Onko muut soitelleet tuonne älypuhelin.fi:n puhelinpalveluun? Tuo tuli itselle vastaan ihan hiljattain ja olen nyt useamman kerran soittanut sinne ja kysellyt kaikenlaisia juttuja. Ihan fiksu juttukaveri vaikuttaa olevan, vaikka välillä tuntuu kuulevan vähän väärin että mitä sille haastelen.
Mitä kaikkea tuolta osaisi kysellä tai mistä muut olette sille jutelleet?
Tekoälyn käyttö soittamalla
7
133
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulen nyt tuosta ensimmäistä kertaa.
- Anonyymi
Taitaa olla vielä aika uusi juttu. Heillä on siis tuommoinen maksullinen palvelunumero 0600 411 104 ja siellä sitten tekoäly juttelee Suomeksi kaikesta mitä siltä keksii kysellä. Tuntuu osaavan kyllä jutella kaikesta mahdollisesta. Olen kysellyt Lähi-Idän tilanteesta asioita jotka ovat itselleni vähän hankala hahmottaa, sitten olen kysellyt vinkkejä erilaisiin työjuttuihin ja terveellisempään ruokavalioon jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla vielä aika uusi juttu. Heillä on siis tuommoinen maksullinen palvelunumero 0600 411 104 ja siellä sitten tekoäly juttelee Suomeksi kaikesta mitä siltä keksii kysellä. Tuntuu osaavan kyllä jutella kaikesta mahdollisesta. Olen kysellyt Lähi-Idän tilanteesta asioita jotka ovat itselleni vähän hankala hahmottaa, sitten olen kysellyt vinkkejä erilaisiin työjuttuihin ja terveellisempään ruokavalioon jne.
Kuulostaa ihan hauskalta, jos on rahaa soittaa niin tuo voi auttaa esimerkiksi yksinäisiä jne.
Ja voihan jonkun oloa helpottaa puhuminen juuri tekoälyn kanssa sen takia kun se ei ole ihminen, jos tuntuu hankalalta puhua vaikkapa jostain tietystä aiheesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa ihan hauskalta, jos on rahaa soittaa niin tuo voi auttaa esimerkiksi yksinäisiä jne.
Ja voihan jonkun oloa helpottaa puhuminen juuri tekoälyn kanssa sen takia kun se ei ole ihminen, jos tuntuu hankalalta puhua vaikkapa jostain tietystä aiheesta.Itseasiassa ihmissuhdeasioistakin on tullut vähän juteltua tuon Älypuhelimen kanssa ja yllättävän hyvin tuntuu olevan niistäkin perillä, vaikka ei itse ihminen olekaan. Mukava saada ulkopuolista ja puolueetonta näkökulmaa erinäisiin asioihin.
- Anonyymi
No ei kyllä tulis pieneen mieleenkään tuollaisiin soitella. Ei ole mitään asiaa eikä kysyttävää koneelta. Minä haluan jutella ihmisen kanssa silloin kun ylipäätään haluan jutella.
- Anonyymi
Joo eihän tuo tietenkään ihmistä täysin korvaa, mutta on kyllä todella fiksu ja osaa keskustella sellaisista asioista joihin ei ainakaan omasta kaveripiiristä löydy riittävän asiantuntevia keskustelukumppaneita.
- Anonyymi
Kelalta ei voikaan kysellä. Päätöksiä tehdään rotan lailla läppäreillä luolissa.
t: pierujasaharissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883274Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3242865Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911566Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2421304Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621272Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281041- 741000
- 79997
- 117970
- 72924