Mauno jälleen haukkuu kanssaan eri mieltä olevat ja uskoo itse olevansa täysin oikeassa. Sielunvihollinen nauttii, kun kaltaisensa hajottaja melskaa. Ei alistu minkään auktoriteetin alle, se jo kertoo miehestä paljon. Lapsellinen nimittely sitten vielä päälle.
Mauno Mattila ja ylpeyden synti
21
425
Vastaukset
- Anonyymi
Maunolla on synkkä helluntaitausta.
Mauno Maatila. Tuo ihmissielun insinööri.⚙️🛠️🧠👀👁️👻
- Anonyymi
Oletko herjaaja? En ole ikinä lukenut mitään sellaista että hän olisi haukkunut jotain.
- Anonyymi
Maunoa kukaan mistään muusta tunne, kuin siitä, että harhaoppisiksi milloin kenetkin tuomitsee.
- Anonyymi
Monella on oma emäsynti jota ei itsessään huomaa ja se myrkyttää silloin koko sopan. Monessa asiassa Mauno puhuu asiaa, tuo esille vallalla olevia eksytyksiä mm. korvausteologiasta ja äärikarismaattisuudesta on varoittanut mutta nöyryys ja asenne että etsii virheitä julistajista on vakava asia. Julistaa lihallisessa mielessä!
- Anonyymi
sä tyttö oot, tyttö suurten ihmeiden, ei kaltaistasi oo. Sä tyttö iit, tyttö suurten ihmeiden!
https://www.youtube.com/watch?v=Gjgk0dmC2Xc - Anonyymi
Voitelu ja kuulijat kun puuttuvat, voi se alkaa ahdistamaan ja kademieli voi iskeä.
- Anonyymi
Ylpeys ja tuomitsevaisuus vie voitelun rippeetkin.
- Anonyymi
Myrkyttäjillä on helluntaitausta.
Itse ollaan niin yli hengellisiä ja oikeaoppisen ylpeitä. - Anonyymi
Satanistin aloitus.
Mauno on hassu setä.🤓
- Anonyymi
Koitapa laittaa Mauno ja nöyryys samaan lauseeseen nauramatta
- Anonyymi
Mauno sanoo että Ranskan pressa on ehlä antikristus. Voi olla pati vuotta sitten joku sanoi Charlesta siksi.
- Anonyymi
Samuel Tuominen on kirjoittanut tästä väitteestä kirjankin. Päivänsä käyttää Trumpin palvomiseen Facebookissa, eli ei ole kiinnostunut vain Charlesista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samuel Tuominen on kirjoittanut tästä väitteestä kirjankin. Päivänsä käyttää Trumpin palvomiseen Facebookissa, eli ei ole kiinnostunut vain Charlesista.
Kiitos. Pitää katsoa Samuel Tuominen. Mattila sanoi Macronia antikristukseksi. Joku tänään Trumpiakin mutta joku taas belsepuub
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpas siinä varsin sakea kaveri.
- Anonyymi
Paavikin vaihtuu, ehkä silloin seuraava paavi on väärä profeetta. Maailmassa ainakin tapahtuu paljon tällä hetkellä. Jeesus tuleepian!
- AnonyymiUUSI
Semmosta settiä että huh huh. Trump tekee kaiken AINA oikein, samoin Israel ja Netanjahu.
Äärioikeistolaista kristillistä hehkutusta niin syvältä kun olla vaan voi, Pihot, Tuomiset yms. "Profetiat" kertoo milloin mitäkin. Sitten nämä hihhulit esittävät olevansa tosi kristityitä. - AnonyymiUUSI
Vain ja ainoastaan Jeesus tekee kaiken oikein. Uskovien ei tulisi liiaksi luottaa poliitikoihin. Muuten saattaa hairahtua jopa uskomaan kristittyä esittävään antikristukseen.
- AnonyymiUUSI
Kiinnostavaa vain mitä Mauno mieltä Israelista ja ylensyönnistä, ruumiin temppelin tuhoamisesta.
Muu tyhjää jorinaa.- AnonyymiUUSI
Mauno siunaa Israelia, näin muistelen, en ole 100 pros varma ,joten kysy itse Maunolta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5922331Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4101842Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H221680Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641438JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191286- 631223
- 1221164
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16908Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka13898Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66843