ihmiskunta on niin hulluttelevaa että.. ei saa laulaa virsiä kouluissa ja aamu hartauksien pitäminen maksaa ja paljon. Kristus pitää piilottaa ja unohtaa.. mutta entä sitten kun ollaan viimeisellä tuomiolla ja seisot Kuningasten Kuninkaan edessä ja toteat että nyt ei löydykään pelastusta.. Kristus on nimittäin ihmiskunnan ainut toivo jos sinne taivaaseen mielii..
suuri eksytys on täällä :(
10
137
Vastaukset
- Anonyymi
3 isoa korskeaa johtajaa mahtailevat ja uhoavat minä teen näin ja minä otan tuon ja vielä tämänkin.. hohhoijaa :(
- Anonyymi
Taivaan tavoille tulee opetella jo täällä ajassa.
1234567--- "ei saa laulaa virsiä kouluissa ja aamu hartauksien pitäminen maksaa ja paljon."
Typeräähän tuo on, mutta täysin looginen seuraus siitä, että on Jumalnpilkka ja uskonrauha -lakeja: Jos kerran uskovilla pitää olla jokin suoja, ettei heidän uskoaan kritisoida tietyillä tavoilla, on ihan oikein ja kohtuullista, että uskottomien uskottomuuteenkaan ei saa puuttua. Mulle sopisi oikein hyvin että koulussa voi laulaa virsiä, jos vastapainoksi uskontojen arvostelua tukahduttavan lait poistetaan. Sopisiko se sinulle?
"mutta entä sitten kun ollaan viimeisellä tuomiolla ja seisot Kuningasten Kuninkaan edessä ja toteat että nyt ei löydykään pelastusta.. Kristus on nimittäin ihmiskunnan ainut toivo jos sinne taivaaseen mielii.."
No mutta viimeinen tuomio ja pelastus ovat perusteetonta taikauskoa, joten tuollaisen miettimiset ovat vain ajatusleikkiä.- Anonyymi
"No mutta viimeinen tuomio ja pelastus ovat perusteetonta taikauskoa, joten tuollaisen miettimiset ovat vain ajatusleikkiä."
Miksi olet kristitty, jos et edes yritä uskoa Raamatun sanaan? Anonyymi kirjoitti:
"No mutta viimeinen tuomio ja pelastus ovat perusteetonta taikauskoa, joten tuollaisen miettimiset ovat vain ajatusleikkiä."
Miksi olet kristitty, jos et edes yritä uskoa Raamatun sanaan?"Miksi olet kristitty, jos et edes yritä uskoa Raamatun sanaan?"
Kompakysymys. En minä ole kristitty.
No niin, nyt kun olen vastannut sinun kysymykseesi, olisi kohteliasta, että vastasit siihen minun kysymykseeni, jonka sinä jätit huomiotta:
Sopii sinulle sellainen, että koulussa voi laulaa virsiä, jos vastapainoksi uskontojen arvostelua tukahduttavan lait poistetaan?- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olet kristitty, jos et edes yritä uskoa Raamatun sanaan?no kun se ei ole kristitty, tänne tulee satanistit ja ateistit ja muut.
- Anonyymi
siare kirjoitti:
"Miksi olet kristitty, jos et edes yritä uskoa Raamatun sanaan?"
Kompakysymys. En minä ole kristitty.
No niin, nyt kun olen vastannut sinun kysymykseesi, olisi kohteliasta, että vastasit siihen minun kysymykseeni, jonka sinä jätit huomiotta:
Sopii sinulle sellainen, että koulussa voi laulaa virsiä, jos vastapainoksi uskontojen arvostelua tukahduttavan lait poistetaan?Olisihan se kiva jos uudet ja kummallisetkin lait poistettaisiin ja tehtäisiin enemmän maalaisjärkeen perustuvia lakeja, mutta kun ne määrätään usasta, ja suomi matkii perässä parhaansa mukaan. Olisihan se kiva, mutta lait tulevat tulevaisuudessa muuttumaan vain kummallisempaan suuntaan.
Anonyymi kirjoitti:
Olisihan se kiva jos uudet ja kummallisetkin lait poistettaisiin ja tehtäisiin enemmän maalaisjärkeen perustuvia lakeja, mutta kun ne määrätään usasta, ja suomi matkii perässä parhaansa mukaan. Olisihan se kiva, mutta lait tulevat tulevaisuudessa muuttumaan vain kummallisempaan suuntaan.
Vai niin. Nyt kun olet pohtinut asiaa yleiseltä kannalta, niin voisitko vastata kysymykseeni:
Sopiiko sinulle sellainen, että koulussa voi laulaa virsiä, jos vastapainoksi uskontojen arvostelua tukahduttavan lait poistetaan?
Ihan vaan kyllä tai ei riittää.
- Anonyymi
Raamatun sanat:" nostakaa päänne". Ajalliset ovat katoavia, mutta Raamatun Jumalan Sana ei katoa.
- Anonyymi
Onhan vielä Raamattukin olemassa, kovasti ne ovat yrittäneet sitäkin tuhota, mutta ei "Jumalan kirjaa" ihan niinvain tuhottukaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä372071Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1821500- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421209- 1151108
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351050Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251000- 74960
- 70894
- 250886