Herkästi särkyvät TSI ja DSG. Miten Volkkari, Audi ja Skoda saattoivat vajota näin alas?

Anonyymi-ap

Huonoin auto mitä minulla koskaan on ollut.

45

559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinulla mitään Volkkaria ole ollut. Ei ole DSG:t hajonneet aikoihin. Toistat vanhaa essonbaarin liturgiaa .

      • Anonyymi

        Kyllä ne hajoaa edelleen, ja tuon päästöhuijauskonsernin moottorit syövät öljyä kovasti. Hinta ja laatu ei kohtaa, kun 60.000 euron ID4 on samaa tasoa sisätiloiltaan kuin 20.000 euron Dacia.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne hajoaa edelleen, ja tuon päästöhuijauskonsernin moottorit syövät öljyä kovasti. Hinta ja laatu ei kohtaa, kun 60.000 euron ID4 on samaa tasoa sisätiloiltaan kuin 20.000 euron Dacia.

        Öljynsyöntikin on essonbaarin juttuja. Kannattaisi tarkistaa tietonsa eikä julistaa vanhaa mantraa. Se yksi moottorityyppi EA888, jota valmistettiin vuosina 2008-2011.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin maailma muuttuu kun pysyy ajassa.
        https://www.iltalehti.fi/autotestit/a/5a43e4b7-8924-4416-aa26-5a5fbdff7792

        Alusta ja sisätilat eivät vastaa hintaluokkaa, muotoilukin ankeaa:

        "Ulkonäöllään (katumaasturimainen puikula) se ei taida juuri herättää omistamisen haluja.

        Alusta tuntuu kaikkineen hieman edullisemman kokoluokan venytysyritykseltä ylöspäin.

        Alustan laatuvaikutelman lisäksi myös täällä sisätilojen puolella ero isompaan ID.7:n on todella suuri. Tämä ei tunnu lähes 60 000 euron arvoiselta.

        Auto tuntuu hieman kuin se olisi ID.3 suuremmilla sisätiloilla ja sitähän se pitkälti onkin. Siksi kokonaisuus tuntuu kokoluokkaa halvemmalta"

        Mitä et ymmärtänyt, voin kyllä selittää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öljynsyöntikin on essonbaarin juttuja. Kannattaisi tarkistaa tietonsa eikä julistaa vanhaa mantraa. Se yksi moottorityyppi EA888, jota valmistettiin vuosina 2008-2011.

        https://automyyntiin.fi/autojen-viat/vw-oljynkulutus/

        sun täytyy vetää oikeuteen paskanpuhujat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne hajoaa edelleen, ja tuon päästöhuijauskonsernin moottorit syövät öljyä kovasti. Hinta ja laatu ei kohtaa, kun 60.000 euron ID4 on samaa tasoa sisätiloiltaan kuin 20.000 euron Dacia.

        Varsinkin ID4 syö öljyä todella paljon.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öljynsyöntikin on essonbaarin juttuja. Kannattaisi tarkistaa tietonsa eikä julistaa vanhaa mantraa. Se yksi moottorityyppi EA888, jota valmistettiin vuosina 2008-2011.

        https://automyyntiin.fi/autojen-viat/vw-oljynkulutus/

        esson pihalla hajonneet VW tuotteet?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alusta ja sisätilat eivät vastaa hintaluokkaa, muotoilukin ankeaa:

        "Ulkonäöllään (katumaasturimainen puikula) se ei taida juuri herättää omistamisen haluja.

        Alusta tuntuu kaikkineen hieman edullisemman kokoluokan venytysyritykseltä ylöspäin.

        Alustan laatuvaikutelman lisäksi myös täällä sisätilojen puolella ero isompaan ID.7:n on todella suuri. Tämä ei tunnu lähes 60 000 euron arvoiselta.

        Auto tuntuu hieman kuin se olisi ID.3 suuremmilla sisätiloilla ja sitähän se pitkälti onkin. Siksi kokonaisuus tuntuu kokoluokkaa halvemmalta"

        Mitä et ymmärtänyt, voin kyllä selittää?

        Käypä itse kokeilemassa id4:sta, niin ymmärrät itsekin provosi nolouden. Dacia on ihan hyvä halpisauto, id4 ihan hyvä sähkis. Toyotan sähkis on lähinnä se nolo, jonka ostamista en ymmärrä, mutta ostaa kuka tykkää.


