Iltasanomat uutisoi, että Kokkolan Autohuollon toimitusjohtaja Jesse Haapala ei suosittele suomalaisille ladattavia hybridiautoja.
Haapala toteaa olevansa samoilla linjoilla kroatialaisen EV Clinic -sähköautokorjaamon kanssa, joka kehotti asiakkaitaan välttämään useita erimerkkisiä lataushybridiautoja
Jesse Haapala ei suosittele suomalaisille ladattavia hybridiautoja.
8
446
Vastaukset
- Anonyymi
skoda
- Anonyymi
Toyota ei ole huolia
- Anonyymi
ss3234
- Anonyymi
Kumma harhaluulo että kobollitti Lithium myrkky auto on muka saasteetomia
🚇🚈🚝🚝👛🚛🚐🚑🚒🏎️🛵🚇🛺🚌🚈🚈🚝🚜🚛🚐
Paljonko sähköauto saastuttaa?
Tutkimus todisti: Sähköautolla ajavat kuormittavat ilmastoa 8 % enemmän kuin polttomoottorilla kulkevat. Sähköauto tuottaa vähemmän päästöjä kuin polttomoottoriauto, mutta sähköauton omistajista monet ovat tehokkuudesta kiinnostuneita varakkaita kansalaisia, jotka kuluttavat paljonVielä 3 vuotta sitten tieteellisten julkaisujen perusteella akkujen valmistuksen arveltiin aiheuttavan noin 115 hiilidioksidikiloekvivalentin päästön jokaista valmistettua akun kilowattituntia kohti, kun sen nyt arvellaan olevan keskimäärin noin 70 kg CO2-ekv./kWh
Oikea nimi hän on koboltti litium myrkky akku quto
Äänestä SDP
- Anonyymi
Moottori käy alilämpöisenä.
- Anonyymi
maahanmuutto
- Anonyymi
asae
- Anonyymi
Ei jos laittaa talveksi maskin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749