Kristityttyjen valheita

Anonyymi-ap

Seurakunnissa ja kirkoissa puhutaan siitä, miten paholainen on kaiken pahuuden takana. Se on täyttä pötyä. Paholaisella ei ole mitään valtaa tämän maan päällä, koska Jeesus on ostanut verellään kaiken itselleen. Paholaista on siis turhaa syyttää.
Kuka on siis kaiken sen pahuuden ja vihamielisyyden takana? Jumala! Jumala! Jumala!
Se käy ilmi selkeästi myös raamatusta.

5. Moos. 32:23-24 "Minä (Herra) kasaan onnettomuuksia heidän päällensä, kaikki nuoleni minä heihin ammun. He nääntyvät nälkään ja menehtyvät ruttoon, kulkutautien poltteeseen; minä lähetän heidän kimppuunsa petojenhampaat ja tomussa matelevaisten myrkyn."

2. Sam. 12:11 "Näin sanoo Herra: Katso, minä nostatan sinulle onnettomuuden sinun omasta perheestäsi, ja silmiesiedessä minä otan sinun vaimosi ja annan heidät toiselle, ja hän on makaava sinun vaimojesi kanssa tämän auringonnähden."

Val. 3:38 "Eikö lähde Korkeimman suusta paha ja hyvä?"

Naah. 1:2,6 "Kiivas Jumala ja kostaja on Herra. Herra on kostaja ja vihastuvainen ... Kuka seisoo hänen tuimuutensa edessä, ja kuka kestää hänen vihansa hehkua? Hänen vihastuksensa vuotaa niin kuin tuli, ja kalliot halkeilevat hänen edessänsä."

Jes. 45:7 "Minä, joka teen valkeuden ja luon pimeyden, joka tuotan onnen ja luon onnettomuuden; minä, Herra, teen kaiken tämän."

Matt. 10:34 "Älkää luulko, että minä (Jeesus) olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa,vaan miekan."

Raamattu on täynnä osoituksia siitä, että Jumala on kaiken pahuuden juuri ja hän tekee kaiken sen pahan, mitä ympärillämme tapahtuu. Paholaisella ei ole mitään valtaa Jumalan ohi, koska Jumala on se, joka määrää kaikesta ja kaikki on hänen valtansa alla.

19

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aloituksen todistaa todeksi kertomus Jobista.
      Saatana ei olisi saanut tehdä Jobille mitään, eikä häneltä olisi hiuskarvakaan lähtenyt päästä, ellei Jumala olisi antanut luvan ja voimaa saatanalle tehdä tepposiaan.

• Anonyymi

Onko Jumala luonut ihmisen omaksi kuvakseen vai ihminen (mies) luonut Jumalan omaksi kuvakseen (Isäksi ja Pojaksi) voidakseen hallita ja varsinkin alistaa naisia?

• Anonyymi

Kaikki jumalat ovat ihmisten luomia.
        Luotujen jumalien nimissä ollaan rahalle persoja kirkonmiehiä, jotka käyttävät surutta keksimiään jumaliaan keppihevosinaan alistaa, nöyryyttää ja käyttää toisia kaikin tavoin hyväksi niin henkisesti kuin taloudellisestikin.

• Anonyymi

Saako kysyä onko aloittaja ateisti ?

• Anonyymi

Miten ateismi liittyy aloitukseen?
        Ateisti tuskin välittää siitä, mitä siellä raamatussa sanotaan, koska näköjään uskovaisiksi itseään nimittävätkään eivät tiedä, mitä raamatussa lukee? Moni kiihkouskova ei edes lue raamattua säännöllisesti tai edes silloin tällöin.
        Mielestäni aloitus on hyvin raamatulla perusteltu.
        Ei noihin aloituksen raamatun lainauksiinkaan ole mitään tulkitsemista, koska niissä on suoraan kerrottu, millainen se jumala on ja hänhän on muuttumaton, sama eilen tänään ja ikuisesti, vai kuinka?

• Anonyymi

Jos antaa pirulle pikku sormen niin se vie koko käden. Ei kannata lankea paholaisen houkutuksiin. Kyllä ihminen ensin tekee sen väärän liikkeen ja piru saa otteen.

• Anonyymi

Jumala on pirun isä. Näin se vain on. Hän loi saatanan. Raamattu sen kertoo.
        Ei näe jumala tulevaisuuteen, kun ei edes sitä tiennyt, että hän loi pirun.
        Jumalan geeneistä lähti siis kaikki pahuus. Ei se pahuus tyhjästä ole tullut.

