Pekka on laittanut Ylöjärvelle kameravalvonnan. " Isoveli valvoo" PAHOINVOIVA YLÖJÄRVI
Vastaukset 15
- Anonyymi
Hemmetin hyvä, että tulee kameravalvonta. Ei ne nuoret rikollisenalut puhetta usko.
- Anonyymi
Kaiki isookrpääset miehet, jotka haluu n¥ ssia päälle 4-kymppistä kundia p*rseeseen, ottakee hetimiten yhteys!
- Anonyymi
YLÖJÄRVI TAPPAA VAROKAA
- Anonyymi
PAHA YLÖJÄRVI
- Anonyymi
Mulkkumaisuus on vaivannut pitkään Ylöjärveä, kunnallispekka soittaa poliisille voisi olla hyvä Ylöjärven Slogan
- Anonyymi
M u l k k u a Ylöjärvellä saa. .Homppelit antaa kyllä.
- Anonyymi
Kaikkien kuntalaisten yhteinen pekka
- Anonyymi
Ei kukaan halua olla Pekkaa pahempi.
- Anonyymi
Homppeleiden yhteinen Pekka se on.
- Anonyymi
Ylöjärven kaupungin maine se mutkistuu. EI NÄINKIN PASKAA TYÖYHTEISÖÖ MIKÄ YLÖJÄRVELLÄ ON NIIN SAA TEHOKKAAKSI..
- Anonyymi
persujen vika tämäkin
- Anonyymi
ylöjärven kusipäisyys on kestänyt jo vuosikymmeniä vai mitä pekkamansikkamäki
- Anonyymi
Ylöjärvi tappaa varokaa.
- Anonyymi
onko pekalla asiaan mielipidettä
- Anonyymi
HERRANI PEKKA MANSIKKAMÄKI. TEEN KUTEN HERRANI TAHTOO
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2971233Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3081166Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50958- 87924
- 106899
- 101879
- 111742
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh13604- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3577