      • Anonyymi

        Tuo chr on aika tasalaatuinen. Samaa punaista viivaa vuosikerrasta toiseen. Noilla meriiteillä en pistäisi eurojani siihen kiinni.


    • Anonyymi

      Unohdit seatin,itsehän menin aikoinaan haksahtamaan cupraan jossa oli tsi+dsg,autohan oli toimiessaan aivan mahtava mutta kyllä olin onnellinen että pääsin siitä lopulta eroon.

    • Anonyymi

      Nuo seatit skodat audit voi tänäpäivänä unohtaa kokonaan kaikki noiden merkkien räpellykset ovat vw autoja
      Eli samaa öljy turbo moottori vikas löytyy
      Ja näistä seat ja skoda halpamerkeistä vielä enemmän kuin oikeista vaggilaisista vw ja audista

    • Anonyymi

      Eihän noita ole suunniteltu kestämään kuin max 150 000 km. Keski-Euroopassa ostetaan uus folkkari alle kun mittari ylittää 100 000km.

      • Anonyymi

        Älä viitsi typerys keksiä noita lapsellisia juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi typerys keksiä noita lapsellisia juttuja.

        Mitäs typerää tuossa on? Ei tänäpäivänä mersutkaan kestä 500 000km niinkuin 80 luvulla.

        Katsopas paljonko alkaa maksaa korjaaminen ja huoltaminen 150 000km jälkeen? Jakoketjut, yms yms joutuu vaihtamaan. Ennen jakoketjut tehtiin kestämään, ei enää tänäpäivänä.

        Hyvä merkkipaalu kestävyydestä on milloin jakoketjun vaihto iskee käsille. Silloin on suunnittelijan maksimi käyttöikä koneelle saavutettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi typerys keksiä noita lapsellisia juttuja.

        Miksi puhutte autojen vaihtoiästä esim. Saksassa, kun ette ole edes
        asuneet siellä!
        Minä olen nuorempana asunut n. vuoden, tosin kauan sitten, joten en luule,
        vaan tunnen asian.
        Opin kielenkin aika hyvin.
        Hyvin ylestä nimittäin oli, että auto vaihdettiin ennen kuin reputtaminen
        katsastuksessa alkoi.
        Tavallinen saksalainen ei ryhdy korjaamaan mitään iskunvaimentimia
        eikä etu- tai takapään niveliä, puhumattkaan äänenvaimentimista, vaan
        hän hankkiutuu eroon autosta ja ostaa uuden.
        Se vanha joutuu ns. häkkikauppaan kuten meilläkin, mutta paljon nuorempana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs typerää tuossa on? Ei tänäpäivänä mersutkaan kestä 500 000km niinkuin 80 luvulla.

        Katsopas paljonko alkaa maksaa korjaaminen ja huoltaminen 150 000km jälkeen? Jakoketjut, yms yms joutuu vaihtamaan. Ennen jakoketjut tehtiin kestämään, ei enää tänäpäivänä.

        Hyvä merkkipaalu kestävyydestä on milloin jakoketjun vaihto iskee käsille. Silloin on suunnittelijan maksimi käyttöikä koneelle saavutettu.

        2013 jälkeen ei ole jakoketjua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi puhutte autojen vaihtoiästä esim. Saksassa, kun ette ole edes
        asuneet siellä!
        Minä olen nuorempana asunut n. vuoden, tosin kauan sitten, joten en luule,
        vaan tunnen asian.
        Opin kielenkin aika hyvin.
        Hyvin ylestä nimittäin oli, että auto vaihdettiin ennen kuin reputtaminen
        katsastuksessa alkoi.
        Tavallinen saksalainen ei ryhdy korjaamaan mitään iskunvaimentimia
        eikä etu- tai takapään niveliä, puhumattkaan äänenvaimentimista, vaan
        hän hankkiutuu eroon autosta ja ostaa uuden.
        Se vanha joutuu ns. häkkikauppaan kuten meilläkin, mutta paljon nuorempana.

        herkästi särkyvät dsgeet roudataan suomen


    • Anonyymi

      TROLLITEHTAAN PROVO ! ! Ajokortiton Tojo hönö yrittää taas dissaus provoa ! ! Kymmeniä VW Skodan Dacian dissaus spämejä viikkoon ! ! Älä kommentoi ! ! Älä ruoki narsu trollia ! !

