Onko dopivaa esittää mielipide asiasta. Taisi osua ensimmäinen kirjoitus virhe joka aloitukseen. Yritän esittää mielipiteeni jotenkin järkevästi. No totean jotain mitä.Hamas tarjosi teki mahdolliseksi kai senkin voi selittää joten virhearviontina. Mitä Hanas teki.asian joka ei varmasti perustu mihinkään järkeen. Sanotaan tulos oli antoi mahdollisuuden järjetömään sotaan jonka voi perustella asialla ollan jotain uhreja ja syy millä voi perustella asian miksi asian voi kertoa ollaan tietoisia jostain.no vailla urasta ja muista jota kerrotaan ihan totena. Ainoa mitä Hamas tarjosi syyn tappaa ihmisiä määrän joka pystytään kertomaan asiana joka on helppo kertoa niille jotka ovat ryhmää joka uskoo asioihin mikä katsoo vaikka telkkarista varmaan .totta. ajatus minkä luulen tajunneet oli totta tai ei voi olla erimieltä. Typerä. Ajatus ehkä.asiasta tuskin on syytä väitellä uhrataan tietty määrä.ihmisisiä.joilla ei varmaan.pllut mitään syytä.asiaan ja ollaan juuri niin.typeriä.oöetetaan asia että maailma tajuaa jotain ja reagoi toivon mukaan. Näin ei käynyt koskaan. Ainoa tapahtui tappaminen meni mielettymyyksiin uhri.määrä on sitä. Luokkaa jos haluaa uskoa sokeasti johonkin kai selitettävissä. Tapetut Israelin ihmisistä jotain 2000 antoi syyn tapaa palestnalaisia käsittämättömän määrän mitä ei voi perustella mitenkään. Ne pantivangit joista pidetään varmasti lukua ovat oikeasti jotain pelinappuloita jolla selitetään jotain järjetöntä. Vähän järjetön ajatus jota ei tajua eikä hyväksy jos hamasin porukalla ratkaisu jollain tavoin olisivat tehneet asian näin tappaneet kaikki pantivangit viimeiseen asti kuvaneet teloitukset ja jotain jonka voi ymmärtää jos voi olisivat lähettäneet jokaisen pään mitä käytettävissä pääministeri Netanjahuelle nyt on oikeus tappaa kaikki elossa oleva perustellusti. Esitin ajatuksen jota varmasti kukaan halua hyksyä. Kerroin yhden mielipiteen jos edes on mahdollista saada julki.voin kertoa en hyväksy tappamista enkä teurastusta mitenkään teki kuka tahansa enkä omaa mitään mitä voisi väittää olen joku antisemisi.
Israel gasa
Anonyymi-ap
0
267
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497