Seläski alkoi tapattamaan nyt maansa nuorisoa...!

Jo pidempään on tiedetty että Ukrainan miehistöpula rintamilla on huutava.
Kauttasotijamaat ovat vaatineet että on pakko mobilisoida kaikki yli 18- vuotiaat muuten ei kunnian kukko laula.
Seläski ei ole aiemmin tähän suostunut.

Ennen kuin nyt.
18- ja 24- vuotiaat voivat värväytyä vapaaehtoisina. Heille on luvattu maksaa n. 24 000 dollaria vuoden sopimuksesta eli pari tonnia / kk.
Veikkaanpa ettei sitä makseta etukäteen könttänä.

Tunkua ei ole ollut. Tietoa on tullut että katupartiot kaappaavat jo tuonikäisia kaduilta ja tunkevat pakuihin.
Ukrainan kansan suosio sodan jatkamiseen ei taida tällä kohota...

11

193

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuumailin taannoin että ennen kesää määrätään asepalvelukseen yli 18-vuotiaat.
      Vapaaehtoisia tuskin ilmenee kovinkaan paljoa joten pakkokutsunta lienee edessä.

• Anonyymi

Kaikki on vapaaehtoista eikä orjiakaan ole niin kauan kun on ns. vapaaehtoisia. Yleensä vapaaehtoisuus tosin on pakon eli rahan sanelema juttu.

• Anonyymi

Ja Venäjällähän rintamalle on viety vain kaikki yli 75 vuotiaat?

Pohjois-Korealaisetkin saatiin sinne valeiden avulla.

• Anonyymi

Se on kätevää, kun säästyy eläkkeet... Tai ei kai niitä muutenkaan Venäjällä makseta ??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kätevää, kun säästyy eläkkeet... Tai ei kai niitä muutenkaan Venäjällä makseta ??

Maksetaanhan ne. Pienelläkin kuukausieläkkeellä elää helposti viikon tai kaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maksetaanhan ne. Pienelläkin kuukausieläkkeellä elää helposti viikon tai kaksi.

Kihihihi : ) kaks viikkoa täytyy olla välillä kuolleena niin pystyy taas elämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kihihihi : ) kaks viikkoa täytyy olla välillä kuolleena niin pystyy taas elämään.

Kjiäh kjiäh, ru++ofobit vauhdissa älykkäine kommentteineen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kjiäh kjiäh, ru ofobit vauhdissa älykkäine kommentteineen.

Ei auennut ru++ofobi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kjiäh kjiäh, ru ofobit vauhdissa älykkäine kommentteineen.

Homomuurarimetsästäjäupseerit viettävät epäilyttävän paljon aikaa toistensa seurassa. Miesseura selkeästi kiinnostaa vapaa-ajallakin.

• Anonyymi

Hauskaa että neitsytpappa haukkuu muita, varsinkin kun ei opiskele faktoja.

• Anonyymi

Täsä on aiheesta tuoreempi ton ttoisen etehen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      121
      1825
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1618
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1175
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      46
      1052
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      949
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      866
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      777
    Aihe