja työn vieroksuminen noitten valtaajien keskuudessa.😡
- Anonyymi
Maalaisjärkikö sai Persut hallitukseen, voi elämän kevät mikä rakettitieteilijä 😂
- Anonyymi
Voi kunpa saisin vallattua Kirsin,Heidin ja Janniinan sydämmen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kunpa saisin vallattua Kirsin,Heidin ja Janniinan sydämmen.
Kirsin kun näkisin nakuna,se olisi toiveeni. Ja tietenkin janniinan ja Heidin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirsin kun näkisin nakuna,se olisi toiveeni. Ja tietenkin janniinan ja Heidin.
Muistelin ja ikävöin yöllä sitä aikaa kun J. oli meillä yökylässä muutaman yön. Jäimme kahdestaan ja saunoimme ,toki ei yhdessä. Katselimme telvisiosta modernit miehet ohjelmaa. Jälkeenpäin olen ajatellut sitä että olisi ollut kiva saunoa yhdessä . J. kun pyysi tuomaan pyyhkeen niin en tohtinut katsella häntä. Se kaduttaa kun en nähnyt häntä kunnolla nakuna,vaikka se taisi olla vinkki että saa katsoa ja haluaa sitä. Nyt haaveilen hänestä ja haluaisin että vielä joskus nakuiltaisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistelin ja ikävöin yöllä sitä aikaa kun J. oli meillä yökylässä muutaman yön. Jäimme kahdestaan ja saunoimme ,toki ei yhdessä. Katselimme telvisiosta modernit miehet ohjelmaa. Jälkeenpäin olen ajatellut sitä että olisi ollut kiva saunoa yhdessä . J. kun pyysi tuomaan pyyhkeen niin en tohtinut katsella häntä. Se kaduttaa kun en nähnyt häntä kunnolla nakuna,vaikka se taisi olla vinkki että saa katsoa ja haluaa sitä. Nyt haaveilen hänestä ja haluaisin että vielä joskus nakuiltaisiin.
Voi kun saisin vielä mahdollisuuden nakuilla janniinan kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi pitänyt ehdottaa että pyyhe päällä saunottaisiin. Kun hän olisi ollut suihkussa olisin nähnyt hänet nakuna kun saunan ovi on lasiovi. Ja hän olisi nähnyt minut kun olisin ollut suihkussa.
- Anonyymi
Nimenomaan maalaisjärki.
Tarkoituksena saada valtion talous tasapainoon
ja tuotanto kasvuun, kuten tapahtuu esimerkiksi Ruotsissa.
Meillä ei ole tuotanto kasvanut juuri lainkaan v. 2008 talouskriisin jälkeen,
Ruotsissa se on kasvanut liki 20 prosenttia.
Ruotsissa on tehty rakenteellisia uudistuksia muun muassa verotukseen.
Maasta muuttaneita on palannut takaisin, pääomia saatu ulkomailta,
on voitu investoida lisää ja sen myötä on saatu lisää työtä ja työpaikkoja
ja niiden myötä lisää verotuloja.
Kansankoti pystyy elättämään jopa muualta turvapaikanhakijoiksi
saapuneita maahanmuuttajia... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi pitänyt ehdottaa että pyyhe päällä saunottaisiin. Kun hän olisi ollut suihkussa olisin nähnyt hänet nakuna kun saunan ovi on lasiovi. Ja hän olisi nähnyt minut kun olisin ollut suihkussa.
Voi kunpa tulisi vielä mahdollisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos janniina luet tämän niin mä rukoilen että antaisit minulle mahdollisuuden saunoa sinun kanssasi yhdessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana Janniina,taas ajattelen sinua enkä saa nukuttua. Toivottavasti tulisit meille vielä joskus yökylään. Olisi ihanaa jos vielä pääsisin viettämään kanssasi aikaa kahdestaan .
- Anonyymi
On väärin puhua anarkistien järjenjuoksusta,
koska anarkisteilla ei ole järkeä lainkaan.
Järjetöntä porukkaa. - Anonyymi
Miks janari ei blugannut juttua ?????
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa blugannut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoittaa blugannut?
Siinähän Pelto-Eemeli ihmettelee :))))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän Pelto-Eemeli ihmettelee :))))
Tiedätkö sinä? Minä en. Kertokaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö sinä? Minä en. Kertokaa.
Blugannut on laittaa, minun tietääkseni.
- Anonyymi
ANARKISTIT ON LAITETTAVA SIIHEN JAMAAN MITÄ NÄMÄ AJAVAT TAKAA.
- Anonyymi
Keloapinoilla on laiton rahankeräys menossa eduskuntatalon töhertäjä terroristeille.
- Anonyymi
Anarkistien pääkoppa humisee tyhjyyttään...
- Anonyymi
Tai sitten siellä korvien välissä käy jatkuva rätinä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten siellä korvien välissä käy jatkuva rätinä...
Ja se pururata siellä korvien välissä on pitkä, mutkainen ja pimeä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monin muinkin vertauskuvin sitä voisi kuvata,
mutta ei ehdi nyt enempää, pitää joutua iltakahville... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pururata.1,5km.
Lähiö,metsissä.
- Anonyymi
Näitä arabeja päiväkotiin vailla turvatarkastusta
- Anonyymi
Ja mihin muuhun hommiin nää viherpusut saanut näitä terroristeja saanut virkoihin rasisti korteilla saanut.
- Anonyymi
Migri ei ole tehnyt työtä kunnolla kun edellinen hallitus häiritsi nyt vaan näille turvapaikkaa vaille kenkää ilman rahaa ja taxi kuskeille soronoo.
- Anonyymi
Ei suomi kaipaa ulkomaisten hyväämistä veronmaksajien piikkiin täällä jos suomea edes osaa tervemenoa lomalle sinne kotimaahan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1727093
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes662831- 562188
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se661379Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3641332- 561274
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l181196Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171020Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79990Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384988