Portsariksi

Anonyymi-ap

Voiko ravintolan portsarina toimia.kuka.vaan, vai pitääkö siihen käydä joku järjestyksenvalvojakurssi tms .

32

594

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

Siis tämäkö kurssi on pakollinen,.jotta voi toimia portsarina?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis tämäkö kurssi on pakollinen,.jotta voi toimia portsarina?

140kg pitää saada penkistä

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

140kg pitää saada penkistä

Mä saan 130 kg just ja just sängystä !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä saan 130 kg just ja just sängystä !

Jaksoit nousta sänkystä ylös .

• Anonyymi

Ei Seinäjokiset miehet enään baareissa käy ne vaan vetää kotona käteen.

• Anonyymi

Ei viitti seinäjoen räkälöistä etsiä ampiaispesää johon suhaisemalla saa 10 vuoden ongelmat jotka ei ota loppuakseen. Baarissa ei käy kuin puoliksi retardit enää. Ihan sairasta porukkaa seinäjoen vakio baarikulttuurissa, ihan avohoitopotilaita. Sielä ne peräkammarin pojat könnää ja etsii peräkammarin milffiä ja kaikki suhaa melkeinpä samaa puuta. Menkää miehet kirkkoon tai harrastakaa jotain jos haluatte oikean naisen, ettekä iki teinejä avohoitopotilaita. Ei meitä huvita jakaa 100 miehen porukalla paria naista ja kierrättää hpv virusta jne keskenämme. HYH hyh ja HYH.

• Anonyymi

Ottakaa yhteyttä thaikkuihin, siellä on pätevä tyyppi, Marko. Osaamista löytyy ja palvelualttius on huippuluokkaa. Pattayalla vaikuttaa tämä moniosaaja.

• Anonyymi

Seinäjoella etenee portsari-urallaan ainoastaan jos on gay.. Mun puolestani se on ihan ok, että lähes kaikki portsarit tykkää miehistä. Se on tätä päivää!

• Anonyymi

Miten portsari-uralla.edetään?

• Anonyymi

Kyllä se minulle sopii, että seinäjokiset portsarit tykkää miehistä, eihän se ole edes rikollista enää.

• Anonyymi

Pitää osata kirjoittaa.

• Anonyymi

Ei se portsarilla oo pakollista. Eikä poliisissakaan kuin joka toisella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se portsarilla oo pakollista. Eikä poliisissakaan kuin joka toisella.

Ja toisen lukea

• Anonyymi

Vittu jee miten hieno ammatti. Seisot jonkun betonikuution oven edessä päästämässä ihmisiä sisään :D waau.. kyllä tuntee ittensä tärkeäks. Merkityksellinen työ.

• Anonyymi

Joo, todella!🤣🤣🤣

• Anonyymi

Yksinkertaisille ihmisille yksinkertaisia tehtäviä

• Anonyymi

Oliskohan kuitenkaan niin yksinkertaista, asiakaspalveutyötä kuitenkin ja monenlaista vipeltäjää yöelämässä liikkeellä. Vastaa osaltaan myös asiakkaiden turvallisuudesta, jotta pelkästään ovenpielessä seisoskelu ei oo ihan koko työnkuva.

• Anonyymi

Yksinkertaista se on. Seisoskella ovipielessä, kyttäillä miehiä ja tehdä tuhmia ehdotuksia.

• Anonyymi

Antakaa nyt portsareille armoa. Eikö se ole ihan ok, vaikka melkein kaikki portsarit on homppeleita?

• Anonyymi

Siinä asiassa portsarit on kuin balettitanssijat.

• Anonyymi

Nii, yksinkertaistako ottaa luoteja kehoonsa?

• Anonyymi

Riittää kun on vahva mies.

• Anonyymi

Ja pitää miehistä🌈

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja pitää miehistä🌈

Se on ehdoton edellytys työtuntien saamiseksi.

• Anonyymi

Millä keinoin portsarit etenevät urallaan?

• Anonyymi

Ei portsareilla ole uraa

• Anonyymi

Kyllä portsareina ainakin toimii kaikennäköisiä ja -taustaisia tyyppejä!

• Anonyymi

Kyllä, miehistä kiinnostuneita miehiä. Ei sitä päällepäin näe.

• Anonyymi

Välillä tuntuu että voi

• Anonyymi

Aika harvassa on portsarin työt nykyään Seinäjoella, kun ei ole kuin kaksi yökerhoa ja kolmas tulossa, jos Ilona aukeaa uudelleen? Portsareita eli järjestysmiehiä on toki muuallakin, mutta yleensä vain yökerhojen portsareille annetaan tippiä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      196
      3631
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      57
      2267
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      378
      2229
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2102
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1501
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      497
      1246
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      121
      1073
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      62
      1043
    Aihe