Olisin käynyt kahvila Hyväskässä mutta eihän sitä enää ollutkaan. Koska loppunut?
Sitten olisin käynyt pizzalla Ravintola Armaksessa mutta google ilmoitti ; SULJETTU PYSYVÄSTI.
Jotain sapuskaa piti saada joten ajattelin käydä Pizza Centerissä mutta eihän sekään ole auki kuin viikonloppuna. Samburgerin paskaa en viitsinyt ostaa joten oli sitten mentävä Katukokkiin siellä ainakin sai ison annoksen ja nälkä lähti.
Kaikki loppuu keskustassa
10
309
Vastaukset
- Anonyymi
Juu u , Keskustaa Ei Enää Ole - !
- Anonyymi
Kyllä Jerikon grillillä nälkä aina lähtee!
- Anonyymi
Joo ja tuplahinnalla. Jeriko on sikamaisen kallis ja sapuska pahaa nykyään.
Ennen oli hyvä paikka.
- Anonyymi
Palvelut siirtyvät automarketeille ja ostoskeskuksiin. Enää ei ole tarve ajaa keskustaan, kun keskustan ulkopuolella on liikekeskuksia.
- Anonyymi
Mä menisi Amapoolaan, mutta taitaa olla kiinni.
- Anonyymi
No mikset käynyt Shiquanshimeissä, citypihalla. Ei oo toista näin hyvää kinkkipaikkaa lähimaillakaan. On sorttimenttia mistä valita, ei jää nälkä. Ja mavut on poka kohdillaan, jälkiruokineen päivineen. Saa mennä Helsinkiin asti että löytää vastaavaa.
- Anonyymi
Juntit ei ilmeisesti ymmärrä hyvän päälle, eikä uskalla maistaa sushia. Pitää olla pernamuusia tai makkaraperunaa, tai ihan junttiperunoita.
- Anonyymi
Käyttäkää niitä palveluita siellä.keskustassa,.niin ei ne lopu, mutta ei niitä.kukaan kykene talkoilla pyörittämään!
- Anonyymi
Niin moni laittaaa sinne keskustaan firman eikä mainosta sitä tai korkeintaan kertoo avajaisista ja sitten jää ihmettelemään kun ei kukaan käy.
- Anonyymi
Keskusta autioitti keskustan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913