Miksi jotkut naiset

Anonyymi-ap

20 - 30 vuotiaita luule että nyt tehdään lapsi ja naisella ei tarvitse tehdä töitä ja mies elättää. Sitten myydään paskaisia kalsareitä onlyfansissa ja luulan , että ei tarvitse anta mitään yhteiskunnalle. Minun mielestä 20-30 vuotiailla nuorilla kuuluis painaa duunia hiki hatussa eikä käyttää oman miestä hyväksenne.

6

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pakko kommentoida, vaikkei ole mitään syytä tämmöisiin avauksiin. Hyvä kun ilmaiset ett "jotkut ", yleensä täällä kirjoitetaan että kaikki. Hienoa että huomasit.

Sitten sanon vaan että kannattaako puuttua toisten epäkohtiin provosoimaan. Sinun ei tarvi ymmärtääkkään muiden asioita, kunhan ymmärrät itseäsi ja teet miten sun sydän sanoo.
      Jokaisella meillä on omat taustat ja ajatukset, ja teemme itse miten itselle on parasta. Se mistä sinä et pidä, saattaa joku muu pitää, joten sama asia ei ole samanlainen meille kaikille. Asennetta ja hyväksyntää, eikä aina valittamista ja puuttumista. Ketään ei tarvi holhota, jokeinen hoitaa omat asiat itselle sovimmalla tavalla.

• Anonyymi

Kuulun niihin miehiin joille tuo peruskuvio oli itsestään selvä ja sovittu ennen avioitumista.
      Alkuvarmistelun jälkeen alkoi perheen lisäys ja aiemman suunnitelman mukaan vaimo jäi kotiin odotusajan loppupuolella ja jatkoi kotiroolia hoitaen penskaa ja itseään kuntoon seuraavaa lasta varten.
      Olisin itse halunnut lisää ainakin yhden mutta nuo kaksi riitivät vaimolleni.
      70-luvun naurettavan pienet lapsilisät eivät perheen taloutta juurikaan kohentaneet mutta tiesimme jo ennalta mihin ryhdymme.
      Lapset hoidettiin kotona.
      Nuoremmankin tenavan totuttua peruskoulun ala-asteelle julisti vaimoni menevänsä työhön. Läheisen K-marketin iltakassaksi.
      Aikanaan siirtyi päivätyöhön lyhennetylle työajalle.
      Aktiivivuosina minä vastasin perheen nettotuloista noin 80%.
      Eläkkeissä suhde on noin 70%/30%.
      Kokonaisuudessaan meille hyvin sopinut ratkaisu.

• Anonyymi

Jos luulee noin niin on katsellut liikaa saippuasarjoja ja kadottanut todellisuuden.

• Anonyymi

Jos asia on miehelle täysin ok, niin mitä hyväksikäyttöä siinä sitten on? Ei kannata lähteä valittamaan toisten yhdessä sopimista asioista, vain koska se ei itseä miellytä. Jos tuollaiseen tilanteeseen päätyy vahingossa, niin kannattaa avata suunsa ja keskustella puolison kanssa asiasta.

P.S. Käsittääkseni OF tuloista menee myös verot.

• Anonyymi

Aika moni vanhempikin nainen haluaa jäädä kotiin elelemään miehen rahoilla ja miehen löydettyyän yritys on ainakin kovaa sen eteen.
      Itse olen sillä mielellä, että kyllä naisen on yhtälailla käytävä töissä kuin miehenkin.
      Toki lastenhankinta on oma tilanteensa, silloin tietty äidin paikka on kotona ainakin sen tietyn ajan. Ja nykyään onneksi miehetkin voivat jäädä perhevapaalle myös.
      Mutta tosiaan muuten, jos ei ole mukuloita, niin emäntä duuniin myöskin, se on ainakin oma periaatteeni. Ei ole väliä, vaikka olisi osa-aikainen kaupan kassaneiti tm, mutta kunhan nyt kanssa tekee jotain elämällään, muutakin kuin makoilee kotona toisen kustannuksella. Jos vaikka nyt kokkailee ja siivoaakin "vastineeksi" ja antaa silloin tällöin seksiäkin. Nuo hommat hoituu yhtälailla, vaikka kävisikin töissä ja itse ainakin osaan myös kokata ja siivota sen verran hyvin, etten tarvitse vaimoa sisäköksi.
      Pari viimeisintä seurustelusuhdettani oli juuri tällaisten naisten kanssa, joilla oli oikein kovakin tavoite olla kotona vaan ja mies maksaa arjen kulut. Molemmat olivat jo tuolloin noin 45-vuotiaita.
      Senkään vuoksi kummastakaan suhteesta ei tullut mitään ja hyvä niin. Vaikka ei nyt kaatunutkaan siihen, että mun olisi pitänyt elättää, mutta oli varmasti osasyy.
      Sanoin kyllä heti alkuvaiheessa, kun alkoivat puhumaan noita "toiveitaan", että mun kanssa ei onnistu moinen.

• Anonyymi

Monesti tyypillistä että kun mies on töissä ja nainen kotona hoitaa kodin ja lapset, se ei ole kenenkään mielestä työtä, van loisimista kotona.
        Kuin moni mies olisi valmis jäämään kotiin hoitamaan lapsia ja kotitöitä? Sanovat että he menevät töihin lepäämään.

Kotityöt on usein raskaampia kuin että olisit kodin ulkopuolella töissä. Kotitöitä ja lasten hoitoa ei kukaan arvosta usein ei se lasten isäkään. Jos menet päiväkotiin hoitamaan toisten lapsia, saat palkkaa ja olet töissä ja vastuuullisessa ja arvokkaassa, sanotaan. Mutta kun teet saman homman kotona, niin se on loisimista.
        Joissakin perheissä on useita lapsia, meilläkin oli aikanaan viisi lasta joita hoidin kotona, eikä sitä kukaan arvostanut. Elkettäkään et saa kotona tehtävästä lastenhoidosta, mutta piväkodissa teet samaa hommaa ja saat palkkaa ja eläkettä kertyy. Kieroa.

Kyllä se omien lasten hoito on yhtä arvokasta kuin hoitaisit vieraita lapsia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      215
      2856
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      129
      2780
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1796
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      237
      1352
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      67
      1351
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1108
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1011
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      876
    9. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      843
    10. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      833
    Aihe