Velkaa on mutta ei rahaa. En pysty maksamaan vaadittua maksusuunnitelmaa,joten luottotiedot menee.
Perintätoimisto ei ole köyhän asialla
29
263
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä itse osallistuit suunnitelman laatimiseen älä perintätoimisto pitkävihaa syytä tilanteestasi.
- Anonyymi
Ruoka on elämää. Huolehdi ruoan saannista . Et muuten jaksa
- Anonyymi
Ei olekkaan, ne on yksityisiä yrityksiä, ja he tienaavat toisten rahaongelmilla. Se on niiden työ. Siksi on ihmisen jolla on raha ongelmia, pitää ajoissa ottaa yhteyttä siihen firmaan josta lasku on tullut, ennenkuin se lasku menee sinne perintäfirmaan, niillä on hurjat maksut sitten asiakkaalle, koska ne toimistotkin ovat joillekin työpaikkoja, joille pitää se palkka maksaa.
Ei kannata jättää maksamattomia laskuja maksamatta ja odottaa perintätoimistojen kirjettä, ne vasta rohmuaakin,- Anonyymi
Kai sinä kun sinulla rahaa ja hyvää tahtoa riittäå voit kuitata aloittajan velat pois. Jätät vaikka vuosittaisen mersun päivityksen viimeisimpään malliin tältä vuodelta tekemättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai sinä kun sinulla rahaa ja hyvää tahtoa riittäå voit kuitata aloittajan velat pois. Jätät vaikka vuosittaisen mersun päivityksen viimeisimpään malliin tältä vuodelta tekemättä.
Sinun velatko? Kuule jokainen vastaa omista veloistaan, joten maksa vaan ihan itse velkasi, jos olet niitä ottanutkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun velatko? Kuule jokainen vastaa omista veloistaan, joten maksa vaan ihan itse velkasi, jos olet niitä ottanutkin.
Sinulla on edelleen luetun ymmärryksessä vikaa eikä se tuossa iässä taida enää petraantua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on edelleen luetun ymmärryksessä vikaa eikä se tuossa iässä taida enää petraantua.
Etkös sinä omista velkaongelmista kertonut? Ethän sinä voi muiden tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkös sinä omista velkaongelmista kertonut? Ethän sinä voi muiden tietää.
Sinulla on edelleen luetun ymmärryksessä vikaa eikä se sinun eläkeiässä taida enää petraantua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häh??? Jos rahaa ei ole, niin miksi ottanut velkaa? Luulisi, että ennen velan ottamista miettisi tarkkaan, onko vara maksaa?
Mistä persaukinen saa velkarahaa?
Aloittaja ei kertonut velkasummaa eikä sitä, mihin tarkoitukseen on sitä ottanut? Onko joskus ollut edes työelämässä vai elääkö kelan korvauksilla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täsmennätkö? Minä olen aina luullut, että jos velkarahaa hankkii, on aina velanottaja itse vastuussa, onhan laittanut puumerkkinsä velkapaperiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täsmennätkö? Minä olen aina luullut, että jos velkarahaa hankkii, on aina velanottaja itse vastuussa, onhan laittanut puumerkkinsä velkapaperiin.
Täsmentää mitä?Itsehän tiedät paremmin ymmärryksesi tason.
- Anonyymi
Miksi on velkaa?Onko joku pakottanut ottamaan?
- Anonyymi
Miksi joku on pakottanut sinun ottaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi joku on pakottanut sinun ottaan?
Mitä mahdat houria?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä mahdat houria?
Et siis osaa vastata kysymyksiin, jotka koskevat velkaasi?
Paljonko velkaa, mihin tarkoitukseen? Mistä saa velkarahaa, jota ei tarvisi maksaa takaisin korkojen kera?
Vastaisitko? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et siis osaa vastata kysymyksiin, jotka koskevat velkaasi?
Paljonko velkaa, mihin tarkoitukseen? Mistä saa velkarahaa, jota ei tarvisi maksaa takaisin korkojen kera?
Vastaisitko?Vastata mihin?
- Anonyymi
Noin se menee. Olet oikeassa.
- Anonyymi
Perintätoimiston toimeksiantaja on velkoja, joten tietysti perintätoimisto on velkojan puolella, varmistaen tietenkin että itsekin saa palkkionsa. Niinhän se pitää ollakin.
- Anonyymi
Velka on itse aiheutettua ja kun sen tekee, niin pitää olla luja usko siihen, että
sen pystyy myös hoitamaan.
Maksa vaan suunnitelman mukaan velat pois, niin ei tule niitä bonusongelmia. - Anonyymi
Taitaa aloittajalla vaan olla maksuhaluttomuutta.Mitä päästätte laskut perintätoimistolle niin hoitakaa alkuperäinen lasku.
- Anonyymi
Perintätoimisto on toimeksiantajansa asialla, eikö tuo nyt ole sanomattakin selvää.
- Anonyymi
Sehän on hyvä että aloittajalla menee luottotiedot niin kuluja tulee paljon kun lasku menee käräjille mutta kyllähän voutillekin voi maksaa.
- Anonyymi
Mistä velka? Ottiko perintätoimisto velan sinun nimiisi ja jätti maksamatta?
Sinänsä hauska aloitus, mutta surullinen, koska velan ottaja ei ilmeisesti ymmärrä, että velka on maksettava aina. Olet sentään saanut maksusuunnitelman vai onko tämäkin tehty tietämättäsi?- Anonyymi
Koittaa saada järjestelylainan ja sillä maksaa muut velat pois ja isompaa lainaa maksaa kuukausierissä pois,kipin kapin yhteys takuusäätiöön. Maksuhäiriömerkinnät on yleistynyt.
- Anonyymi
eihän nyt rintamakarkureita eli elli-sotaveteraaneja kuuluisi palkita, sotilashan palkitaan kun on suorittanut tehtävänaä wli kuollut palveluksesssa.
- Anonyymi
ja e34kologisee4n käyttöön sotilaiden mäntyvät suumiit autojen polttoaineeksaikin jwee
- Anonyymi
Hyvä et vie, ei persaukisille mitään rahaa mistään tarvi tullakkaan, oikeella asialla perintätoimistot, korkeemmat kulut vaan tonnin kieppeille, niin se pistäs hymyn huulille meille jotka osaamme raha asiat
- Anonyymi
Ulosottoon vaan niin kyllä jossain vaiheessa tulee mieleen että oliski kannattanu maksaa aikoinaan.
- Anonyymi
joo ja putkaan viikoksi et ymmärtää että on velkojat tosissaan. tai perunapellolle pakkotöihin, tai kadunluutijaksi, velkaa ei kaikille, asunto pakkomyyntiin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172443
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää136859- 45841
- 59817
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694