      • Anonyymi

        Äläppäs huuda se on hyvä että näitä tuodaan julki,Simo Lammikon youtuubi videot ovat saaneet minunkin silmäni avautumaan vag konsermin todellisuudesta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläppäs huuda se on hyvä että näitä tuodaan julki,Simo Lammikon youtuubi videot ovat saaneet minunkin silmäni avautumaan vag konsermin todellisuudesta.

        tarkotatko ex rallikuski simo lampista?


    • Anonyymi

      Todella herkästi särkyvät. Just kuulin tapauksesta jossa herkästi särkyvä DSG oli korjattu ja hetken päästä särkyi uudelleen.

      • Anonyymi

        joo mutta särkyi eri osat.


    • Anonyymi

      Eikös tuo ongelma ollut jotain 15vuotta sitten tai vähän alle? Eikös ne korjanneet ne ongelmat noin 10 vuotta sitten että ei pitäisi enää olla ongelmia.

      • Anonyymi

        Juuri näin.


    • Anonyymi

      Toinen DSG menossa nyt. Ekassa ei ollut mitään vikaa, ajoi 110 TKM kaupunkiajoa. Mikä vika TSI: ssä muka on? Joissain tosi vanhoissa voi olla mutta 2013 jälkeen ei.

      • Anonyymi

        Jos vähän vaivautuu ottamaan asioista selvää niin on niissä paljonkin vikoja 2013 jälkeen ja konsermi maksattaa ne surutta asiakkailla vaikka pitäisi jätjestää takaisin kutsuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vähän vaivautuu ottamaan asioista selvää niin on niissä paljonkin vikoja 2013 jälkeen ja konsermi maksattaa ne surutta asiakkailla vaikka pitäisi jätjestää takaisin kutsuja.

        Onko noin, kerro toki lisää. Vai huuteletko pelkkänä Terona hölmöjä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko noin, kerro toki lisää. Vai huuteletko pelkkänä Terona hölmöjä?

        Katso Simo Lammikon Youtuubi videoita niin asia selviää sullekkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vähän vaivautuu ottamaan asioista selvää niin on niissä paljonkin vikoja 2013 jälkeen ja konsermi maksattaa ne surutta asiakkailla vaikka pitäisi jätjestää takaisin kutsuja.

        Ei uskoisi että tuollaiset autot ovat nykyisin taksareiden suosikkeja. Kymmenestä suosituimmasta on seitsemän dsg:llä. Ilmeisesti taksarit eivät enää löydä Essolle, siellä ovat vain viime vuosituhannelle jämähtäneet.


    • Anonyymi

      Audit aivan Paskoja. Moottori ei kestä, lämmitin ei toimi. Hävettää kun ostin paskan.

    • Anonyymi

      Ei kannata tojoon tai volkkariin koskea! Tojot ovat vieläkin huonompia nimittäin.

      • Anonyymi

        Toyotalla säilyy talous ja mielenterveys kunnossa kun ei koskaan mitään vikaa,vaggilaisen kun hommaa niin voi pahimmassa tapauksessa joutua psykiatriselle osastolle.


    • Anonyymi

      simle

    • Anonyymi

      D A S A U T O O O !!!!!!

    • Anonyymi

      VAGin uusimmissa malleissa ei enää vuosiin ole ollut DSG:tä, TSI:tä eikä TDI:tä.

    • Anonyymi

      Ååmi

    • Anonyymi

      kohta meillä on kaikki hyvin...romutuspalkkiot alkaa 2026-2027..
      adbluet ja dsg ,tsi paalliin

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Seat sama

      • Anonyymi
        UUSI

        Tuo onneton pulju haluaa näitä menekkiautoja myyntiinsä ja halvalla ja pelottelulla.
        Eihän tuohon kukaan lankea, mutta voihan sitä yrittää, hihii!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

      Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      17
      2424
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

      Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      206
      1829
    3. Pelottaa kohdata hänet

      En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      102
      1481
    4. Olisin halunnu vaan tutustua

      Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      49
      1396
    5. Naiseni on todellinen seksipeto

      Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      57
      1377
    6. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

      Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      190
      1231
    7. Mitä tapahtuu

      Syksyllä?
      Ikävä
      94
      1140
    8. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

      Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1025
    9. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

      Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      14
      951
    10. Kaupunginjohtaja ja kehitysjohtaja erotettava !

      Mokia tulee mokien perään. Nyt viimeksi tämä valtavaa mainehaittaa aiheuttanut päätös häätää Mikkeliläiset asukkaat pako
      Mikkeli
      134
      840
    Aihe