• Anonyymi

"Kyllä ihminen ensin tekee sen väärän liikkeen ja piru saa otteen."

Ei ihminen tee mitään liikkeitä, ellei se liike lähde jumalasta.
        Jumala saa aikaan hyvän ja pahan.
        "Minä (jumala), joka teen valkeuden ja luon pimeyden, joka tuotan onnen ja luon onnettomuuden.
        Kuulostaa epävakaan personallisuuden syndroomalta?

• Anonyymi

Jumala on pahoille paha. Hän rankaisi ennen Jeesuksen uhria pahuutta, sen omin keinoin. Tämä on ehdottoman oikeuden mukaista. Nyt Jeesus toi henkilökohtaisen vapaan valinnan yksilöille. Aikakautemme lopussa, Jumala tuhoaa tämän maailman pahuuden tulella ja tekee kaiken uudeksi. Hän kokoaa omat kuuliaiset lapsensa, ihmeen ihanaan valtakuntaansa, ikuisiksi perheensä jäseniksi. Myös paholainen saa omansa, heidät jotka vapaasta tahdostaan valitsivat saatanan herrakseen.

• Liha puhuu.🥩

• Anonyymi

Niin oletko ateisti ?

• Anonyymi kirjoitti:

Niin oletko ateisti ?

🥩👍

• Anonyymi

Kyllä paholaisella on omaa valtaa ohi Jumalan silloin kun ihminen antautuu paholaisen valtaan, tekee pahoja asioita tai omaksuu harhaopin.

Jobin kohdalla paholaisen piti tehdä sopimus Jumalan kanssa, koska Job uskoi Jumalaan, oli Jumalan varjeluksessa. Paholainen vain epäili että totta kai Job uskoo ja on uskollinen kun saa siitä noin paljon siunauksia. Jumala halusi antaa paholaiselle todistuksen että Job on todella uskollinen.

Siten vain Jumalan lapsilla on Jumalan suojelus ja muut ovat paholaisella vapaata riistaa.

• Anonyymi

Paholaisella ei ole ihmiseen mitään valtaa, koska Jeesus on ostanut koko ihmiskunnan omakseen. Ihmistä kiusaavat Jumalan aiheuttamat onnettomuudet, eikä siinä näyttele mitään osuutta se, että oletko uskovainen tai et.
      Kaikkia ihmisiä kiusataan Jumalan toimesta ihmiseen katsomatta, koska Jumala on luonut ihmisen ja voi tehdä luomalleen mitä itse tahtoo.

• Anonyymi

Piru oli kaunis enkeli mutta kun yritti vallankaappausta niin se kirottiin. Nyt se lähinnä koettelee jumalattomia. Uskovaisiin sillä ei ole valtaa.

• Anonyymi

Jumala se pirunkin loi. Miksi loi, kun kerran näki jo edeltä, miten siinä tulee käymään?

Tiedämme kuitenkin, että koko raamatun tarina on ihmisen sepittämää valhetta, kuten ovat ne kaikki jumalatkin, jotka ihminen on luonut aikanaan omaksi kuvakseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala se pirunkin loi. Miksi loi, kun kerran näki jo edeltä, miten siinä tulee käymään?

Tiedämme kuitenkin, että koko raamatun tarina on ihmisen sepittämää valhetta, kuten ovat ne kaikki jumalatkin, jotka ihminen on luonut aikanaan omaksi kuvakseen.

Persoonallisen olennon edellytys on vapaatahto. Jumala persoonana ei halua tahdottomia, tai edes rajoitettuja robotteja tulevaan valtakuntaansa. Nämä vapaatahtoiset saattavat tietenkin harhautua, ellei he lujasta omasta tahdostaan ole sitoutuneet Raamatun Jumalan kuuliaisiksi lapsiksi. Kaksi aikaisempaa ihmiskunnan alkua suistui vapautensa lumoissa pahuuteen. Nykyisessäkin armotaloudessa osa on valinnut saatanan herrakseen. Mutta nyt Jumalan viisaus antaa yksilöllisen valinnan vapauden valita, saatana ja kirous, tai hyvä Raamatun Jumalamme ja siunaus. Hän ei nyt tuhoa kaikkia, koska Jeesuksen uhri, antoi kaikille mahdollisuuden vanhurskauteen. Viimeisen tuomion jälkeen Hän tulella hävittää pahuuden ja tekee kaiken uudeksi.

• Anonyymi

Amen

• Paholainen on satuolento.👻

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      39
      2085
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      182
      1520
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      94
      1401
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      142
      1209
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1108
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      135
      1050
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1010
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      970
    9. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70