Pekka on laittanut Ylöjärvelle kameravalvonnan. " Isoveli valvoo" PAHOINVOIVA YLÖJÄRVI
Vastaukset 15
- Anonyymi
Hemmetin hyvä, että tulee kameravalvonta. Ei ne nuoret rikollisenalut puhetta usko.
- Anonyymi
Kaiki isookrpääset miehet, jotka haluu n¥ ssia päälle 4-kymppistä kundia p*rseeseen, ottakee hetimiten yhteys!
- Anonyymi
YLÖJÄRVI TAPPAA VAROKAA
- Anonyymi
PAHA YLÖJÄRVI
- Anonyymi
Mulkkumaisuus on vaivannut pitkään Ylöjärveä, kunnallispekka soittaa poliisille voisi olla hyvä Ylöjärven Slogan
- Anonyymi
M u l k k u a Ylöjärvellä saa. .Homppelit antaa kyllä.
- Anonyymi
Kaikkien kuntalaisten yhteinen pekka
- Anonyymi
Ei kukaan halua olla Pekkaa pahempi.
- Anonyymi
Homppeleiden yhteinen Pekka se on.
- Anonyymi
Ylöjärven kaupungin maine se mutkistuu. EI NÄINKIN PASKAA TYÖYHTEISÖÖ MIKÄ YLÖJÄRVELLÄ ON NIIN SAA TEHOKKAAKSI..
- Anonyymi
persujen vika tämäkin
- Anonyymi
ylöjärven kusipäisyys on kestänyt jo vuosikymmeniä vai mitä pekkamansikkamäki
- Anonyymi
Ylöjärvi tappaa varokaa.
- Anonyymi
onko pekalla asiaan mielipidettä
- Anonyymi
HERRANI PEKKA MANSIKKAMÄKI. TEEN KUTEN HERRANI TAHTOO
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921516
- 831042
- 67937
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su365885Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177874- 92793
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63586
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta147540- 37538